Ik heb in Oss een elektrische auto ID.3 gekocht en ik werd heel vriendelijk geholpen door de verkoper (John). Ik kreeg een fijne uitleg over de auto en hij was zeer behulpzaam t.a.v. vragen over het elektrisch rijden! Zeker een aanrader daar te kopen.
Mijn nieuwe auto opgehaald. Prima service, goede uitleg. Alles uitstekend geregeld.
Mijn auto donderdag gebracht vrijdag was hij al klaar te woord gestaan door vriendelijke mensen en problemen die meteen verholpen konden geworden gelijk ik gemaakt TOP
Je wordt er altijd vriendelijk welkom geheten en de service isduidelijk en goed.
Super
De kleine schade aan mijn auto, en de aanhoudende problematiek met het infotaiment systeem zijn snel en adequaat opgelost. Ontvangst aan de Balkweg in Den Bosch is altijd vriendelijk, hierbij helpt de lekkere koffie uiteraard ook! De medewerkers van de servicebalie zijn deskundig en vriendelijk in omgang. Ga zo door!!
Ik ben in eerste instantie on line geholpen door uw medewerker Thijs en later door Cas Koenders, omdat de heer Thijs op vakantie ging. De voorbereidende zaken heeft Cas formidabel met mijn echtgenoot geregeld per telefoon en email. Op 6 September heeft mijn echtgenoot onze nieuwe auto bij uw mooie grote complex aan de Balkweg 6 opgehaald. De ontvangst was erg goed met name door uw "gastvrouw" en Cas Koenders Het ontbrak mij aan niets, capucino kreeg ik meerdere malen aangeboden en ook een overheerlijk Brabants Worstebroodje ( Verrukkelijk was dat ). Uw medewerker Cas was alleen erg boos op de Poetscentrale , aangezien deze de auto de dag ervoor de auto veel te laat hadden opgehaald bij uw bedrijf. Cas heeft ook direct actie ondernomen. De auto kwam daardoor bijna anderhalf uur na 12.00 uur binnen. Daarna heeft Cas alles perfect afgehandeld. De uitleg van de auto was ook zeer goed. Dit resulteerde voor mijn man echter ineen zeer langdurige rit terug naar Den Haag, door de enorme files. Al met al zijn wij super tevreden met o ze aankoop bij uw mooie bedrijf. Met vriendelijke groet, Pamela en Frits Rozeboom.
Bij het vervangen van de ruit is het Dashboard niet schoongemaakt Ook zat er een vuile handafdruk tegen het binnendak
Zeer fijne dealer die er alles aan doet om je een geweldige ervaring te laten beleven. Van de proefrit tot het leveren was een feestje. Zeer behulpzaam en ook achteraf zeer prettig om mee te werken.
Mooi bedrijf, reparatie zoals afgesproken Dus tevreden klant
Ik woon in Den Haag, maar rij graag extra om deze service te krijgen. Aanrader!
Ruitenwisser motor binnen garantie termijn kapot gegaan. Wordt niet vergoed. Ik zou er zelf aan hebben gesleuteld. Ik koop geen nieuwe auto om in de garantietermijn eraan te sleutelen. Zou niet eens weten hoe! Seat mobiliteitsservice heeft mijn dochter door laten rijden met kapotte ruitenwisser motor (in de regen). Hadden niet doorgevraagd. Toelichting Seat: Zou ook bij schoonmaken ruit geconstateerd kunnen zijn !!!! Ik heb mijn conclusies getrokken. Dag van den Udenhout.
Beste Gijs, Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag zouden we u alsnog van dienst willen zijn. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar [email protected]? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.
Vriendelijk personeel en goede service
Goed contact en prima service. Kreeg meteen een leenauto toen duidelijk werd dat het niet meteen kon worden opgelost.
Goede begeleiding bij selectie leaseauto.
Mijn issues worden pro-actief en op een adekwate manier opgelost, zowel tijdens mijn laatste bezoek als ook in de afgelopen jaren. Hierbij spelen de balie service adviseurs een belangrijke rol, die op een plezierige en professionele manier de klant informeert en met hem/haar meedenkt.
Ik ben uitermate klantvriendelijk benaderd. Toch heb ik maar 1 ster gegeven voor klantvriendelijkheid omdat ik per mail consequent wordt benaderd als dhr De Reijke. Terwijl ik altijd De Reijke-Gubbens opgeef. Komen er alleen mannen over de vloer bij Van den Udenhout? Zo'n benadering is toch niet meer van deze tijd.
Goed geholpen en probleem oplossend
Direct een afspraak kunnen maken voor reparatie airco
Behulpzaam, vriendelijk en kundig. Dik tevreden
-
Dacht na een ervaring met een niet merkdealer weer eens naar een Volkswagen dealer te gaan met mijn Volkswagen. Na telefonisch contact gehad te hebben met een medewerker waarmee ik een afspraak voor onderhoud gemaakt heb, gaf deze aan dat ik voor m’n defecte xenon lamp beter direct langs kon komen. En hij gaf ook aan dat 1 lamp vervangen zou volstaan. Op zijn advies ben ik direct naar Veghel gereden en daar werd ik geholpen door een medewerker deze gaf aan dat een orginele lamp €300 zou kosten en een after market €210 incl. Inbouw vond deze prijs al aan de hoge kant. Volgens de medewerker zou er ook nagenoeg geen kleurverschil ontstaan in de lampen. Bij thuiskomst bleek s’avonds al dat de lamp totaal anders van kleur was en ook viel tot mijn verbazing de andere koplamp uit. Waarop ik dus wederom een reparatiekostenplaatje van €210 zou gaan krijgen!! Heb hierop even rondgebeld en de dealer een eindje verderop vervangt beide lampen voor €190 voel me dus echt getild door deze garage. Ze hanteren woekerprijzen zoals: Koplamp afstellen €25.92 Gril in en uitbouwen €25,92 Koplamp in en uitbouwen € 38,88 Lampje eruit halen €12,96 En het lampje zelf aftermarket €70,21 Prijzen zijn exclusief btw en het inbouwen bedroeg minder dan 45 minuten. Snel verdiend autobedrijf van Turnhout. Heb hierop een discussie gehad met een medewerker en die gaf me nog net geen gelijk dat ik naar een andere garage ga. En heb uiteraard alle afspraken qua onderhoud en een klantenbindingspas direct afgezegd! Mij zien jullie nooit meer terug en ik zeg het voort ben niet bang!
Beste Mark, Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag zouden we je alsnog van dienst willen zijn. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) plus bericht mailen naar [email protected]? Dan nemen wij, indien gewenst, contact met u op.
We zijn goed geholpen aangezien we een fout hadden gemaakt om bij een verkeerde vestiging stonden met de auto. Toch geholpen en dit was zeer gewaardeerd!
Zeer goed
Snel, vriendelijk en professioneel geholpen
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
WELKOM BIJ VAN DEN UDENHOUT GROEP Autobedrijf Van den Udenhout is één van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens dealers van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Oss, Boxtel, Veldhoven en Best. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.