klantvriendelijk, scherpe prijzen en ook nog eens een goede service

Afgelopen donderdag komen kijken naar een werkbus, direct wat moois gevonden in het ruime assortiment van Dutchvans. Vandaag 04-09 de bus al meteen kunnen ophalen.

top bedrijf

altijd alles snel geregeld vriendelijk personeel ik heb in een maand 2 bestelbusjes gekocht top busjes ben heel blij met Dutch vans ga zo door jongens

Geweldig bedrijf

Alles was super snel geregeld. Maandag langs geweest voor een bezichtiging en vrijdag kon ik mijn bus al meenemen. Ik kreeg er ook nog een gratis APK met 4 nieuwe banden bij. Helemaal top.

top goeie en snelle service

ik kwam hier voor mijn bedrijfs bus snel en goed geholpen en gelijk een deal kunnen maken

super!

Mooie bussen! Snelle service. Zaterdag wezen kijken, dinsdag opgehaald!

super bedrijf top geholpen!

voor herhaling vatbaar zeker een aanrader

Top bedrijf met leuke mensen

Mooie bus gekocht, veel gelachen en goeie handel

geweldig

Goed bedrijf, word snel geholpen, uitstekende service. Uitermate tevreden met wagen.

supper

super

Topservice!!

Na lange zoeken eindelijk een geschikte bus gevonden.Proefrit was snel geregeld .Zeer kundig en contact verliep zeer vlot. Koop snel gesloten en diverse zaken laten vervangen.Afspraken zijn goed nagekomen. Auto opgehaald en zeer tevreden met de afhandeling. Tot snel in de toekomst voor de volgende!

Zeer goede service !!!

Zeer goede service !!!

UITSTEKEND.

Een nieuwe bedrijfs busje gehaald, zeer tevreden zo als belooft met onderhoud, jongens zijn niet de moeilijkste lekker inrijden waarde bepalen bespreken over 2 weken halen, tussentijd gewoon blijven rijden in je huidige auto.

super bedrijf en snelle service

Goed bedrijf snel en goed geholpen en zeer leuke werknemers.

snelle levering en goede service

vandaag kopen morgen rijden

Perfect bedrijf

Blij met deze mensen, goed bedrijf en mooie handel. Bedankt! Al meerdere bussen hier gekocht

goed en professioneel geholpen

netjes geholpen was nog flink wat geregel mar ook daarin ondersteund met de lease.

goede service en snel geholpen

goed contact, snelle service

Goeie bussen, leuke mensen kortom super

is goed

is prima verlopen. Goede service en denken goed met je mee. Netjes een leenbus voor een periode mee gehad toen mijn auto tote los was verklaard. tot dat mijn nieuwe er was. een echte aanrader Dutch Vans Mijn volgende auto komt erger vandaan

helemaal top

Snelle goede handel

top bus gekocht

mooie bus gekocht

top

prima ervaring goed geholpen aardige mensen.

Top ervaring

Goed advies gekregen en hulp gehad bij het uitzoeken van onze nieuwe bus. Daarna ook een snelle levering!

Super goed en vriendelijk geholpen

aardige mensen , goede service en hele mooie bus. Goede kwaliteit.

Super service.

Aardige personeel.