Prima service en contact!

Een eerlijk, duidelijk en goed bedrijf!

Groot aanbod van bedrijfsbussen

groot aanbod bedrijfsbussen en betrouwbaar

Fijn bedrijf, denken mee, super geholpen.

Mooie Sprinter gekocht, fijn onderhandeld en snel afgehandeld. Ik kreeg de bus niet mee op gladde banden, dus kreeg een nieuwe set erbij zonder meerprijs. blij mee, goede service!

netjes meteen geholpen

goed meteen ter woord gestaan

Een heel fijn en vriendelijk bedrijf.

Komen haar afspraken na.

perfect

top bedrijf snelle en goeie service en altijd klantvriendelijk

Helemaal top!

Vriendelijke mensen, erg goed en duidelijk geholpen, snelle service. Ik zeg een aanrader!

goede service.

Heel behulpzaam en meedenkend, snelle terugkoppeling en hele aardige en vriendelijke mensen.

Fijne sfeer, er wordt meegedacht naar mogelijkheden. Fijn bedrijf

prima service

hele goeie monteurs

Keurig bedrijf, goed geholpen.

Hier twee busjes gekocht waarbij we goed zijn geholpen. Correct en netjes behandeld. Zeker een aanrader

tevreden en snel

vriendelijk en makkelijk onderhandelen

Ruim aanbod aan bedrijfswagens, goede service en eerlijke prijzen!

Plezierig contact, ruim aanbod en goede service!

Prima services

Alles ging prima !

Prima SERVICE!!!!

Een VW Crafter geleast bij Dutch Vans, door de verkoper goed geluisterd naar de wens van ons en een passende prima bestelbus gevonden, er is veel mogelijk als je t maar vraagt. enige onenigheid met de leasemaatschappij maar dat werd opgelost door Dutch Vans zelf. super grote wagenpark en prima service zou mijn 2de bestelbus weer hier willen kopen. super bedankt Peter en Kim. Groetjes, Solar Optimize B.V.

super bedrijf

ben echt goed geholpen door Jurrian Aanrader ,kom hier zeker terug

super geregeld

goed meegedacht met de klant

top geregeld

fijne ervaring zie je ook wel eens anders

dik voor elkaar.

alles liep voorspoedig

vriendelijk personeel ,en goede service.

er is hier ruime keus aan jonge bedrijfswagens service is goed en u word netjes geholpen

snelle en correcte afhandeling van zaken

betrokken, vriendelijke en snelle contacten, kundige afhandeling.

goed en vlot contact, foto's en info. is snel gedeeld. Net wagenpark en 'dingetjes' en wensen worden kundig opgepakt en opgelost. Nette service en vriendelijk personeel. aangekochte auto (Iveco Daily) lijkt en voelt goed, ook tijdens een flinke proefrit. wanneer de auto zich goed houdt, kom ik hier zeker terug.

glimlach en zeer snelle service

afspraken worden altijd nagekomen en als we iets extra's willen wordt dan gelijk geregeld. we zijn zeer tevreden over de staat hoe de bussen worden geleverd en we rijden al jaren probleemloos zonder omkijken.

erg tevreden netjes te woord gestaan

top geholpen zeer aan te bevelen dit bedrijf leuke zaken gedaan

super

Bijzonder goed geholpen door Mirella en Jurrian