Goede service en afspraken, snel geregeld!

Fijn bedrijf, snel handelen en afgeleverd. super service

Wat een steengoede review, bedankt Wessel! Veel plezier met de Vito!

topservice

topservice

Bedankt, Abdel. Veel plezier met je nieuwe bedrijfswagen!

goed en snel geregeld top

Eerste keer hier een bus gekocht . alles goed en snel geregeld . super

Super, bedankt! Veel succes met de nieuwe bus!

Snel en goed en betrouwbaar

Wij hebben met plezier een bedrijfswagen gekocht.

Snel, goed en betrouwbaar. Mooie complimenten, bedankt!

goede service

netjes geholpen snelle service

Graag gedaan, Dennis. Geniet van de Daily!

Mooie bus gekocht

Al meerdere bussen hier gehaald, echt blij mee. Bedankt Dutch vans

Bedankt voor het vertrouwen, Yousef! Daar zijn wij dan weer echt blij mee. Geniet van je nieuwe Sprinter!

grote bus

Top Service

Top, Mustafa. Bedankt! Succes met je nieuwe bedrijfswagen!

Soepel en snel geregeld, zelfde dag nog de bus meegenomen!

Na een proefrit besluit genomen voor de aankoop van een mooie Ford Transit Custom. Dezelfde dag nog meegenomen!

Dat is het voordeel van onze grote voorraad :) Veel succes met je nieuwe bus!

Top bedrijf die mee denkt over welke auto jij nodig hebt!

vriendelijk personeel, mooie nette auto's en zeer behulpzaam !

Super, bedankt! Veel plezier met de Sprinter!

goed bedrijf

zeer goed behandeld en goede service

Fijn om te horen, Corstiaan. Geniet van de Citan!

top bedrijf met goede service

altijd goed geholpen in 3 maanden 7 bussen gekocht!

Jij bent een echte Dutch-fan, Mexx. Topper! Veel plezier met de nieuwe bussen.

Leuk en gezellig bedrijf met goeie sfeer

Veel voorraad, gezellige mensen en goeie sfeer. Snel geregeld en ik heb een mooie nieuwe Sprinter bus

Dat horen we graag, bedankt! Succes met de Sprinter!

goed bedrijf komen de afspraken na

2e bus gekocht bij Dutch Vans. helpen je goed en denken goed mee. super tevreden met hoe we geholpen zijn. voor een volgende bus rijden we meteen naar Dutch Vans

Bedankt voor de complimenten, Martin! De volgende keer denken we natuurlijk weer graag met je mee. Veel plezier met de Talento!

zeker doen

ik heb me ouwe bus ingeruild nieuwe hier gekocht ben super tevreden goede service lekker aan rader

Super, Niels! Veel succes en plezier met de Daily!

netjes geholpen

mooi en net bedrijf

Bedankt voor de mooie review en veel succes met de Crafter, Pieter!

Hele mooie Ford Connect opgehaald!

Mooie auto en op locatie bestickerd. Snel en goed geholpen. Zeker aanraden dit bedrijf!

Bedankt, Hans! Een snelle, goede service en een mooie bestickerde bus afleveren: zo doen we het graag. Veel plezier met de Connect!

Super geregeld!

Wij hebben al meerdere bussen hier gekocht en nooit problemen mee gehad. De boel is altijd goed en netjes geregeld hier. Het is voor ons een uur rijden maar het is de moeite altijd waard geweest.

Een uur rijden om bij ons een bus te kopen, wat een mooi compliment. Bedankt Danny, top!

goede een snelle levering

ben top geholpen en in het proces goed ondersteund met de aankoop van de nieuwe bus :)

We hebben je met veel plezier geholpen bij het kopen van de ideale bus. Succes met de Trafic, Ruud!

Prachtig bedrijf!

Alles 100%, top bedrijf, aardige mensen. Als wij nieuwe bus nodig hebben, dan komen wij weer hier

Super om te horen, Khaled! De volgende keer helpen we je natuurlijk weer met net zo veel plezier!

Heel snel geholpen. Geven gelijk de sleutel van de auto’s die je wilt bekijken! Regelen alles snel, alles was gewoon heel goed.

Snel en goed, zo doen we het graag! Bedankt Danny en succes met de Transporter!

Goed , vertrouwd en vriendelijke mensen

Mijn ervaring met Dutch Vans is goed , het vriendelijke betrokken personeel geeft je het gevoel dat je welkom bent . Persoonlijke aandacht en alle tijd voor een goed advies . Zeer correcte behandeling en afhandeling bij afname van de door gekochte auto.

Uitstekend en mooi bedrijf met klantvriendelijk en deskundig personeel

Ik heb er een prachtige werkbus gekocht en ben hierbij ontzettend goed geïnformeerd door mensen met de juiste vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid…heb door omstandigheden wel even moeten wachten totdat ik hem kon ophalen maar ben in die tussentijd zeer netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken door het vriendelijke personeel….Echt een aanrader.

Top om te horen, Patrick! Veel werkplezier met de Nemo!

Mijn eerste ervaring ,goed ,snel betrouwbaar

Mijn eerste ervaring Had snel een offerte binnen kon een dag later al gaan kijken en een proefrit maken En twee weken later kon ik de bus al ophalen En was alles geregeld Voor mij kon niet beter

Vriendelijk en goed bedrijf

Heel vriendelijk en duidelijk Zeker goedlachs Top bedrijf

Top, Rick. Bedankt! Veel plezier met de Fiat Doblo!

Super,je wordt er goed geholpen en veel bussen staan er

Wij kwamen op een zaterdag morgen vrij laat bus gezien moest nog wat aan gebeuren, alles besproken en de deal gesloten.2 weken later keurig afgeleverd bij mij thuis. Top bedrijf,ook prettig in de omgang en ze komen de afspraken na

Met meer dan 300 bussen op voorraad is er inderdaad genoeg keuze :) Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, bedankt Ed!

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld