
Netjes geholpen door wilbert Jammer dat ik naar Den Bosch moet en niet meer naar Veghel
Goede ontvangst, uitleg en advies tijdens auto configuratie.
Medewerkers allemaal even vriendelijk. Omdat ik wat eerder terug was einde middag heb ik er nog een uur gewerkt. Eigenlijk was het niet te doen qua warmte binnen. Keurig werd ik gewezen op een kantoortje met airco. Het leek of die airco het niet deed. Voor de mensen was de hitte eigenlijk ook niet te doen zo heet was het er. Udenhout zal hier echt iets aan moeten doen met die warme dagen. Klanten gaan zo ook niet voor een auto kijken met die hitte in de showroom.
Gewoon zoals ik al jaren ervaar,gewoon top zonder klachten.
Goed geregeld was een terugroep actie
Auto heeft weer prima servicebeurt gehad. Ik kreeg kosteloos een e-bike mee, dus goede service!
mijn laatste afspraak was een A.P.K. keuring, gecombineerd met een onderhoudsbeurt. Mij werd duidelijk gemaakt welke beurt de beste zou zijn.
Goede fijne goede uitleg, geduldig en zeer vriendelijk.
Zeer goed.
Werkzaamheden keurig volgens opdracht uitgevoerd.
Doortastend accuraat doeltreffend
zeeeeeer prettig geholpen.
Fijn contact, klantvriendelijk, professioneel. Gewoon goede dienstverlening! Gelukkig het kan nog in Nederland. Bedankt voor de service Nick!
Prettige medewerkers die je vragen beantwoorden en graag zaken voor je uitzoeken.
.
Goede service, meedenkende mensen, auto snel en netjes gerepareerd
Bij van Udenhout worden absurde prijzen gerekend, welke bij andere garages goedkoper zijn. Via de app geef je toestemming voor een reparatie (bij mij 0 euro, gezien verzekering), maar bij aankomst mag je wel opeens een bedrag afrekenen. Daarnaast adviseren zo plots allerlei reparaties. Deze geweigerd en naar eigen garage gegaan. Aldaar blijkt dit totaal niet nodig. Ik zou adviseren niet met hen in zee te gaan. Je betaald teveel en ze proberen je van alles aan te smeren.
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Vanmorgen een telefoontje ontvangen en de toezegging dat de gemaakte reparatie kosten vergoed gaan worden. Als er nu nog namens vdn Udenhout een mooie geste komt voor het missen van een halve dag vakantie plezier worden het weer 5 sterren
Beste Sonja, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vanzelfsprekend erg vervelend dat de reis moest worden onderbroken. De betreffende afdeling heeft inmiddels contact opgenomen voor een passende oplossing. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Originele beoordeling
In eerste instantie prima tevreden. Goed en vriendelijk geholpen. Tot dat tijdens mijn vakantie door een ‘slordigheid’ mijn reis moest worden onderbroken en de auto afgesleept moest worden naar een plaatselijke VW garage. Weg vakantie plezier. Inmiddels heb ik een klachtenformulier ingevuld en wacht op reactie. Afhankelijk hiervan kunnen het aantal sterren aangepast worden.
Beste Sonja, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vanzelfsprekend erg vervelend dat de reis moest worden onderbroken. De betreffende afdeling heeft inmiddels contact opgenomen voor een passende oplossing. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Hulpvaardig, meedenken, goede service, vriendelijke mensen.
Alles perfect
prijsopgave niet op de laatste dag svp en extra werkzaamheden niet zonder overleg vooraf uitvoeren.
Alles werd gedaan zoals afgesproken, leen auto stond gereed, achteraf werden de werkzaamheden prima uitgelegd. Alles was goed geregeld.
Goede en snelle service
Goede ervaring en zeer tevreden
Positieve ervaring
Beste Robbert, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Originele beoordeling
30 April mijn Etron gebracht voor bandenwissel. Bij ophalen blijkt dat de gebruikte Bridgestones achter gelegd zijn en nieuwe Conti's voorop. Ben ik niet mee eens, wij betalen geen €80.000 lease over 4 jaar om op nieuwe en gebruikte banden van verschillende merken te rijden. Als eerste klantonvriendelijk behandeld maar later wordt fout erkend, moet maar zelf via werkplaatsplanner nieuwe afspraak maken, kan 2 maanden!! later. Toen wij leasetermijn terug geboekt hebben en betaling stopgezet ging het plotsklaps mondeling op 1 juni..... 1 juni weer dealerbezoek + 3,5 uur wachten en...... wederom verschillende banden, nu Goodyear voor met gebruikte Bridgestone achter en slechte behandeling en service. Uit kwaadheid en frustratie Etron 6 juni teruggebracht ter beeindiging contract, sleutels op de balie en klaar. Officieel nog leasetermijn tot 27 juli, dus 6,5 week eerder. Na veel correspondentie waarbij 0,0 verontschuldiging gemaakt is alleen maar dreigementen met incassoprocedure en afgifte aan BKR. Ook PON waarmee nu contact is stuurt afrekening met €1.134,85 extra kosten en geen woord of verontschuldiging over knullige fout op fout bij vd Udenhout. Wij hebben hier niet om gevraagd, van 30 April tot 1 juni veel correspondentie, ergernis en gemaakte kosten door ons ivm kostbaar tijdverlies als zelfstandige. Wij betalen nu alles correct tot 6 juni, minus de onterechte €1.134,85 "extra kosten", zonder 1 woord verontschuldiging of restitutie voor de gang van zaken door vd Udenhout. PON+vd Udenhout zetten incassoprocedure in en afgifte BKR volgens de ontvangen, schandelijk! Wij hebben notabene nog een 2e leaseauto van vd Udenhout lopen op ons bedrijf. Wordt vervolgd, dat gaan wij doen op alle media en Review sites die ons ter beschikking zijn. NB na inlevering op 6 juni 1 telefoontje naar Polestar en volgende ochtend 11.00u spiksplinternieuwe Polestar 2 gebracht aan kantoor, tijdelijk, tot mijn Polestar 3 in September geleverd gaat worden. Zo kan het dus ook...!
Beste Robbert, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
WELKOM BIJ VAN DEN UDENHOUT GROEP Autobedrijf Van den Udenhout is één van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens dealers van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Oss, Boxtel, Veldhoven en Best. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Van den Udenhout Schade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.