Geen service en niet transparant
In januari 2025 onze auto gekocht bij Euromast. Het maken van een proefrit en het ophalen van de auto verliep allemaal voorspoedig. So far so good. We kregen de auto mee naar huis na onze aankoop met geen druppel benzine, hij stond met de proeftijd al leeg en daaraan was niets veranderd.
Op de aflever bon stond dat er 2 sleutels bij zouden zijn. Helaas was er maar 1. Toen wij dit aangaven komen we er 1 bij laten maken. Zij zouden ons laten weten waar we dat konden doen. Het kon wel 2 weken duren ivm de drukte. Uiteraard geen probleem. Toen we thuis de straat inreden gaf de auto storing aan van de moterolie en de motor. Iets wat je niet verwacht als ze zeggen dat je auto een APK heeft gehad en een beurt. Toen we belde kon dit geen kwaad, waarschijnlijk hadden ze teveel olie bijgevuld vlak voordat wij de auto hadden opgehaald. Dagen erna steeds dezelfde melding dus na het weekend konden we de auto brengen en zouden ze m nakijken. Het filter verstopt sensor en kapot.Ze hebben dit snel gerepareerd.Die weken erna hoorde wij niets meer over die sleutel, geen reactie op appjes en de telefoon werd ook niet opgenomen.Uiteindelijk toch gelukt we konden de auto brenngen.Toen kregen we te horen dat we wel 50% zelf moesten betalen,.Toen we ergens achter in Rotterdam dachten dat we bij een bedrijf aankwamen,bleek het niet meer dan een garagebox te zijn waar ze de sleutel zouden bijmaken. Toen we de auto kwamen ophalen lag de sleutel op de achterband van de auto. Deze stond buiten voor de deur op openbaar terrein. Er zat een briefje op de deur dat ie “even weg was”.Opnieuw geprobeerd om contact te krijgen met Euromast voor een oplossing,tot op de dag van vandaag geen reactie. De auto lekt nogsteeds zoveel vloeistof dat de straat ermee vol ligt.Er is dus niks gerepareerd! Euromast is onbetrouwbaar en niet transparant! De verdienen de aansluiten bij BOVAG absoluut niet, en zal daar ook deze situatie voorleggen!!