perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt. Hier bij dit bedrijf prima geholpen en op tijd klaar volgende keer ga ik hier weer naar toe.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle reactie op de mail en op heel kort termijn een afspraak kunnen maken. Tijdens de afspraak kunnen wachten. Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I searched the whole Netherlands to find somebody to activate the rear fog lights of my Audi A3. No one, not even the Audi dealers in the Netherlands, wanted to deal with this. Karim and his crew did it in 15 min. Very good service and reasonable price.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Cartronic een wegkantelbare trekhaak laten monteren. (Wat volgens de importeur onmogelijk was.)\r\nEen top bedrijf met top monteurs die weten waar ze over praten.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben onder de indruk van de deskundigheid en uitstekende kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. De geinstalleerde inklapbare spiegels bij mijn VW Tiguan werken perfect.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze zijn heel goed in alle opzichten👌 perfect

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig. Meedenkers.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Golf GTD een achteruit camera laten inbouwen omdat mijn oude kapot was gegaan. Zat net in een verhuizing en kreeg mijn achterklep niet open. Even een belletje en werd direct geholpen top service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je kunt snel terecht met jouw probleem en wordt ook zeker snel geholpen\r\n\r\nEnige tip die ik wil meegeven is dat er niemand op de receptie zit om klanten te begroeten.\r\n\r\nVoor de rest top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en vakkundig personeel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag enkele aanpassingen laten uitvoeren bij mijn Golf 7. Apple Carplay activeren en enkele VCDS aanpassingen. Ik werd zeer snel geholpen. Zeer correcte prijs. Alhoewel niet vooraf afgesproken maakten ze er geen probleem van om nog een originele achteruitrijcamera in te bouwen. Karim en zijn team zijn echte professionals. Nemen hun tijd om i de klant uitvoerig te informeren over de uitgevoerde werken. 100% aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn VW hier gehad voor het plaatsen van een alarm t.b.v. de verzekering.\r\nKlaarblijkelijk is dit bedrijf als enige in staat een af fabriek gecertificeerd alarm te plaatsen en zodanig te configureren dat deze in en uit geschakeld kan worden met de originele afstandsbediening.\r\nVreemd genoeg kan de VW dealer dit niet. De VW-dealer kan alleen een universeel Alarm plaatsen waarbij een je wordt opgescheept met een extra afstandsbediening aan je sleutelbos. Aangezien ik dit niet wenselijk vind heb ik een afspraak gemaakt bij Cartronic welke ook nog eens 300,- goedkoper bleek te zijn dan de VW-dealer. \r\nAl snel merk je dat je met professionals te doen hebt die hun vak verstaan. Cartronic levert uitmuntende kwaliteit, komt zijn afspraken na, en neemt ruim de tijd voor uitleg en advies.\r\nOndanks dat ik van verre (Drenthe) moest komen had ik direct zoveel vertrouwen dat ik ook gelijk maar een Chiptuning laten doen. Heb nu flink wat meer PK’s en koppel. Ook reageert de auto sneller wat het comfort ten goede komt.\r\nAl met al ben ik zeer tevreden over Cartronic en kan het zeker aanbevelen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een tevreden klant, goede producten, goede leveringen. En een uitstekende service! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamische achterlichten in laten bouwen in mijn audi a3, na zoeken op internet kwam ik bij cartronic uit, na lezen van goede reviews besloten een afspraak te maken via whatsapp, aangegeven tijd was tussen 10:00 en 17:00, gevraagd of dit wat sneller kon omdat ik moest wachten omdat ik niet uit de buurt kwam, om 13:00 was alles netjes klaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had vanmorgen afspraak bij CarTronic met golf 7 GTi om CruiseControl te laten inbouwen op multifunktiestuur.\r\nWagen is verschillende dagen bij dealer geweest voor plaatsing van CruiseControl, maar zonder resultaat....\r\nCarTronic heeft dit opgelost in minder dan 3u, mannen weten echt hoe het moet.\r\nBen zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zonder afspraak binnen gereden en toch geholpen, waar andere het niet konden oplossen was het hier binnen 5 min geregeld.\r\n\r\nBedankt Karim en collega

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles keurig netjes op tijd, ingebouwd en werking goed uitgelegd. Ik ga weer naar Cartronic voor een eventuele volgende inbouw. Een bedrijf zoals het hoort.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundige, snelle en prettige gasten bij Cartronic in Den Haag. Eerste ervaring met deze partij maar ik kom graag nog eens terug wanneer ik weer iets nieuws voor mijn Polo nodig heb. Het ging om een achter camera en deze werd volgens afspraak binnen de afgesproken tijd geleverd en de communicatie en service was er keurig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het duurde wel langer dan verwacht, maar het kwam in orde. De wagen werd weer teruggebracht bij mij thuis, en dat vond ik goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een afspraak gemaakt om een standaard stuur om te laten zetten naar een Multifunctioneel stuur. Inbouw duurde wat langer dan gepland, maar het afgeleverde product mag er zeker wezen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen, bedrijf heeft veel verstand van alarm, inbouw en reparatie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week een blind spot radardetectie systeem in mijn golf 7 in laten bouwen bij cartronic.\r\nIk was op voorhand nogal sceptisch om dat de VW dealer meermaals had aangegeven dat achteraf inbouwen niet mogelijk was.\r\nHet systeem is prima ingebouwd en werkt erg goed.\r\nVoor de uitleg over de werking werd ruim de tijd genomen ook al was het reeds zaterdagavond 19.00u.\r\nHet personeel is deskundig en buitengewoon vriendelijk.\r\nEcht een aanrader dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een afspraak gemaakt om App-connect te activeren in mijn VW-Passat van 2016. Werd direct geholpen, was in een uurtje gebeurd. Als toegift heeft Cartronic ook de voice-functie geactiveerd. Het werkt nu allemaal goed. De kosten waren een stuk lager dan de prijsopgave van de dealer.

Maanweg 58 C

2516AA Den haag