Geweldig bedrijf

Supper bedrijf super vriendelijke mensen

Top Service

Top service en een school voorbeeld van een no nonsense mentaliteit.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief!

Bij binnenkomst goed ontvangen in een mooi opgezet bedrijf! Alles van A tot Z goed geregeld! (communicatie, nakomen afspraken, service enz.) Tot en met de van de verkoop van de auto een vertrouwd gevoel gehad.

Betrouwbaar

Een geweldig team waar ze afspraken na komen. En de klant echt koning is. Duidelijk en vriendelijk.

Alles super geregeld door het team

Druk bedrijf, Peter zoekt gericht voor je en vind het snel, de gemaakte afspraken voor aflevering zijn allemaal keurig nagekomen.

Snelle aflevering

Ik ben erg blij met dutch vans.

Goed geregeld !

Alles volgens afspraak , nette zaak waar je goed geholpen word en waar. Veel mogelijk is !

Top mensen voelt goed!

Snelle en makkelijke informele communicatie ook via de app. Lease contract ging snel en simpel. Bus netjes afgeleverd zoals het hoort. Fijne mensen

Perfect geholpen

Vandaag voor de tweede keer fijn geholpen bij Dutch vans. voorbij een 9.

Top service. Aardig personeel. Ik kom zeker in de toekomst terug voor mijn volgende bedrijfsbus.

Ben er tevreden alles geregeld top bedrijf Goed geregeld allemaal Bedankt allemaal Goed weekend

Top kwaliteit

Zeer tevreden met de service.

Snelle goede service

Vriendelijk personeel Goed bereikbaar Snel geregeld Erg tevreden met de nieuwe bus !

Snel en duidelijk

Vlotte reactie en afhandeling, wel wat verknipte aandacht.

Netjes, vriendelijke mensen goed geholpen

Professioneel en goede service

Professioneel autobedrijf met goede service en super vriendelijke medewerkers!

Net en vriendelijk personeel

Net en vriendelijk personeel. Bus netjes afgeleverd. Had 5 sterren kunnen zijn maar ze doen geen afleveringen op zaterdag ; )

Super goed contact gehad voor en tijdens de koop van de autos

Super mooie zaak en een goed team

Vriendelijk, adequaat en professioneel.

Een fijn bedrijf met personeel dat meedenkt. Ik kon uitgebreid proefrijden met verschillende auto's. Vriendelijk ontvangst. Ondanks drukte werd er tijd voor me gemaakt. Personeel denkt mee en is eerlijk.

fantastisch

mijn ervaring prima service en hulpvaardig personeel

Goede service netjes behandeld

Zou zo weer gaan praten voor een andere bus

Mega goede leuke en vooral goede service!

Erg onder de indruk van de mensen bij DutchVans! Eindelijk onderweg met een prachtige volkswagen caddy die van alle gemakken voorzien is!

Onbeschrijfelijk goed geregeld!

Bus werd gekocht, helaas was er nog geen kenteken. Dit kon twee maanden duren. Gehele looptijd een vervangende bus gekregen zonder enige aarzeling. Sympathieke medewerkers! Samuel onder andere veel contact mee gehad. Zoek je een bus? Kijk niet verder. Dutch Vans heeft voor iedereen wel een busje!

Vriendelijke personeel

De heer Peter was vanaf het begin heel vriendelijk en open, super service gehad zeer tevreden! Dit geldt natuurlijk ook voor de rest van de mannen en dame van Dutch Vans!!!

Goed,duidelijk en snel geholpen

Ik ben door DutchVans uitstekend geholpen. Zowel in het proces voor een proefrit alsmede de afronding van de papieren. Wanneer ik tussentijds vragen had, had ik tijdens werkdagen binnen een uur een reactie. Daarnaast heeft DutchVans een groot aanbod qua voertuigen en zijn het personeel zeer vriendelijk.

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld