Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In eerste instantie een auto gekocht die te veel olie verbruikte.veel te veel. Na aanspraak te maken op mijn bovag garantie ging ik een traject in met diverse metingen etc.dit duurde erg lang.Minpunt vond ik dat er vooral achteraf gecommuniceerd werd wat er ging gebeuren. weer een meting weer een meting etc. dit had beter gekund.ik begon argwaan te krijgen.\r\nMaar.... uiteindelijk via audi een complete motorrevisie.en tijdens de revisie is er besloten een compleet nieuw motorblok in te leggen.dus uiteindelijk heb ik een gloednieuwe auto. Kort samengevat dus een probleemauto gekocht maar op de communicatie na keurig opgelost door Henk (chef werkplaats) en met een \r\n\"nieuwe auto\"weggereden. al met al dus een prettige ervaring. bedankt
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn en deskundig geholpen bij het kopen van een eerste auto! Vriendelijk en betrouwbaar.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkoper. Uitgebreide keuze. Er wordt niets opgedrongen. Na aankoop alles conform afspraak afgeleverd. Prettig om zaken mee te doen. Aanrader.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed door de verkopers geholpen alleen het opknappen van de auto a 100 euro was matig gedaan. Veel beschadigen vergeten Kentekenplaat van een andere garage laten zitten en zo nog wat dingentjes.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week heeft mijn dochter hier een Aygo gekocht :-).\r\nVerkoper Ab en monteur Henk zijn 2 toppers, super bedankt !\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord: Goed\r\nWe zijn netjes behandeld.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aangeschaft en dik tevreden. De service is top en als je opzoek bent naar een mooie occasion zou ik Hofman Auto’s zeker aanraden!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 maand geleden een 2e hands auto gekocht. Het leek net of we een broodje kaas kochten. We hadden van te voren een afspraak gemaakt maar konden geen proefrit maken omdat de auto nog helemaal achterin de showroom stond. Daarna een vervolgafspraak gemaakt voor de proefrit. Auto uiteindelijk gekocht, komen we er na 3 weken achter dat er winterbanden opzitten ipv zomerbanden. Dit was niet vermeld, erg vervelend want het was een dure auto en we moeten nu al kosten gaan maken ondanks dat we voor €1100 garantie hebben bijgekocht. Wel komen ze ons tegemoet qua kosten met de nieuwe banden dus dat is dan wel weer netjes. \r\nMaar wij vonden het geen leuke ervaring, misschien dat het er zo aan toe gaat in iedere showroom maar die ervaring hebben wij niet. Maar eerlijkheid lijkt mij wel fijn voor de klanten. En een hand na afloop om te bedanken voor de aankoop of een bos bloemen lijkt mij er ook bij horen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd spannend, een tweedehands auto kopen. Ik heb anderhalve week geleden mijn blauwe Volkswagen Up gekocht en ik ben goed geholpen door Jeroen Hoogenboom van Wim Hofman Auto’s. Ik ben blij met mijn VW Up en Jeroen maakte echt een verschil tijdens, en veel belangrijker NA de aankoop: na de aankoop, de servicegerichtheid, bewijst de echte kwaliteit. Ik beveel iedereen Wim Hofman Auto’s en in het bijzonder hun medewerker Jeroen Hoogenboom van harte aan!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe goed.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen. Een garantie op de auto op alles en geen kleine letters voor alleen slechts de motor!!! Daarnaast geholpen met mijn eigen papieren die niet in orde waren. Chapeau! Ik ga zeker terug wanneer ik weer aan een andere auto toe ben.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gevonden via internet, veel gedoe gehad met een autosleutel, dit heeft te lang geduurd 3-4 weken \r\ntip/verbeterpunt : klant inlichten omtrent sleutel en geen toezeggingen doen, plaatsen van trekhaak duurde ook langer dan gepland\r\neen groot bedrijf veel mogelijkheden veel keuzes \r\nechter misschien te weinig capaciteit in goede en vakbekwame monteurs.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb begin dit jaar een afspraak gemaakt voor een proefrit, omdat ik op zoek was naar een leuke auto voor mijn startende rijschool.\r\n\r\nIk koos voor een jonge ex-lease auto met 150.000km op de teller.\r\n\r\nHet vreemde is dat je eerst een mondelinge overeenkomst moet sluiten dat je de auto koopt, voordat je mag proefrijden. Nou, zo gezegd zo gedaan.\r\n\r\nTijdens de proefrit viel mij op dat de koppeling best zwaar ging vergeleken met andere auto’s die ik heb gereden. Hier had de verkoper niets over verteld voorafgaand aan de proefrit. Toen ik dit na de proefrit aan gaf hebben ze daarop de koppeling vervangen.\r\n\r\nIk vraag me af als ik iemand was geweest die geen verstand had van auto’s of ze dan wel de koppeling zouden vervangen.\r\n\r\nDe week erop heb ik de auto opgehaald en ermee gereden naar de garage waar ik de dubbele bediening zou laten installeren.\r\n\r\nToen kwamen we er achter dat de auto eerder als lesauto is gebruikt, er zaten gaten in de pedalen en in de bodemplaat. Dit verklaart ook de versleten koppeling bij 150.000km. \r\n\r\nToen ik de verkoper opbelde met de mededeling dat de auto eerder als lesauto is gebruikt, wist hij hier niets van. \r\n\r\nBij een lesauto slijt niet alleen de koppeling. De versnellingsbak, de motorsteunen, schokbrekers, wiellagers, draagarmen en rubbers krijgen ook heel wat te verduren.\r\n\r\nAls ik had geweten dat het een lesauto is geweest zou ik de auto nooit hebben gekocht. Of ik zou er minimaal 3000 euro minder voor hebben betaald dan wat ik nu deed.\r\n\r\nNu is het maar de vraag hoe lang de auto heel blijft.\r\n\r\nDus kijk goed naar de pedalen en til gerust het matje eruit. Zie je ergens gaten? Dan is het een lesauto geweest. Voor je het weet ben je weer aan de beurt. Want ze vertellen het je niet!\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slech9
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen bij de koop van mijn auto. Ook hebben netjes een klein probleempje opgelost na de koop van de auto. Top!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Rottebandreef 38

2661 JK Bergschenhoek

105219482

[email protected]

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.