Fijn bedrijf

Prima geholpen aan een bedrijfswagen.

na afspraak geleverd, sneller dan verwacht.

Goede service!

Heel fijn dit bedrijf. Ik mag een mooie schoongemaakte busje meenemen. Ik kom zeker weer terug over 2 a 3 jaartjes

Goede begeleiding bij het uitzoeken van een bus, zeer tevreden!

Goede begeleiding bij het uitzoeken van een bus, zeer tevreden!

good

bedankt voor alles

vlotte service voor een top prijs

bij binnenkomst goed ontvangen en goed geholpen tot het moment van het verkrijgen van de bus. zeker tevreden en raadt het iedereen!

uiterst prettig

Zeer prettige ontvangst. Veel medewerking bij het maken van afspraken. Leuke medewerkers en net bedrijf.

snelle en goeie informatie in een korte tijd peter

ik hoop jaren plezier te hebben van de iveco daily

super

Alles word goed geregeld en erg fijne mensen!

ging super snel top bedrijf

vriendelijk en snel geholpen, vragen zijn goed en snel afgehandeld helemaal blij mee super bedankt

uitstekend

snelle service, en super klant vriendelijk!!

Helemaal naar mijn zin

prima benadering naar de persoon toe om een goede deal te maken en no-nonsens om iets te willen verkopen

Helemaal prima!

Aan te raden bedrijf

We zijn erg tevreden met de nieuwe bus. De kleine dingetjes aan de bus zijn naar tevredenheid aangepast. Vriendelijk personeel. Goed geholpen.

Very well treated and very friendly staff

I recommend getting a van from them! Would especially recommend Mustafa! He made me feel very welcome and understood my needs :)

Zeer behulpzaam en snel

Leuk contact gehad met de mensen van Dutch Vans. Op zaterdag bezocht en donderdag al de bus binnen. Super!

goede snelle services

snel contact, goede afwikkeling. netjes geholpen.

tevreden met mijn aankoop

Tevreden met mijn aankoop en snel en zonder gelul geholpen, daar houd ik van en duidelijk in alles. Net bedrijf met vriendelijke mensen.

uitstekend

Mijn ervaring met Dutch vans is uitstekend! Hele vriendelijke mensen, die je proberen je in alle maten en soorten te helpen. Ik kwam hier omdat, ik twee bedrijfsbussen nodig had en Dutch vans wist mij met hun brede assortiment aan bedrijfsauto's hierbij te helpen. Ik kon de zelfde dag dat ik ze had gecontacteerd langskomen om te komen kijken en de volgende dag reed ik al weg met me 2 bussen! Bedankt Dutch vans voor de uitstekende service! en tot de volgende keer!

wel lachen hier

kan wel een biertje drinken met Peter,en dan vertel ik hem dat die balie lager moet n bij de receptie Er zijn meer mensen mijn lengte dan zijn lengte,haha

top geregeld allemaal

je wordt super geholpen Dutch Vans bedankt!

Super mooi bus gekocht

Zeer goed geholpen door Mirella bus volgens afspraak geleverd met RDW goed gekeurden trekhaak. Nogmaals super bedrijf die ze afspraken na komt. Vriendelijk groet Svenfix.

perfect

beter kan niet, met open armen ontvangen en betergeholpen dan welke dealer dan ook

Groothandel met groot aanbod. Na een wat slechte start, zijn alle zaken keurig opgelost.

Zie hierboven

Fijn bedrijf.

Al verschillende bedrijfswagens gekocht, en alles naar volle tevredenheid geregeld door Mirella en Jurrian.

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld