Uitstekende rijlessen in een keer geslaagd

Beginnen met rijden kan best lastig zijn maar daar helpt van drie je meteen mee. Ook gaf mijn rij instructeur een veilig gevoel waardoor ik veel relaxter kon rijden. Hij gaf mij altijd tips en legde situaties ook heel goed uit als ik die nog niet helemaal kon overzien. Ook liet hij het merken als je iets goed deed wat nog meer motivatie gaf. Door deze samenspeling heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald. En daarom geef ik van drie een dikke tien.

Er is maar 1 woord voor SUPER.

Zoveel geduld en vriendelijkheid. Jullie zijn een TOPTEAM. Door jullie team en samenwerking is er een droom uitgekomen.

Enorm fijn en vertrouwd.

Ik heb altijd met plezier lessen gehad. Alles werd altijd goed geregeld en Frans was altijd op tijd. Altijd kon ik leuke gesprekken voeren en tegelijkertijd leren hoe ik goed moest auto rijden. Frans kon enorm goed uitleggen en zag al snel wat mijn sterkte en zwakte punten waren. Al met al een top tijd gehad en ik kan niet wachten om zelf lekker auto te rijden. Bedankt e van drie!

Vertrouwelijk

Goede en betrouwbare ervaring

Hele leuke tijd gehad!!!

Het was een lange weg (door Corona)maar ik heb hem gehaald en ben heel erg blij mee.. Benankt Pieter voor gezellige tijd!!!

Samen met mijn vriend lessen voor de motor gevolgd bij Van Drie, wat een super ervaring is dat. Geweldig lieve enthousiaste mensen die daar werken. Alles tot in de puntjes goed geregeld. Niets anders dan lof! Vanaf de eerste les een warm welkom zodra je de rijschool binnen stapt. Grote dank aan Cosma, je bent een top kerel! Niet alleen de instructeur is top maar iedereen met wie we te maken hebben gehad, Erica, Heidi, Marjan, Egbert zelf natuurlijk, zijn vrouw en hun trouwe viervoeter Daan. Wanneer je op een prettige manier je rijlessen wil volgen dan is dit echt een dikke vette aanrader!!!

Goede begeleiding en lessen

Zelfs door alle vertraging van covid altijd een prettige lestijd gehad.

Altijd heel duidelijk en super goed bereikbaar

Er werd altijd meteen terug gebeld en dingen waren goed geregeld

Toppers

Zeer goede communicatie en bereikbaarheid, eigen instructeur (Peter) zeer goed. In één keer geslaagd.

Super fijn.

Ik had Joan en hij is een super instructeur.

Ze zijn heel erg betrokken.

Op mijn 54 ste toch nog mn rijbewijs gehaald. Vawege Corona was mn theorie verlengd naar 1-12 dit jaar. Ze hebben er ALLES aan gedaan om me voor die tijd praktijkexamen te kunnen laten doen. Tot 3x toe, want ik was steeds heel zenuwachtig. Daarom hebben ze uiteindelijk een faalangst examen voor me geregeld. En...het is gelukt! Ik heb mijn rijbewijs gehaald. En daar gingen zij ook voor! Alle lof voor hen!

Goed geen problemen.

Ik heb het naar me zin gehad en goed zonder problemen geleerd.

goed en veilig

Goede lessen gevolgd, het ging veilig en het ging op het goede niveau. Soms had ik het gevoel dat er wat anders van me werd verwacht tijdens de rijlessen en met het examen.

Goede rijlessen

Ik heb goede begeleiding gehad op mijn rijden en daarbij ben ik ook goed op verder gekomen De rij instructeurs die ik heb gehad waren altijd erg vriendelijk en zeer toegankelijk En hielpen altijd motiverend dus mijnervaring met deze rijschool was goed

Zeer klantgericht

Heel vriendelijk, klantgericht en bekwaam

fijne rij- instructeur

Ik heb een prettige ervaring gehad bij E. van Drie. Geen problemen gehad en werd goed geïnformeerd. De rij-instructeur was erg geduldig en gaf duidelijke uitleg. Verder klikte het ook goed met de instructeur en heb mijn praktijk examen in 1 keer gehaald mede dankzij hem.

Super veel geduld

Lieve Pieter, Bedankt voor alle hulp! Het geduld, de plezier en de wijze raad.

Vandaag mijn rijbewijs gehaald dankzij deze goede rijschool! Ze geven je goede uitleg waardoor je het snel op pikt, ik ben dan ook voor AVB en AVD in 1x geslaagd!!

Professioneel

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. De lessen waren erg professioneel en ze namen echt de tijd voor me. Daarnaast was het altijd erg gezellig en ben ik in 1 keer geslaagd!!

Gewoon echt helemaal geweldig

Beste rijschool in de omgeving! Super leuke instructeurs die kwalitatieve en waardevolle lessen geven. Heb er hartstikke veel plezier in en zou iedereen Van Drie aanraden!

Goedgeorganiseerde rijschool, met veel geduld en goede ondersteuning voor de leerling. Altijd met plezier achter het stuur gezeten!

Goede en leerzame lessen

In één keer voor mijn praktijkexamen geslaagd, dit komt omdat de instructeur veel gehamerd heeft op het herstellen van mijn fouten. Heeft dus goed gewerkt!

zeer deskundig en vriendelijk.

als zeer prettig ervaren. Goede begeleiding. Motor rijbewijs in 1 keer gehaald..

Super goed begeleid voor mijn examen

Ik ben zeer tevreden, ik ben goed voorbereid om zelfstandig het verkeer in te gaan. Veel examenroutes gereden en alle manoeuvre’s goed uitgelegd.

effectief, snel en vriendelijk.

Ik kon heel snel en makkelijk lessen inplannen of wijzigen via whatssapp. Pieter had leuke uitdagingen en maakte het rijden daardoor leuker.

Bergweg 17

3701 JJ Zeist