Super geholpen en prettige mensen.

Erg prettig ontvangen en geholpen, Afhandeling volgens afspraak. Top!

Prima bedrijf. Prettig zaken mee doen

Prettig en goed zaken mee doen. Comform afspraak

Ik had hele goede ervaring met Dutchvans. Had snel een bus nodig, was geen probleem alles goed en vakkundig geregeld.

Heel fijn om zaken mee te doen, voeld vertouwd

Heerlijk ontspannen zaken kunnen doen, elkaar wat gunnen zorgt voor vertrouwen

Top auto! Top service! Top mensen!

Fantastische service, mijn auto was eerder klaar om op te halen dan gepland. Je kan alles vragen, vriendelijke mensen!

Mooi bedrijf

Vriendelijk personeel. Alles goed , zoals afgesproken geregeld. Aanrader

Top bedrijf!!!

Ik ben super goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe bus. Ik raad Dutchvans absoluut voor iedereen aan. Vriendelijk en enthousiast personeel. Mijn toekomstige aankoop zal absoluut plaatsvinden bij Dutchvans.

Snel, goed en vriendelijk

Jullie hebben een goed geoliede machine en werken snel goed en vriendelijk. Dank voor het prettige contact.

Zeer tevreden Top service!

Vriendelijk hulpzaam. Voertuig supernetjes afgeleverd boven verwachtingen.

Onder garantie hersteld

Als vervolg op onze vorige review kunnen we vertellen dat wij nog steeds erg tevreden zijn met de service. Toen wij de auto enkele weken terug ophaalden merkte wij bij thuiskomst een probleem op. Dit direct gemeld en ons werd mede gedeeld dat het opgelost zou worden. Vorige week de auto teruggebracht, een leenauto gekregen en vandaag weer gerepareerd opgehaald. Goed geregeld, ik kan niets anders zeggen

top bedrijf

samenwerking verloopt goed en zeer klantvriendelijk. gelijk met de auto terug naar huis.

Vriendelijke service en ruime keuze.

De tweede keer dat we hier een bestelbus aanschaffen. De service is attent en vriendelijk, prijsstelling transparant. Wel goed opletten dat ook de details in alle drukte goed worden nagekomen.

Goed bedrijf

Goed bedrijf, waar een goede sfeer hangt. En niet te vergeten staan er ook hele mooie jong gebruikte bedrijfswagens. Het was een fijne ervaring en bij een volgende bus ga ik zeker weer bij hen in de keuken kijken.

Werd goed geholpen

2e bus afgenomen

Gevonden wat ik zocht, betrouwbaarheid !

Goed ontvangen, vakkundig geholpen, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Correct en professioneel bedrijf!

Sinds kort in bezit van een sprinter van 2019 Zeer tevreden met de aankoop en communicatie met Dutchvans

Vriendelijk, meedenkend en klantgericht

Wij hebben afgelopen week onze koel/vrieswagen opgehaald en zijn prima te spreken over de service. Ondanks dat ze veel ziek personeel hadden hebben ze gezorgd dat de auto klaar was. De auto heeft nog ergens een klein probleempje maar hierover is al contact met Jurrian. Ik ga er vanuit dat wij ook hier uitkomen en het opgelost wordt. Tot nu toe dik tevreden dus

Klantvriendelijk denken mee aan een oplossing

Ronduit slecht, bus aangeschaft met alleen maar problemen

Zomer 2021 hebben wij 2e hands Iveco Daily bedrijfswagen gekocht bij deze firma, deze is gekocht met extra garantie erbij. Deze bedrijfswagen zou compleet nagekeken worden voor oplevering. Na 1 week na ophalen van de bedrijfswagen blijkt dat deze koelstof lekt, banden achter zo glad als een aal zijn en niet door een APK konden komen plus een motorstoringsmelding en andere storingsmeldigen. Na contact te hebben gehad moest de auto terug naar Barneveld om dit te verhelpen, en konden later die week weer ophalen. Geen sorry of wat dan ook voor het ongemak van hun zijde ! Na verschillende motorstoringsmeldingen is hij uiteindelijk gerepareerd door een bedrijf die de storing heeft kunnen verhelpen door vervanging van EGR klep en een krukassensor die de boos doeners waren vanaf begin bij het ophalen van de bedrijfswagen. Heb Dutch Vans verschillende malen geprobeerd te bereiken via WhatsApp betreft de reparatiefactuur , alleen geen reactie of oplossing. De enigste wat wij te horen krijgen is dat er met collega's over gehad is en dat deze zich zo spoedig mogelijk melden , tot heden toe (7 januari 2022) niks vernomen. Bedrijfswagens verkopen kunnen ze best, maar de aftersales / service is ronduit slecht. Absoluut geen aanrader.

Keurig bedrijf

Eerlijk over de auto en duidelijk over de kosten . Gewoon fijn zaken doen !

Open eerlijk transperant nemen alle tijd voor je en komen afspraken naen leuke gezellige sfeer en mensen

top service

Als particulier een beste bus gekocht. Alle afhandeling ging met 100% service en vol vertrouwen. Wat een fijn team en wat een fijne sfeer bij Dutch Vans.

Goede communicatie en komen hun afspraken na

Er bleek na aankoop van onze bus een probleem te zijn met de schuifdeur. Dutch Vans heeft dit heel netjes opgelost. Ook de communicatie hierover was erg prettig. Vervolgens is de bus heel netjes afgeleverd.

So far eerlijke partij met duidelijke scherpe prijzen

gebeld voor een voordeliger model maar ik was net te laat er zou iemand voor komen smiddags. Ze hebben de andere man netjes gebeld en gevraagd hoe geïntegreerd hij was aangezien ik daar stond. Dat vond ik erg netjes. Ben er met een andere bus vandoor gegaan. Slagen kan je daar wel.

Goede service, fijne mensen.

We hebben afgelopen week onze nooit diepzwarte Crafter opgehaald bij DutchVans. Alles verliep erg soepel. Fijne mensen om mee te werken. Echt een aanrader!

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld