Reactie van het bedrijf
Beste mevrouw Janzen,
Wat jammer dat u zo'n recensie achterlaat terwijl wij een hoop voor u hebben gedaan.
De auto stond te koop voor een bedrag van €1650, mijn collega heeft u een korting van €150 gegeven en heeft u de auto dus gekocht voor €1500 zonder garantie. (hier is ook voor getekend).
De auto is afgeleverd met een nieuwe Apk, jullie hebben voldoende de tijd gehad om de auto goed te bekijken en een proefrit te maken.
Wij zijn later nog gebeld door uw zoon, hij was super tevreden met de auto, echter miste hij een radiocode. Deze heb opgevraagd bij de dealer en kosteloos doorgegeven.
(Voor deze code moeten wij zelf €50,- betalen)
Ik wilde u graag een uitleg geven voor het Nap rapport, echter kreeg ik hier de kans niet voor omdat u gelijk al een boze mail stuurde waarin ik direct €500,- over moet maken, anders zou u wel even ons bedrijf kapot maken dmv recensies en internet.
Met hemelvaart zijn wij zelfs 12 keer door uw zoon gebeld en bedreigd, vervolgens heeft hij dat ook nog even duidelijk gemaakt via de app. (Kunnen wij uiteraard aantonen.)
U begrijpt uiteraard wel dat wij hier niet op in gaan.
Wij als bedrijf vinden het ook erg jammer dat u ons beschuldigd van het 'rommelen met km standen' daar waar niets hebben kunnen doen aan het feit dat de km stand geen NAP logisch stempel heeft daar waar hoogstwaarschijnlijk ooit een tikfout is gemaakt bij het overschrijven (voor ons al).
Ik betreur uw recensie en had gehoopt hier uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Rob de Wit