goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en duidelijk. Snelle in/ombouw Climatronic.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Originele wegklapbare trekhaak in laten bouwen in Passat B8 R-line. VW dealer kan dit niet. Dit is zeker de mooiste oplossing. Keurig uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij mijn Audi A3 uit 2015, parkeersensoren voor / achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels laten monteren.\r\nWerkzaamheden deskundig en aanzienlijk goedkoper uitgevoerd dan mijn off. Audi dealer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo komende uit belgie voor de inbouw van een achteruitrijcamera en side-assys voor mijn wagen Audi A5 sportbackt, veel dank voor de perfecte service en vriendelijk onthaal, en het volledig afwerken van de wagen ondanks het late uur toch doorgewerkt te hebben van het team. Veel dank

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Cruisecontrol & automatisch inklapbare spiegels laten installeren. Top service en kon erop wachten. Blij mee!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Cartronic, Den Haag zijn zeer goed en aangenaam. Ik had een probleem met een van de parkeersensoren, die ca 1 jaar door Cartronic bij mijn nieuwe Audi A-1 zijn ingebouwd.\r\nOmdat ik in het Zuiden van het land woon en me een rit naar den Haag wilde besparen, vroeg ik Van Mossel, Tilburg (waar ik mijn auto 1 jaar geleden gekocht heb) om hulp. Hun oplossing was een compleet nieuwe bumper en sensoren. Daarom Karim van Cartronic gebeld. Afgelopen woensdag heeft hij 1 sensor vervangen (gratis!) en probleem is opgelost. Dat vind ik een uitstekende service. Dank daarvoor !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 4 mei 2016 een multifunctioneel stuur in laten bouwen (Volkswagen Golf 7).\r\nZeer nette jongens waar je gelijk aan merkt dat ze er heel veel verstand van hebben.\r\nAlles netjes ingebouwd. Kom hier zeker terug voor nog meer aanpassingen.\r\n\r\nTop bedrijf.\r\n\r\nIk geef daarom alles gewoon 10 omdat ik het perfect vind daar.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima snelle service. Allemaal erg vriendelijk. Top.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In februari 2016 geweest voor het vrijschakelen van mijn DVD-speler van mijn Discover Pro in mijn VW Golf 7. Dat ging al super, maar helemaal fijn is het als de dealer wat aanpast waardoor het niet meer werkt. Cartronic verzorgde kosteloos nogmaals de aanpassing! Topwerk en van harte aanbevolen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top gasten ik ben erg goed geholpen , een beter uitleg heb ik niet eens bij de Vw gehad hahaha\r\nNu alles ...full opties in en op de auto .\r\nAlleen de massage mis ik nog ;-)\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg professioneel en vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na afgelopen week telefonisch contact te hebben gehad met Karim, heb ik gisteren een bezoek gebracht om een multifunctionele stuur, originele xenon verlichting en een radionavigatie systeem (Discovery Media Pro) te laten plaatsen in mijn bijna basic uitgevoerde Golf 7. Dit allemaal is zéér vakkundig gedaan. Alles werkt top en dit alles voor een fractie van wat A-point in Badhoevedorp mij geoffreert heeft.\r\n\r\nDank jullie voor de topservice en tot een volgende keer!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en kundig geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.. Niet duur en klantvriendelijk! Meedenkend en oplossing gericht! Bedankt nogmaals.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op afspraak heb ik mijn radio (rns 510) afgegeven. Zoals altijd werd ik weer vriendelijk ontvangen en is mijn radio (rns 510) gecontroleerd en waar nodig e.e.a. verholpen en hersteld. Top bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en professionele afhandeling . Het leek wel vw en audi deale toen ik daar aan kwam. Orgineel pdc ingebouwd en nog wel minder dan de helft prijs van het dealer .En nog wel orgineel en beter service dan dealer. Met een word perfect. Top jongens.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen zonder afspraak.Werden toch geholpen.konden wachten in de wachtruimte en er was koffie aanwezig en een tv.zijn zeer tevreden met de service\r\nDuurde alleen een beetje lang maar zoals ik al aangaf dat kwam omdat we vergeten waren dat je een afspraak moest maken.\r\n\r\nWij hebben voor onze golf 6 een achteruitrijcamera ,multifunctioneel stuur en een bluetoothmodule laten inbouwen en kregen ook nog een aux aansluiting.\r\n\r\nAl met al zeer aan te raden \r\n\r\nBedankt Cartronic voor jullie goeie service \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen niks op aan te merken

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Cartronic heeft vakkundig parkeersensoren voor en achter en een achteruitrijcamera gemonteerd op mijn VW Cross Polo! Niet te onderscheiden van af-fabriek!!! Super gedaan!!

Maanweg 58 C

2516AA Den haag