Onlangs onze Ford Focus Wagon (Titanium) gekocht bij Tomcars. De communicatie was snel, helder en professioneel. Daarnaast nog een mooie inruilprijs gekregen voor onze oude auto, dit maakte de deal nog aantrekkelijker. Mocht je een mooie bepaalde auto op het oog hebben, kijk dan eerst of Tomcars deze in de verkoop heeft. Aarzel niet en ga kijken! Dan is de deal snel gemaakt :-)
2 weken geleden een nieuwe opel grandland x gekocht. Netjes geholpen en een nette inruil prijs gekeregen voor mij oude auto. Auto is keurig afgeleverd beurtje gehad en stond netjes gepoetst klaar toen we hem op konden halen. Gezellig bedrijf met nette auto's in de showroom!
Via internet zijn wij bij Tom cars terecht gekomen. Wij zijn daar heel erg prettig geholpen . Mooie auto gekocht en een goeie inruilwaarde voor onze oude auto gekregen. Heel prettig bedrijf, wat voor ons de rit naar het zuiden meer dan de moeite waard was. Wij zijn zeer tevreden over Tom cars.
Gemaakte afspraken worden nagekomen ! Aanschaf nieuwe Ford Focus, goede inruilprijs voor de ingeruilde Ford Focus. Waar voor je geld !! Voor ons vijf [ !] ***** sterren.
Wij waren, in oktober, op zoek naar een Rode Mazda CX5 uit 2019, omdat mijn vrouw gek was van de rode Mazda, met weinig kilometers en op autoscout kwam (nu onze rode CX5) bij Tomcars te voorschijn. Bij het bezoek aan hun mooie showroom waren wij direct verkocht, vriendelijk geholpen met lekkere koffie trouwens. Deze zaak ademt vertrouwen uit en dat geeft je een goed gevoel als je met nieuwe auto naar huis toe rijd. Pim en Tom bedankt voor deze fijne auto. Groetjes Leo en Els Akkerman
Zocht een jong gebruikte Renault Captur, en vond deze bij Tomcars.nl. Bij een bezoek aan het bedrijf een vriendelijke ontvangst, een uitgebreide proefrit gemaakt en na afspraken te hebben gemaakt overgegaan naar de koop van de auto. Bij de aflevering werden de gemaakte afspraken allemaal netjes nagekomen, o.a. de trekhaak was compleet gemonteerd en auto stond op tijd klaar. team Tomcars bedankt
Vijf jaar geleden kocht ik een gebruikte Peugeot bij Tomcars en die auto heeft mij meer dan 100.000 km prima gediend! Daarom ben ik nu teruggegaan naar Tomars en heb opnieuw een Peugeot gekocht, kon mijn vorige inruilen en heb opnieuw ervaren dat Tom prima service levert en een betrouwbare autohandelaar is. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief!
Een uitstekend bedrijf met super service. Via de mail contact gezocht mbt een proefrit en interesse in een (nieuw op papier 2 de hands) voertuig. Snelle reactie en een datum in kunnen plannen. Op de dag van de proefrit stond het voertuig netjes gewassen klaar en de medewerker was netjes op ons aan het wachten. We werden correct te woord gestaan en alle tijd werd genomen voor toelichting en uitleg. Na de proefrit kregen wij weer alle tijd en ruimte. Tomcars kwam met een riante inruilprijs. Besloten om tot koop over te gaan. In het gekochte voertuig zat een vlekje in de dak bekleding. Deze zou netjes door de poetser verwijderd worden. Een dag voor aflevering werden we gebeld. Het vlekje bleek niet te verwijderen. Mogelijk lijm vanuit de productie. Zonder vragen werd direct een ruime vergoeding aangeboden of de mogelijkheid om de koop te ontbieden. Op de dag van aflevering viel ons op dat er een stukje lak ontbrak op het dak van het voertuig. Nadat de medewerker dit zag werd wederom direct een oplossing geboden. Namelijk dat het dak opnieuw op kosten van het bedrijf gespoten werd. Hiervoor werd een afspraak gemaakt. Volgens afspraak kwam een chauffeur met een auto ambulance ons voertuig ophalen en werd er een leenauto achter gelaten. Dit terwijl wij op 2 uur rijden van het bedrijf wonen. 1.5 dag later hadden we ons voertuig netjes gespoten, gewassen en uitgezogen terug. Al met al een fantastisch bedrijf wat eerlijkheid en klantgerichtheid bieden. Tim en Tom bedankt voor jullie service! En geen adder onder het gras mbt aflever pakket ed !
Beste Mevrouw Vos, Wij vinden het hier erg vervelend dat u ons bedrijf maar blijft bestoken met negatieve berichten. Voor de laatste keer kom ik er nu nog op terug: Als u de auto zo graag gewild had als u zegt dan had u bij het bellen naar ons moeten vragen of de auto voor u gereserveerd kon worden. Het antwoord was dan geweest: Nee wij houden geen auto's vast voor een aantal dagen tot u eens zin heeft om langs te komen. Pas na minimaal een eerste bezichtiging hier op het bedrijf kunnen wij de auto max. 1 dag reserveren en geven wij de klant zo de gelegenheid om er een nachtje over te slapen en rustig over na te denken. Helaas niet eerder, hier is gewoonweg niet aan te beginnen. Mevrouw Vos, klanten bellen dagelijks bezichtigingen af (of bellen niet eens) als er iets veranderd. Dit staat ook iedereen vrij omdat we pas iets aan elkaar verplichten als er een handtekening onder een koopovereenkomst staat. Naar mijn mening heb ik om 14.45 uur ruim genoeg voor 19.00uur gebeld dat de auto helaas verkocht was. Dat het vervelend en jammer is begrijp ik heel goed maar u kunt ons toch echt niks verwijten. Wij sluiten nu in ieder geval van onze kant deze discussie en ik hoop dat u toch nog een leuke Ford Fiesta kunt vinden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.