zijn erg klantvriendelijk!

ben erg goed geholpen en het zijn erg leuke mensen.

Eerlijk verhaal .

Professioneel en enthousiast

Mooi wagenpark, professionele receptie met kennis van zaken, geeft vertrouwen. Afhandeling inruil ook goed

Super net bedrijf

Hoi Het is een zeer correct en net bedrijf die netjes hun afspraken na komen Ben zeer goed en heel netjes behandeld Gr Toine Rust

Alles volgens afspraak leuk geholpen prettig bedrijf

Goede ervaring werd goed geholpen afspraken keurig nagekomen zeker een aanbeveling waard

Alles snel geregeld

Vw crafter gezien en geen afspraak gemaakt gewoon langs gereden. Werd er netjes ontvangen en op een leuke manier. Zoals wij in Twente zeggen niet lullen maar poetsen. Proefrit gemaakt en binnen 30 min was alles geregeld. Van af het moment dat ik hier binnen kwam tot aan de aflevering alles netjes geregeld en je wordt goed geholpen. Dikke pluim voor al het personeel.

Verzorgd en professioneel bedrijf!

Keurig bedrijf, fijne medewerkers en duidelijke communicatie. Ruime keuze uit nette bestelbussen, mijn frisse Crafter uit 2017 werd keurig afgeleverd op de afgesproken datum met een nieuwe imperiaal en Pluspakket, vlot en zonder gedoe!

Leuk bedrijf, snel en goed geregeld

Mijn vriend en ik kwamen bij Dutch Vans terecht, omdat we online een toffe bus hadden gevonden die voor ons perfect leek om te gaan ombouwen naar camper. Op locatie top geholpen en alles kon snel geregeld worden. Op een later moment ook nog contact gehad of (via de garage waar ook een keuring zou plaats vinden) ook een extra raam alvast ingebracht kon worden, dat was geen probleem. Wij raden Dutch Vans zeker aan.

Enorm Vriendelijk, snel en eerlijk!

Fijne ervaring met dutchvans, een ieder is enorm vriendelijk. Ze denken graag met je mee om jou beste aankoop te realiseren! Snelle service en netjes geregeld!

Vlot en vakkundig geholpen

Sprinter bus aangeschaft. Goed advies bij selecteren van auto en prima service bij de aflevering!

Dit is mij eerste ervaring met Dutch Vans

Ik ben blij met hun service. Top top bedrijven.

Super alles afgehandeld

Alles heel netjes verzorgd en alle afspraken nagekomen. Ik zou dan ook iedereen aanraden om zaken te doen met DUTCH VANS

Super geregeld !!

Werd uitstekend geholpen door Peter met de beste wagen voor mijn bedrijf en alles er omheen werd razendsnel gereden binnen een paar dagen zat ik al in me nieuwe auto

Goed geregeld

Wij hebben 3 kango gekocht zeer goed geholpen door Jurrian Kenteken wordt door Duchsvans op naam gezet 3 auto s thuis bezorgd Auto aan de binnenkant schoongemaakt, nieuwe vloermatten Goed bedrijf

Klantvriendelijk ,prima service, snelle reacties!!

In September een VW Caddy Maxi gekocht. Ben erg tevreden , alles goed geregeld ( ook na de aankoop), top bedrijf. En het personeel..... mijn complimenten. Bert Puts

Super vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel en super handig dat je via de app op de hoogte gehouden wordt

Een attente autoverkoper !!

De aankoop van een bestelbus heb ik beleefd als een reisje naar een vakantie-oord. Super hoe jullie de klant vooraf en achteraf informeren en helpen. Top !! De bus zelf zal ook wel goed zijn, neem ik zo aan.

Geweldig bedrijf

Top bedrijf, snel reageren, klant vriendelijk

Ik raad iedereen die naar een bedrijfs auto/bakwagen opzoek is dat bij Dutch vans te doen. Prima personeel, mooie auto's, en denken graag met je mee!

Top service!!!!!

Zelfs na mijn aankoop werd ik nog super geholpen bij een kleine storing aan mijn auto.

Super bedrijf meedenkt gewoon to

Bedrijf is geen fabriek maar ouderwets Klant gericht Top bedr

TOP

Vandaag mijn "nieuwe auto"mogen ophalen dankzij uw topservice mocht het toch lukken . Wat een aardige en geduldige vakmensen . Voor mijn evt volgende bus weet ik ze weer te vinden vr gr Rob ( groundwork4you )

snelle,vriendelijke levering

top bedrijf

Top bedrijf

Heb voor de 2 e keer een bedrijfswagen gekocht alles is wederom top geregeld een echte aanrader TOP BEDRIJF

Fijn geholpen door de mensen daar

Was eigenlijk op zoek naar een caddy. Maar ben thuis gekomen met een kangoo met zeer weinig km. En reid super fijn. Ben er erg blij mee.

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld