Super goed geholpen en wat een leuk team!

Fijne en snelle service! Alles duidelijk en ze hebben de tijd genomen om alles goed te regelen. Echt zeer zeker een aanrader.

Top service ☺️

Super geholpen

Top service ☺️

Super geholpen

Goed en snel geregeld

Wij hadden een nieuwe bakwagen nodig. Deze kon snel geleverd worden. Alles was goed en snel geregeld. Peter, dank je wel

Fijn bedrijf groot maar toch persoonlijk.

Goed geholpen en veel keus. En een goed advies.

Super van 1e contact tot aflevering

Dankzij het advies van Peter deze mooie bus gekocht. Goede communicatie en afhandeling. Zeer aan te bevelen. Tim Heinen

Fantastische service

2e bus aangeschaft bij dit mooie bedrijf en mijn ervaring is heel goed. Vlotte communicatie en afwikkeling van de verkoop en aflevering van de bus. Ik raad dit bedrijf van harte aan. Peter van de Mheen

Super en snel

Ging zeer netjes en doordat dit mijn eerste keer lease was hebben ze mij uitstekend geholpen. Zeer snel geregeld met ze en als je moet overladen van gereedschap of wat dan ook dan is dat ook mogelijk. Als ik weer eens ga leasen dan weer bij dutchvans.

Super netjes en snel behandeld.. fijn om zaken mee te doen... lekker menselijk

geweldig

Ik ben warm ontvangen . en de bus was precies zoals op de foto. Verder ook goed geadviseerd en erg goede service. Bij aflevering ook weer erg goed ontvangen

Ik had een Iveco gekocht en met het terug rijden naar huis merkte ik dat er een probleem was met de motor .hij maakte een onheilspellend geluid .het was echter al na 17.00 .meteen de volgende dag gebeld en het probleem gemeld .ik kon meteen dezelfde dag de wagen brengen . Ze zouden er in de werkplaats naar kijken en oplossen.het bleek dat er een verstuiver defect was .ze hebben het binnen 2 dagen vervangen en ik kon de wagen ophalen.perfect .

Snel helder en correct

Geen ellenlange verkooppraatjes, to the Point en correct

Ging super snel alles

Alles ging heel goed ,zeer aardige personeel en je word ook goed op tijd geïnformeerd over gang van zaken.

Goede service en ruime keuze

Mooie bus gekocht voor een nette prijs. Service is top en komen de afspraken netjes na. Hebben veel verstand van wat ze verkopen en kunnen je goed advies geven. Hebben een ruime voorraad en is voor iedere branche wel een bedrijfsauto te vinden. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Iedereen goeie mensen en iedereen goed bezig heb met mij

Uitstekend van begin tot einde

Vooraf aanvraag gedaan binnen 2 dagen antwoord positieve uitslag. Na bezichtigen van de bus en een te hebben gekocht moest de bus grondig worden onderzocht heeft wel 2 weten de tijd geduurd, maar was de moeite waard bus van 2016 weinig km in top conditie.

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! Gewoon binnen gelopen voor een advies/bedrijfsbus, Peter heeft hier goed in geholpen. Dag voordat ik de auto op zou halen werd ik gebeld dat er iets niet goed was aan de auto en dit eerst gemaakt moest worden voordat ze de auto zouden afleveren. Zeer netjes! Bedankt Dutch Vans!

Super bedrijf!!!!!

Met heel veel plezier rij ik alweer een paar maanden in mijn Iveco daily. Het klantcontact is geweldig en ik vind de service buitengewoon. Ik raad daarom alle mensen om mij heen die een goeie betrouwbare bedrijfswagen willen kopen Dutchvans aan. Liefs aan Samuel, Kim, Peter, Dani’s en alle anderen!!!!!!

Goed net bedrijf met vriendelijke mensen

Heb van hun een Mercedes gekocht nette prijs en een goede bakwagen snel en volgens afspraak afgehandeld prima zeer gewaardeerde mensen daar de koffie staat klaar daar top een aan rader..vriendelijke groet papen containers bv

Heel vriendelijk en behulpzaam

Vond het top om geholpen te worden door de medewerkers, iedereen is vriendelijk en behulpzaam.

Top service!

Alles goed en snel geregeld. Echt aanrader.

Goed geholpen, snel geregeld!

Top team! Snelle service!

Fijne communicatie snelle service en veel keuze

Ik ben tevreden en alles was zeer goed geregeld

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld