Klasse medewerking en service

Onlangs een VW Crafter gekocht bij DutchVan, mooie bus. Het aflever pakket had ik er ook bij genomen. Er bleek echter een zeer hardnekkige storing in de boordcomputer te zitten. Het heeft daardoor iets langer geduurd dat ik de bus kon ophalen maar daar staat tegenover dat de medewerkers net zolang zijn door gegaan om die storing eruit te krijgen en dat was niet makkelijk!!!! Ook bij aflevering bleek er een aangepaste stoel in te zitten waar ik niet fijn in zat, geen probleem, binnen half uur andere keurige stoel erin. Kortom, wat mij betreft een absolute aanrader, mij zien ze volgend jaar zeker terug!!!!!!

Super vriendelijk mensen

Staan je gelijk te woord duidelijk uitleg veel keuze Snelle afhandeling.uiteindelijk kort voor je bedrijfswagens moet je zeker eerst zonder zorgen bij dutchvans zijn .

Ouderwets goede service

DutchVans is een bedrijf waarbij ze je goed helpen en ze op alle gebieden met je meedenken. Als je tussendoor belt weten ze wie je bent en als er iets geregeld moet worden bellen ze tussendoor om je op de hoogte te houden van de voortgang. We hebben de 2e bus daar nu gekocht voor onze medewerkers, en voor een eventueel volgende bus komen we weer naar DutchVans.

Super geholpen en vriendelijke mensen!

Netjes geholpen , makkelijke en vriendelijke verkoper

Toppers!!

Super blij mee, Vlotte actie word snel geschakeld duidelijke verkoop eerlijk verhaal, schoon fris netjes volgende keer weer kortom aanrader!

Fijne mensen, alles klopt.

Na bijna 20 jaar trouwe dienst onze bus ingeruild voor een veel jonger exemplaar. Zowel bij de aankoop, de administratieve zaken tussendoor als bij het ophalen van de bus, prettige contacten met zeer vriendelijke medewerkers, ondersteund door goede informatieve appjes tussendoor. Al met al erg tevreden en erg blij met onze nieuwe bus!

eerlijk bedrijf

van af de eerste seconde dat je binnen komt goede indruk .aardige mensen. hier word iedereen serieus genomen . mooi wagenpark en nemen alle tijd voor je . houden zich aan de afspraken .en communicatie in het gehele proces loopt ook vlot. ook als er iets is ,is er goede nazorg . een aanrader voor ondernemers die graag eerlijke zaken willen doe . dit geld ook voor hun huis lease maatschappij . wil je een eerlijke gebruikte bus moet je daar zijn . ook als je een eerlijke inruiler hebt hanteren ze nette handelsprijzen . al met al top . volgende bus ga ik zeker bij hun weer kopen .

goede service vriendelijk personeel

goede service personeel neemt de tijd voor je alles goed geregeld en netjes optijd

Top geregeld, snelle service

Tweede bus in korte tijd bij Dutchvans. Zijn eerlijk, open, klantvriendelijk, snel en de bussen zijn degelijk. Hebben ook een eigen zusteronderneming voor de lease, dus alle lekker makkelijk onder één dak.

Super service met vriendelijk personeel

Binnen een paar dagen alles geregeld met dit bedrijf. Bedrijfsbus uitgezocht en bakwagen hierop ingerolen. Reageerde direct op alle vragen of belde netjes terug. Door diverse collega's geholpen maar allemaal echt super vriendelijk!

van het begin tot het einde goede service.

vanaf het eerste contact tot het afhalen van de bus was het makkelijk, snel en vriendelijk. Alles goed geregeld om het zo makkelijk mogelijk te maken. Ook werd de bus niet afgeleverd met net genoeg diesel tot de dichtstbijzijnde tankstation. Zou er mijn volgende bus weer kopen.

Prima bedrijf

Alles verliep vlekkeloos

Top geregeld allemaal

Wij kwamen voor een mooi busje voor personeel. Meteen zagen we dat er zat keus was. Mooie uitgezocht en zijn zeer goed en klantvriendelijkheid geholpen.

Goede service en houden zig aan hun afspraken. Ik ben enorm blij met de mercedes sprinter. En is zeer goed afgeleverd bij mij thuis.

Ik kan jullie echt vertrouwen

Ze waren heel gezellig en snel beantwoorden

Snelle service juiste kwaliteit, mooie prijs

Vriendelijke ontvangst met koffie en koekjes. Vertrouwd gevoel bij binnenkomst. Snelle en goede service. Kwaliteit prijs prima!

Een zeer goed bedrijf ,

Ik heb hier een prachtige ,opel movano f3500 bakwagen gekocht , de koop ging uitstekend en werd enorm goed geholpen door jurrian , bakwagen is goed en prachtig schoon aan mij overhandig , ik ben echt er enorm tevreden mee en blij ,zodat ik m'n werkzaam heden weer ken doen , dutchvans is echt een 5 sterren waard , omdat ze echt mee denken en mee helpen met opties tot aan betalingen en verwachtingen

Een zeer goede service

ik ben zeer tevreden over het Klantenservice!!! Dutch-vans kan niet betere!

Uitstekende service!

Gisteren onze 3e bedrijfswagen opgehaald bij deze fijne zaak. Aardig en zeer kundig personeel. Bedankt en op naar bus 4.

Heel vriendelijk en heel goede service

Heb een bestel bus gekocht een top auto en goed geholpen echt een aanrader

Prima bedrijf mét vriendelijke medewerkers

Hét duurde even maar mét een tijdelijke leenbus toch door kunnen werken. Nu Iveco bus geleverd. Netjes alle aandachtspunten gedaan. Nette prijs.

a

Erg goed geholpen

Goed geholpen van a tot z ! Meedenken met alles en natuurlijk klantvriendelijk. Bedankt voor service!

Top bedrijf

Ik heb nu ondertussen al flink wat bestelwagens aangekocht maar nergens zo klantvriendelijk behandeld als bij Dutch Vans. Peter bedankt voor het fijne gesprek en Samuel en Amber bedankt voor de correcte afhandeling. Wij zijn erg blij met de wagen!

Uitmuntend!

Ik was op zoek naar een busje, en natuurlijk met de goeie timing om het op het laatste moment te doen. Door dit bedrijf met vrolijke werknemers geen probleem! Zaterdag ochtend langs geweest, bus besproken, zaken geregeld, dinsdag einde middag bus in ontvangst genomen :) Alle credits voor jullie! Bedankt voor de snelle samenwerking! :)

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld