Alles gecentraliseerd in een locatie

Enorm aanbod, kennis van de voertuigen, alle wensen kunnen worden toegepast, transparant, geen poespas en lekker doorpakken. Kortom goed zaken doen, geen langdradige verhalen en wegrijden met wat je zoekt. Is nu de tweede bus die we hier kopen. Bij de eerste hadden we wat technische problemen die buiten de garantie vielen maar werd toen perfect opgelost door Dutch Vans. Dat was de reden om hier wederom in te kopen.

super snel en simpel

goede service en super vriendelijk. alles ging vlot en simpel.

Zeer tevreden, mooi bedrijf met fijn personeel

Ik kwam bij de bus kijken en heb hm dezelfde dag nog gekocht. Bus had wat schade hier en daar maar is allemaal heel netjes overgespoten. Goede en snelle service!

Alles vlot en top geregeld

Vlotte afhandeling aankoop proces ook voor wat betreft de financiering aanvraag. Iveco stond netjes op tijd schoon en gewassen klaar. Zeer zeker een aanrader om hier een nette gebruikte bedrijfswagen te kopen tegen een scherpe prijs.

Prima geholpen

Ik wist al wat ik wilde hebben. Peter (adhd 2.0) heeft mij prima geholpen. Snel tot zaken gekomen. Kom zeker nog eens terug. Groet, Robert Jan

Supervriendelijk .behulpzaam.afspraak nakomen.

Bedankt Peter.Samuel.Wim en Jurrian .mijn volgende bedrijfswagens koop ik zeker weer bij Dutch Vans

Uitstekend en snel handelend bedrijf !!

Rondje gelopen om het bedrijf met Peter toen kwam ik bij een sprinter uit . Prijs rond gemaakt en gekocht ! humor, vriendelijk, en snelle handel geweldig !!

Klantvriendelijk

Duidelijke service en goed aanbod, alles het netjes en goed geregeld.

Super ervaring is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb in de afgelopen 2 maanden 3 bussen hier aangeschaft. Super vriendelijk team en de keuze uit bussen is enorm. Ik kan iedereen aanraden om hier eens langs te gaan en te kijken wat ze je te bieden hebben.

Klantvriendelijk en goed te bereiken

Voor de tweede keer een bestelbus gekocht bij Dutch Vans. De eerste keer (4 jaar geleden) een Mercedes Sprinter met wat problemen aan de stuurinrichting. Dat is vlot en kosteloos (ik had garantie meegenomen in het pakket) door Dutch Vans opgelost via een aangesloten garage. Nu ook weer een nieuwe bus via Dutch Vans en een bus voor mijn vrouw. Een klein probleem met de achteruitrijcamera is vlot opgelost. Dutch Vans is goed te bereiken via mail, Whatsapp e.d.Korrom een fijn bedrijf

Duidelijk, komen afspraken na, schappelijk.

Met Peter op afstand gebeld, foto's en video's naar elkaar verstuurd van mijn inruil bus en van de aan te schaffen bus. Bij aflevering de bus pas in het echt gezien terwijl de aanpassingen uitgevoerd waren. Alles was helemaal goed, fijn ontvangen en reed met een zeer goed gevoel van het pad.

Snelle, duidelijke service en een goed aanbod.

Snelle en duidelijke service. Enige minpuntje is dat de verkoper soms wat onprofessioneel/bot werd tijdens het onderhandelen. Het is snelle handel met redelijke service. Als je een bus voor de juiste prijs wil en niet zoveel waarde hecht aan mooie verkooppraatjes moet je hier zijn.

Vriendelijke mensen en alles goed geregeld.

Net bedrijf en vriendelijke mensen alles goed regelt volgens afspraak.

Duurde iets langer door de lease uitbetaling maar dat is ook niet hun schuld, verder top geholpen. Mooie sprinter als resultaat

zeer positief

vriendelijke medewerkers geen onzin recht voor zijn raap en naar inzien op het eerste ogenblik een eerlijk bedrijf kan ik ook wel een aanrader noemen voor nu

Mooie Bus gekocht en super geholpen

goede ervaring hadden een klein probleempje binnen de garantie termijn en ook dat is keurig opgelost.

Keurig en snel geregeld

Wij hebben bij DutchVans na lang zoeken een bus gekocht.Onze ervaring is ronduit goed zijn keurig geholpen door Peter Dank daarvoor!. We wensen iedereen zo'n ervaring!!!

Fijn bedrijf

Ik heb hier een gebruikte bus gekocht en alles is naar wens geregeld!

Bij aankoop van één bus zijn er veel fouten gemaakt. Om te beginnen is de verkeerde bus meegegeven.

Bij het ophalen van de bus is de verkeerde bus meegegeven. Enkele dagen later werden wij gebeld met dit bericht. Gevraagd werd of wij de bus konden terugbrengen om de goede bus op te halen. Naar hen benoemd dat deze fout niet bij ons ligt en het voor ons onmogelijk was om de bus vanuit Amsterdam terug te rijden, aangezien de kinderen vervoerd moeten worden. Gelukkig heeft Dutch Vans het wel zo kunnen regelen dat een medewerker de goede bus naar Amsterdam heeft gereden en de andere bus weer heeft meegenomen. Ongeveer twee maanden na verkoop werden wij opgeroepen voor de APK. Naar ons is nooit gecommuniceerd dat dit zo snel al moest gebeuren. Wij verwachten dat hier transparant over gecommuniceerd wordt en het wel zo netjes is om de APK te doen voor verkoop. Bleek dat er veel mankementen waren welke niet van de buitenkant zichtbaar waren wat heeft gezorgd voor een hoge rekening. Daarnaast konden de kinderen hierdoor meerdere dagebn niet vervoerd worden naar de opvang. Tot slot bleek nog dat de auto geregistreerd stond als een taxi met een blauw kenteken. Dit terwijl de Volkswagen aan ons is verkocht met een geel kenteken en nooit vermeld is dat de registratie als taxi stond. Dit kregen wij te horen toen de auto voor APK bij de garage was. Hierdoor is de auto altijd onverzekerd geweest. RDW geeft namelijk aan dat wanneer de registratie niet klopt, de verzekering niet geldig is. Daarnaast moest de bus enkele dagen stilstaan tot de registratie omgezet was door Dutch Vans. Door bovengenoemde fouten zijn wij zeer ontevreden over de service van Dutch Vans. Wij verwachten dat zij wat kunnen betekenen in de vele kosten en lasten die wij hebben gedragen voor de bus die pas drie maanden in ons bezit is.

Goede service, breed aanbod

Ik heb afgelopen week bij Dutch Vans een bus gekocht. Erg fijn geholpen door de medewerkers. Goede, duidelijk en snelle communicatie. Een aanrader!

Niet tevreden

Hier inmiddels 4'5 weken geleden een bus gekocht die uit duitsland afkomstig was. Had hierbij zelf nog een bus ter inruil, maar aangezien het bedrag veels te laag was wat ik ervoor terugkreeg heb ik deze zelf verkocht en hierbij in overleg met de verkoper van dutch vans die 3 tot 5 weken hanteerde voor de levering ( wat al erg lang is vind ik zelf ) de auto verkocht en hierbij beloofd dat deze meneer hem op kon halen binnen die 5 weken. Nu werd de bus afgekeurd bij rdw en zou dutchvans met een oplossing komen voor het probleem dat er tog te laat geleverd gaat worden. Maar na een week kunnen ze dat ineens niet meer waarmaken geen leenautos of iets. Erg teleurstellend nu moet ik dus mijn afspraak met de koper van mijn eigen bus ook gaan verbreken of het kost mezelf dagen vrij omdat ik niet op mijn werk kom omdat ik mijn auto tog heb overhandigt en ik wel mijn afspraken na kom. Erg jammer, ik hoop dat de overdracht van mijn nieuwe bus tog nog een beetje vlot en goed gaat verlopen mits die vandaag wel door de rdw keuring komt.

lekker duidelijk, en goede service

prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe bus

Goed geholpen met de juiste keuze qua bestelbus

We zijn goed geholpen met de keuze maken voor onze bestelbus.

super service

perfect geholpen, en alles super vlot geregeld!

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld