perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben zeer tevreden, de dealer stuurde me het bos in met een achteruitrijcamera voor de tiquan 2017 en bij cartronic was het met 2 uurtjes geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf !! Voor mijn golf 7 en mijn t5 gp hier al vaak geweest. Van bi-xenon tot cruise control. Zeer vakkundig! Ik kom zelf vanuit Assen hier speciaal voor naar Den Haag. Een echte aanrader. Zeer tevreden klant

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met dit bedrijf. Zijn mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Kreeg van veel bedrijven te horen dat ze mij niet konden helpen, maar cartronic is het wel gelukt.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Discover Media in een Golf laten inbouwen. De beloofde 100% werking zoals af fabrieksmontage kunnen ze niet waar maken. DAB+ en Carnet werken niet alhoewel dit wel beloofd werd bij de prijsofferte. Na een tweede bezoek aan het bedrijf (en een vergeefse rit van 2 x 120 km) kunnen ze geen bevredigende oplossing voor dit probleem bieden. Verder wel nette en professionele inbouw van de Discover Media. Ik beveel dit bedrijf aan onder voorbehoud dat ze de beloofde maar nog niet werkende functies alsnog in orde brengen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer bekwaam en professioneel bedrijf. Gaan zorgvuldig te werk. Hebben voor mij parkeersensoren (voor+achter) en bandenspanningcontrole systeem geplaatst op een A1 Sportback. Alles was netjes binnen de afgesproken tijd geplaatst en voor een zeer scherp bedrag. Je zag geen verschil tussen af-fabriek en geplaatst door Cartronic.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen door nette vakkundige mensen . Ze werken met originele onderdelen voor een fractie van de prijs bij dealerbedrijven top !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4 jaar geleden heb ik vakkundig parkeersensoren laten monteren op mijn volkswagen. Onlangs bleek er een sensor los te zitten. Deze is geheel buiten mijn verwachting om vervangen onder garantie! Ik ben er zeer blij mee en kom zeer zeker terug naar dit bedrijf! Nogmaals dank :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf.\r\nIk heb bij diverse bedrijven een vraag gesteld over aansluiten van camera. Nergens antwoord gekregen of dik voor betalen.\r\nBij Cartronic wel terwijl ik het onderdeel daar niet gekocht heb.\r\nIk weet waar ik de volgende keer moet zijn.\r\nDankjewel mannen. Dikke pluim.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorlichting is erg duidelijk en er werd ook gewezen op goedkopere alternatieven. Inbouwen van het systeem is probleemloos gelopen. Door een misverstand aan mijn kant was een deel van de installatie niet nodig. Dit werd netjes vermeld zodat de rekening een stuk lager uitviel. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER GOED

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring, snel en goed geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor mn navigatie na te laten kijken want hij deed het niet. Eerste indruk van cartronic was een nieuwe gps van 60 euro. 15 min gewacht en vertelde mij dat mn gps niet goed afgesloten was en wat ik verder nog kon doen met mn navi. Eind van de rit Niks hoeven te betalen. TOP, EERLIJK, BETROUWBAAR

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het feit dat de grotere auto dealers ook terugvallen op de expertise van CarTronic zegt voor mij genoeg. Beste kwaliteit en expertise tegen een gunstige prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn Audi A1 parkeersensoren voor en achter in laten bouwen. Dienstverlening en resultaat zijn super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het reserveren en aanbrengen van een wegklapbare trekhaak VW Golf Sportsvan, zoals deze ook \"af fabriek\" wordt gemaakt. Ondanks - of dankzij - alle moeite is het Cartronic gelukt om zo\'n specifieke trekhaak te bemachtigen en uitstekend te plaatsen. Gewoon degelijk en grondig vakwerk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie gasten!\r\n\r\nIk had problemen met een multifuntioneel stuur wat vakgarage noch volkswagen kon oplossen. Toen in contact gekomen met Cartronic. \r\n\r\nOver de whatsapp mijn verhaal uitgelegd en zei zeiden; rij maar een keer langs.\r\n\r\nDus ik ben op een donderdag ochtend die kant op gereden en ja hoor, binnen anderhalf uur hadden ze het aan de praat! Kon in de tussentijd tv kijken en bakkie koffie drinken. Helemaal top!\r\n\r\nNogmaals bedankt! \r\n\r\nMvg Tom

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Service en zeer goede afwerking..... aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf dat keurig op afspraak werkt en snel werkt . Prima hoor.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word vriendelijk te woord gestaan, ze weten waar ze hetover hebben.Goede techniesche vaardigheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Karim en medewerkers zijn vriendelijke en klantgerichte mensen die weten waar ze over praten. (Bijna) alles is mogelijk. Cartronics hanteert scherpe prijzen en originele VAG onderdelen. Ik ben ontzettend tevreden over de aangebrachte accessoires t.w. Trekhaak, PDC voor/achter en camera. Alles is mooi ingebouwd waardoor het lijkt of het fabriek-af is meegeleverd. Ik kreeg er zelf wat software matige snufjes gratis bij ๐Ÿ˜€. Welke ..? Dat is een verrassing als je daar iets besteld. Kortom deze inbouwer kan ik van harte aanbevelen....๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een Highline grille in mijn Golf 7 laten inbouwen voor mijn lelijke Bluemotion grille.\r\nMooie prijs en erg snel gemonteerd. Geniet er nog steeds van. \r\nEcht een topbedrijf met aardige gasten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk te woord gestaan! Zeer vakkundig personeel. Zij weten echt waar ze over praten. Geen onzin en je weet direct waar je mee te maken hebt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden klant.

Maanweg 58 C

2516AA Den haag