Perfect service

Verkoper Peter wat een geweldige uitstekende vent is dat !! Mensen Koop hier je bedrijfsbus

Een fantastische bus

Alles werd duidelijk gecommuniceerd vanuit Dutch Vans. De zaak was al met al binnen één week rond, super!

Telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan. Alle vragen werden zorgvuldig beantwoord. Vaak zijn verkopers opdringerig en ongeduldig. Hier absoluut niet! Voor de testrit wordt er de tijd voor je genomen. Er word gezegd : neem de tijd, probeer hem uit zoals je hem wilt gebruiken. Prima verkoper, alles keurig op papier gezet . Duidelijkheid van zaken, komen de afspraken na mbt de deal! Ben echt heel erg tevreden met Dutch Vans. En heel erg blij met m’n bus! Ik kom zeker terug! Dankjulliewel. Gr leon

Komt tot noch toe alle gemaakte afspraken na

Waarom tot noch toe Omdat ik mijn bus vandaag opgehaald heb. En dus tot op heden alles perfect is geweest. Zelfs toen ik mijn bus 1.5 later op kon halen kwamen zij mij tegemoet. Super gewaardeerd. Dus top service zo ver Mocht ik service nodig hebben dan ga ik er vanuit dat dit ook keurig geregeld wordt Bar

Prima service, goed en snel

Veel keus, goede prijzen, super nette aflevering

Top te gek bedrijf ! Eerlijk , snel , goeie prijs !

Super fijne ervaring, aardige medewerkers, groot assortiment, goeie prijs wat wil je nog meer !! Een klein puntje de koffie machine kan wel een upgrade krijgen hoewel dit natuurlijk het minst belangrijke is. Dank je wel de volgende bussen kopen we weer bij jullie.

Keurig bedrijf ik raadt het zeker mijn familie en vrienden aan.

Het is precies wat ik verwacht van een bedrijf. klant is koning en ik voelde mijn ook daadwerkelijk als een royaal behandeld. Geen enkel slechte opmerkingen kunnen bedenken uitstekend bedrijf. Al je vragen worden snel beantwoord.

Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon!

Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon. Telefonisch contact was heel erg prettig en goed verzorgd.

Ik ben erg blij met de goede service en klantvriendelijkheid van Dutch Vans.

Top geholpen.

We werden goed ontvangen toen ik voor een bus ging kijken. Constant goed contact gehad. Alles geregeld bus snel opgehaald. Al bij aankomst thuis bleek er iets te lekken. Woon niet echt dicht bij barneveld. Mocht naar een locale garage toe en op hun kosten mogen maken. Dus super goed opgelost! Bedankt!

Een fijne ervaring in autoland.

Als ondernemer zit je niet te wachten op de mooie praatjes van weer een ongeïnteresseerde autoverkoper. Bij DutchVans kreeg ik goed advies, antwoord op mn vragen en was de koop snel en reëel gesloten. Ook de aflevering op tijd en probleemloos. Prettig bedrijf. Kom zeker nog eens terug.

Goede service vriendelijke mensen

Ben zeer goed geholpen door Samuel. Hij was zeer behulpzaam en erg service gericht. Zeker een aanrader om hier uw bus te kopen/leasen.

Uitstekend!

Wij hebben het hele proces met dutchvans super goed ervaren! We werden fijn en snel geholpen. Bedankt Dutchvans, Samuel!

Prima geholpen. Niet verder zoeken gewoon hier jou busje kopen..

Duidelijk en snel klantbelang

Duidelijk geholpen en alles wordt goed gecommuniceerd. Bus rijd goed en opties zijn goed aangebracht.

Alles prima en snel gerelde

Goede en nette service

Netjes geholpen en auto netjes afgeleverd!

Leuke medewerkers die je goed informeren en snel handelen. Zijn heel blij met onze nieuwe bus !

Gewoon goed

Gewoon goed

Super bedrijf!

Ik ben zo goed geholpen bij alle aspecten van het aanschaffen van mijn nieuwe bedrijfswagen. Een voorbeeld voor andere bedrijven!!!!

Wordt netjes ontvangen.

Wij zijn netjes geholpen Goede uitleg

Prettig zaken doen

Werd zeer correct geholpen door de verkopers Julien en Samuel. Goed meedenken met mij en uitstekend advies.

Goede behandeling..

Net bedrijf en vriendelijk mensen alleen goed regelt volgens afspraak, verder top geholpen Mooi Opel Vivaro

Zeer goede servies en klant vrindelijke prima

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld