Ik ben uitstekend geholpen.

Mijn band is snel gerepareerd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Als je zonder licht zit en je gelijk terecht kan! Zo fijn!

Service

Staan altijd klaar om je vraag te beantwoorden. en als er tijd voor is of maar klein mankement is wordt het direct verholpen. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan Zijn eerlijk in wat wel kan en wat niet kan. Altijd eerst overleg wat er moet gebeuren en wat het ongeveer kost.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ondanks de enorme drukte toch prioriteit gekregen

Aanvankelijk zou onze auto pas veel later gerepareerd kunnen worden dan nu gebeurd is. Maar omdat deze garage het toch niet vertrouwde mocht ik toch vrijwel meteen even met onze auto langs komen. De diagnose leek snel gemaakt: lekke verwarmingsradiator! Ik weet toevallig uit de ervaring van onze zoon (met zijn eigen auto in een hele andere garage) dat het niet tijdig repareren ervan tot veel grotere schade en onkosten kan leiden. Dat is dan ook gebeurd. Ik ben blij dat men toch kans zag om hier prioriteit aan te geven en dat we weer zonder zorgen in onze auto kunnen rijden. Fijn dat jullie wat ruimte over hadden voor dit (spoed)geval!

Vertrouwen

Vertrouwd en betrouwbaar, onze auto wordt altijd goed gekeurd en onderhouden. De bejegening door Wimko en zijn vrouw Audrey is zeer plezierig. We voelen ons in en bij deze garage op ons gemak.

Netjes en betrouwbaar

Altijd duidelijke uitleg. In overleg een gesluit nemen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, correcte communicatie en vakkundige service.

IK BEN EEN BUITENGEWOON TEVREDEN KLANT

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je wordt heel hartelijk ontvangen, en je krijgt te horen wat het gaat kosten het onderhoud en APK en je kan ook vervangend vervoer krijgen. Al met al prima geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, open info over de reparatie/onderhoud advies. Advies met daarbij eventuele kosten. Vraagt eerst akkoord ,daarna vervolg werkzaamheden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top, zoals altijd ben ik super tevreden.

Vriendelijke medewerkers, correcte informatie en planning volgens afspraak.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goede service en zag er netjes uit

De service was heel goed. Een rondje rijden en de auto bekijken was geen probleem en was met een belletje geregeld en kon gelijk terecht. Na het rondje rijden was de keuze snel gemaakt en heb ik de auto gekocht. We hebben er 4 nieuwe velgen onder laten zetten en toen ze binnen kwamen werden ze er gelijk opgezet zodat ik zo snel mogelijk mijn auto had. Toen we de auto kwamen ophalen hadden ze een mooi doek over de auto gelegd om hem te onthullen. Al met al een heel mooi bedrijf en goede hulp.

Heel vriendelijk.

Kwam langs om te vragen of er een nieuwe koplamp geplaatst kon worden. Werd direct geregeld geen probleem. Al het personeel zeer vriendelijke ook de dame die ons hielp bij de balie. Chapeu!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar als altijd!

Zoals altijd een goede service. Meedenkend, goed uitgevoerde reparatie en transparant over de kosten. Het was weer top!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vlot een afspraak, goed geregeld en snel klaar.

De afspraak was makkelijk en snel gemaakt. Na controle garage iets aangepast. Hierdoor de afspraak ook sneller verliep

Goed bedrijf

Top garagebedrijf!

Aandacht, meedenken sfeer en kwaliteit. In een paar woorden de mensen en het bedrijf uitgetekend.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettig contact, prima uitleg offerte en alles keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Aankoop en oplevering occasion - Heel goede ervaring

Snel een proefrit kunnen inplannen. Ruim gelegenheid om de auto te testen. Ook met het maken van de afspraak voor aflevering werd goed meegedacht zodat ik mijn huurauto z.s.m. weer in kon leberem. Top geregeld!! Zelfs nog geholpen door me in de buurt op te halen zodat ik de andere leenauto kon inleveren. Leuke attenties ontvangen vanwege de aankoop en het ophalen was verrassend feestelijk. Bas is een prettige verkoper, niet opdringerig, en hij neemt de tijd om vragen over de auto te beantwoorden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snelle service, vriendelijke vakmensen.

Vriendelijk ontvangst, snelle service. Ik waardeer het eerlijke oordeel en flexibiliteit. Ze doen wat ze beloven.

Hele fijne garage

Ik ben zeer tevreden over deze garage

Kom hier al meer dan 25 over de vloer . In 1 wordt perfect in alles

Erg prettig

Mobiliteitscentre Bodegraven heet voor ons een andere auto opgezocht en tot volle tevredenheid alles geregeld. Wij zijn erg tevreden over de gang van zaken en de service!

Prettig geregeld.

Volgens afspraak, prettig geregeld.

Goede vakkundigheid en prijs

Dank voor het wassen van de Opel, Groetjes Bob

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend, en niet tevreden met een 95% resultaat.....

Fiat Ducato aandrijfassen laten vervangen maar de monteur was na de proefrit niet tevreden over het resultaat qua aandrijving na vervanging......besloten om contact op te nemen met de leverancier waar de fout zat en nogmaals de assen vervangen voor een ander type. Nu weer zoals het hoort. Offerte bleef gewoon staan zoals afgesproken, tevens een oliebeurtje uit laten voeren en de camper preventief tegen roest in de balken laten behandelen. Goed advies en uiteindelijk een prima resultaat.

Spanjeweg 10

2411PX Bodegraven

Over Mobiliteitscentre Bodegraven

Mobiliteitscentre Bodegraven is dé PCA Dealer van het Groene Hart. Wij zijn merkspecialist voor Peugeot, Citroën en Opel; Een lokaal bedrijf waar u als klant centraal staat. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan service en kwaliteit op het gebied van onderhoud, reparatie en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s. Een onafhankelijk BOVAG autobedrijf waar de koffie voor u klaar staat. Gevestigd op bedrijventerrein “Groote Wetering”. * Spanjeweg 10 * 2411PX * Bodegraven * 0172-650013*