Zeer klantvriendelijk, luisteren naar de klant, oplossing gericht wat ik zelf heel belangrijk vind. Dus ik blijf zeker klant.
Een goede en snelle aanname van de auto vriendelijke en behulpzame medewerkers
Twee en een half uur mee bezig geweest geen resultaat
Fijne verkoper Paul Jansen.
Duidelijke afspraken, heldere communicatie en prima onderhoud. Ook al is door mijn verhuizing een andere VWgarage dichterbij, ik blijf toch klant van Van den Udenhout in Veghel.
De beoordeling wordt m.i. vooral bepaald door de mensen achter de balie. Die zou ik niet anders willen benoemen dan zeer deskundige, vriendelijke en behulpzaam
Het draadloos oplaadpunt in mijn auto ging stuk. Ik maak er melding van bij de eerst volgende beurt. Bij het ophalen van de auto vroeg ik ernaar en wist mij te vertellen dat men niks had kunnen vinden. De telefoon was prima op te laden met kabel. Dus ik maak nieuwe afspraak. Na ophalen van de auto na de tweede service beurt, kreeg ik te horen dat men er naar had gekeken. Diagnose, het draadloos oplossing is defect. Of ik een afspraak wilde maken voor reparatie. Toen was het 2 maanden stil en kreeg ik bericht dat het nieuwe onderdeel binnen was. Nu mijn auto weer voor een beurt naar de garage moest dacht ik zaken te kunnen combineren. Maar niets is minder waar. Het nieuwe onderdeel bleek niet te werken. Of ik nog een vierde keer langs kan komen. Ik heb een drukke baan en geen tijd voor deze onkunde en nul klantgerichtheid.
Beste Mark, Vanzelfsprekend vinden wij het erg vervelend dat de service niet naar wens is verlopen. De melding is inmiddels bekend bij de betreffende afdeling en er is met u contact opgenomen voor het vervolg. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Aangename ontvangst en vakkundig overleg wat te wachten staat en hoe het zal verlopen.
Vriendelijke service, afspraken worden nagekomen, auto weer netjes gewassen retour.
Ik heb het gevoel dat mijn auto bij deze garage in goede handen is. De rekeningen vallen weleens tegen, maar daar wordt altijd eerst overleg over gepleegd.
Ik werd prettig welkom geheten. Intake ging vlot. Communicatie rondom het bezoek ging heel duidelijk. Geen verrassingen. Ik kon de auto weer tijdig ophalen. Afhandeling was prima.
gewoon goed en betrouwbaar en mee denkend met de klant
Goed behandeld en goede uit leg wat er moest gebeuren aan de auto
Alles goed gegaan.
In eerste instantie zou er geen leenauto ter beschikking zijn (omdat alles uitgeleend was). Na enige discussie toch een leenauto ter beschikking gekregen (er kwam net een auto terug). Misschien beter om met een klant *meteen* mee te denken aan een oplossing, in paats van enkel te melden dat er geen vervangend vervoer is. Na storingsmelding in dashboard contact gehad met storingsdienst. Vervolgens op hun advies naar werplaats in Eindhoven gestuurd. Via express service na 30 á 45 minuten geholpen door een diagnose uit te laten voeren. Terwijl ik mijn auto in Eindhoven moest laten staan omdat er geen mogelijkheid was tot directe correctie van het gediagnostiseerde euvel (omdat maximaal 30 minuten ingepland kan worden voor express-service), moest ik toch echt terug naar huis (in Helmond, waar sinds enkele jaren geen werkplaats meer beschikbaar is van VW). Ook daarna had ik vervoer nodig (hoelang reparatie zou gaan duren kon niet worden aangegeven ... 1 dag tot 3 weken ...). Pas na tussenkomst van mijn lease maatschappij kwam er een oplossing. Omdat er uiteindelijk wel een oplossing was, en mijn eigen auto na enkele dagen weer beschikbaar was, toch een 9.
Afspraak nagekomen en ben netjes en vriendelijk geholpen aan de balie
Alles was perfect geregeld, van de inname van de auto tot en met het bericht dat hij weer klaar stond.
Goede ontvangst, afhandeling service/onderhoud en communicatie.
Erg goed
Vriendelijke te woord gestaan, goed op de hoogte gehouden over het onderhoud en de auto was op tijd gereed. Jammer dat je inmiddels moet bijbetalen voor een leenfiets.
Medewerkers aan de balie zijn toppers
Wij zijn door de heer van Gils altijd warm en hartelijk ontvangen. Hij heeft ons HET klant gevoel gegeven, in tijden van hoop dat de auto er al spoedig zou zijn tot alle aandacht bij de aflevering.
Prima service, goed ontvangen en geholpen l.
Nadat er diagnose aan onze Crafter gesteld was en prijsopgave gedaan was. Zou er terug gebeld worden voor de bevestiging van de definitieve afspraak. Ik heb zelf 4 dagen lang iedere dag gebeld. De dame aan de telefoon heeft me gezegd, dat ze de persoon in kwestie ook een email zou sturen. Nadat deze heer nog steeds niet gereageerd had, zelf maar eens naar de dealer gereden. Meneer stond me te woord met een rode kop en wist niet waar hij moest kijken. Het ergste is nog, dat andere mensen namens van den Udenhout excuses kwamen maken............
Beste Bart, Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag zouden we u alsnog van dienst willen zijn. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar [email protected]? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
allles volgens afspraak verholpen
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
WELKOM BIJ VAN DEN UDENHOUT GROEP Autobedrijf Van den Udenhout is één van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens dealers van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Oss, Boxtel, Veldhoven en Best. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.