goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na contact per email en telefoon goede informatie ontvangen omtrent werkzaamheden (prijs, tijdsduur). Ik kon ook al op korte termijn een afspraak maken. De werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd en na afloop zag alles er netjes uit en goede uitleg gehad over de ingebouwde optie.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2X geweest altijd goed in gelicht over de werksaamheden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een GPS, stuurwiel en automatisch licht laten inbouwen. Professioneel gedaan en goede uitleg tegen een zeer scherpe prijs. Zoals ze liever hebben, mailde ik mijn vraag en kreeg altijd redelijk snel antwoord terug.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Defa DVS90 alarm en een achteruitrij camera in mijn Audi A3 in laten bouwen. Karim, de eigenaar, is een vakman, weet waar hij over praat. Uitstekende uitleg en niets is hem te veel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Telefonisch prima bereikbaar. Hij heeft er een vaste klant bij.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds kort kan ik genieten van de parkeersensoren die de mensen van Cartronic in mijn Audi hebben aangebracht . 4 oktober 2017 is voor mij een gedenkwaardige dag geworden , niet alleen dat de inbouw perfect is gebeurd maar vooral ook dat ik als voetganger aangereden werd door een onoplettende chauffeur die achteruit reed met een busje op de Maanweg . Achteraf bleek ik een breuk in mijn heup te hebben opgelopen . Cartronic had niets met het voorval te maken maar de hulp die ik van die mensen heb gekregen was geweldig . Zelfs vervoer van mijn auto en mij werd door Karim geregeld doordat ik niet in staat was zelf te rijden . Volgende dag kreeg ik nog een bos bloemen van Cartronic met beterschap wensen thuis gestuurd.\r\nHeren vooral Karim , bedankt voor jullie geweldige service en betrokkenheid .. Cartronic..Top bedrijf. \r\nGroet ,\r\nBen V\r\nZetten\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst professioneel bedrijf en zeer service gericht. Heb voor mijn Q5 achteraf electrisch inklapbare spiegels laten inbouwen en het resultaat is perfect. De jongens werken echt netjes en snel; daar kan menig VAG-dealer nog wat van leren.\r\nMijn advies : ook al woon je wat verder van Den Haag, dan is de rit naar Cartronics de moeite waard. Zij komen met oplossingen, waar de dealer alleen maar problemen ziet.\r\nVan harte aanbevolen !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De radio van mijn golf7 gaat niet meer aan. Ik ben zonder afspraak langs gereden bij Cartronic en het probleem is direct opgelost. \r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteraf inbouw van parkeersensoren voor - en een achteruitrij camera bij een Audi TT. Bij de dealer stuitte dit op allerlei problemen bij Cartronic was het een fluitje van een cent. Niets dan lof, enige minpuntje is de moeilijke telefonische bereikbaarheid,voor de rest nits dan lof.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een stuurmodule die bij de VW dealer ruim het dubbele moest kosten. Binnen 45 minuten gemonteerd en ingeleerd. Het ritje naar Den Haag meer dan waard.\r\nKlasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht op de Maanweg (veel bouwactiviteiten en rommelig geparkeerde voertuigen), bijzonder vriendelijk ontvangen. Excuus voor de lastige herkenning. De werkplaats ziet er verzorgd uit. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Tevens nog nadere uitleg ontvangen van andere mogelijke (bruikbare) opties.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteruitrijcamera laten inbouwen in mijn VW Golf Sportsvan VII. In 1,5 uur gepiept, helemaal volgens afspraak. Geen beschadigingen aan de auto en werkt perfect!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service en betrouwbaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik reed al een tijd met het probleem dat de MMI van mijn Audi niet werkte. Het autobedrijf waar ik de Audi had gekocht had de auto zo afgeleverd en na een week meldde men mij dat men de oorzaak van het probleem niet kon traceren. \r\nEen telefoontje op zaterdagochtend naar Cartronic resulteerde in een afspraak op dezelfde dag; en men wist feilloos binnen korte tijd te constateren dat mijn Bluetooth module defect was (waterschade) en dit kon men binnen een aantal uur verhelpen. Dezelfde dag reed ik weer naar volle tevredenheid in mijn Audi met werkende MMI.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een nieuwe VW Caddy gekocht. Achteraf bleek deze geen parkeersensoren (vóór) te hebben. Een achteruitrijcamera was \"af fabriek\" niet mogelijk (is alleen bij een \"klep\" mogelijk, en ik heb deuren ;-).\r\nNamaak (imitatie) vond en vind ik eigenlijk geen optie. Sinds gisteren heb ik deze opties achteraf bij Cartronic laten monteren. Nu heeft mijn Caddy alle opties die ik wens, origineel VW. Geen verschil te zien met \"af fabriek\" en nu dus zelfs wel een originele achteruitrijcamera. Kortom, mijn auto was (voor mij ;-) een 9 en nu een 10. Dit alles dankzij de professionele en kundige achteraf inbouw van en door Cartronic. Kortom, ik ben super blij met wat zij voor gedaan hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snel klaar en alles netjes gedaan.\r\nZelfs extra klachtjes weggewerkt, die ik niet wist dat ik had. Super!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een aantal dingen aan me golf 7 laten doen\r\nDynaudio\r\nNavigatie systeem (discovery pro)\r\nTrekhaak\r\nMultifunctioneel stuur\r\n\r\nDe prijs was zeker goed en de auto was snel klaar en alles is origineel vervangen er zit geen troep tussen dus alles werkt perfect. \r\n\r\nDit bedrijf raad ik zeker aan.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte vakmannen, die zelfs veel deskundiger zijn dan de dealer. Denk niet dat er een betere is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een originele wegklapbare trekhaak in mijn Golf laten monteren. Auto \'s ochtends brengen en \'s middags weer ophalen. Perfect gedaan. En als service hebben ze ook nog even een aantal door mij gewenste VCDS-aanpassingen uitgevoerd. Grote klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke afspraken zowel qua prijs als tijd. Snel en vakkundig. Ook extra dingen geprobeerd. Leuk bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk mensen goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf android mirroring met audi MMI plus mogelijk gemaakt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een super service. Zelfs in het weekend zijn ze via de app bereikbaar en helpen je meteen. Top.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top.. hebben duidelijk verstand/kennis van VAG groep producten kan het iedereen aanraden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very well planned and expert job. The team is very friendly and help you to understand the working. I fixed parking sensors front and back in body colour. perfect match on car colour though my car colour was bit different.

Maanweg 58 C

2516AA Den haag