vriendelijk

super goed verlopen

goed geholpen

Overzichtelijk en enthousiast bedrijf

Voor onze volgende wagen komen we hier zeker terug. Goed advies over de prijs kwaliteit verhouding.

Helemaal goed.

Snelle en vriendelijke service. Goede koffie. en natuurlijk een superrrr vito geleverd.

Satisfied with the promo service

It was a smooth and flexible transaction. No technicalities or delay in the process

• Would you recommend us? Yes

perfect!!!

altijd goed geholpen 2 bussen aangeschaft bij dutch vans ! fantastisch moessieeeeeee!!!!!!!

Gewoon snel en goed en deskundig

Volgens afspraak keurig netjes ontvangen en na proefrit een nette prijs overeengekomen. gewoon goed gevoel en goede zaken kunnen doen.

Groot aanbod, neemt de tijd en komt afspraken na

Auto net in bezit, kan dus nog niets over de garantie en het nakomen daarvan zeggen.

goed, snel en prettig geholpen

Super bedrijf!

Snel en goed geholpen. Veel auto's op voorraad dus ruime keuze!

Top bedrijf! Snelle service, klantvriendelijk en betrouwbaar. Al de tweede auto bij Dutch Vans gehaald, dat zegt genoeg hoe tevreden ik ben! Ik bedank t hele personeel en ik raad dit bedrijf iedereen aan!

Top bedrijf top service

Al een keer eerder een bus hier gekocht en zoals verwacht goed advies en goed geholpen

Snelle service en goed geholpen

Erg goed geholpen door de vakman die er werkt. Ook goed geadviseerd en zeer tevreden met onze aankoop van de nieuwe Volkswagen Transporter

Goede garage, beleefd en eerlijk

Goede garage, beleefd en eerlijk.

niet zoals afgesproken

Via de telefoon een bus gekocht uit 2015 B2B. Gevraagd of deze bus netjes is en dat was het geval. Maar bij aankomst bleek dit niet het geval. Barst, deuk, achterlicht kapot en brandgat in de bekleding en als bonus een enorme putlucht. Dus met een deceptie rijker de bus laten staan. Hier koop ik nooit meer wat, ik hoop dat anderen meer geluk hebben. Als positief ervaren: een mooi bedrijf en erg vriendelijk te woord gestaan door Marieke, waarvoor dank.

erg tevreden over hoe we geholpen zijn

wij hadden via de site een bus gezien en zo doende zijn we wezen kijken. de bus die we gezien hadden hebben we een proefrit mee gereden en was het net niet. toen zijn we erg goed geholpen en hebben we een prachtige mercedes sprinter gekocht. de vriendelijkheid en het serieus genomen worden als jonge ondernemers waarderen we heel erg top.

super

we zijn profesioneel geadviseerd en tevreden over de aflevering van onze nieuwe bedrijfswagen. vriendelijke groet, R&M Hoveniers

Snelle service en klantvriendelijk

Op internet zag ik een zwarte Mercedes Sprinter. Na even gebeld te hebben zijn langsgegaan. Wij kregen een warm welkom en mochten even test rijden. Mede door het pro-actieve optreden van Peter en Mirella had ik een goed gevoel bij Dutch Vans en zijn wij er snel uitgekomen. Bedankt en graag tot de volgende keer!

goed geholpen no nonsense

top

netjes en goed geregeld

veel keuze en hulp bij het vinden van de juiste bus

yolal transport montage bv

top bedrajf

Uitstekende service.

Netjes geholpen met het uitzoeken van een nieuwe bus. Snel geregeld en zeer tevreden!

Prima geregeld!!

Goede website, daardoor al goed voorbereid er naar toe gegaan.

zeer goed geholpen

netjes te woord gestaan en netjes geholpen

goede service

goede service