Fantastische en uitstekende rijlessen.

Ben voor mijn A rijbewijs opgegaan. Rij instructeur is zeer ervaren, neemt de tijd voor je en legt alles perfect uit. Zoals ik was zeker een vervend automobilist rijder, en om motor te rijden moet je zeker niet als autorijder denken. Daar is flink op gehamerd bij mij ( ben ik hem zeker dankbaar voor ). En ben in 1 x geslaagd Fantastische tijd gehad, Dank je wel

Super goed

Super relax

Duidelijke lessen, met een prachtig balans tussen streng en humor.

Motorrijbewijs A behaald met Egbert als mentor. Een mentor met veel ervaring op lesgebied. Duidelijke lessen met humor en de benodigde strengheid indien nodig. Zal de lessen wel missen!

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met een goede begeleiding

UItstekend

Heldere en transparante uitleg. In alle rust wordt je voorbereid op het examen. Lessen starten mooi op tijd.

Top rijschool

Leuke en gezellige mensen..

De lerares geven het gevoel dat jij als leerling telt. Ze maken je eigen.met je voertuig! Binnenkort.mag ik mizschien weer. Nu voor mijn E achter C!

Instructeur altijd op tijd. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Hij zorgt ervoor dat je je op je gemakt voelt en kan een goed gesprek met je voeren. Rijschool zelf helpt meteen als je een vraag hebt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf E. van Drie is en ontzettend fijne rijschool. Ik heb zeer genoten van de rijlessen en de service die daarbij kwam.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, goede lessen, goed contact, goed geregeld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De instructeurs waren erg prettiger in omgang en zeer deskundig!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, goede betrouwbare instructeur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze zijn prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frans was een erg goede en vriendelijke instructeur, altijd bereikbaar en behulpzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorrijlessen gevolgd bij rijschool Van Drie, erg prettige ervaring gehad. Erg fijn les gehad van Egbert. Goede communicatie en veel mogelijkheden voor lestijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, prettige instructeur, goede communicatie.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige en leerzame lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Egbert is een fantastische rij-instructeur. Heb met veel plezier de motorrijlessen gevolgd, en vervolgens in een keer mijn rijbewijs gehaald.

Bergweg 17

3701 JJ Zeist