Matig
Telefonisch contact gehad over de auto, niet alles was aangegeven via de telefoon qua beschadiging aan de auto. Tijdens telefoon gesprek vertelde ik dat ik de auto wil kopen en geen inruil auto heb, meneer kwam gelijk met een andere vraagprijs 12.500 ipv 12.950.
Bij het ophalen van de auto, minimaal 30 minuten buiten bij de auto gestaan, collega zou er zou aan komen werd gezegd.
Auto had meer beschadigingen dan was verteld. We kregen meerdere malen te horen dat ze al niet veel marge en winst op de auto zouden maken, dus de auto gezien de beschadigingen €12.400 gekocht.
Bij thuis komst bleek dat er een afstandsbediening mist van de parrot. Hierover gelijk maandag gebeld, waarop ik eerst kreeg te horen dat er geen afstandsbediening bij hoort, terwijl dit duidelijk in de gebruiksaanwijzing stond. Ik heb gevraagd of er gekeken kon worden of deze misschien nog bij jullie zou liggen. Foto per mail ook gestuurd. Helaas geen reactie op de mail.
Vorige week woensdag weer gebeld, waar ik slecht ter woord werd gestaan, gezien ik de auto al met zoveel korting had gekocht en zonder garantie moest ik niet veel verwachten werd me verteld, het was absoluut geen fijn telefoon gesprek. Meneer zou mij nog iets laten weten maar helaas alweer een week verder en geen reactie.
Jammer genoeg kan ik de parrot niet gebruiken want het geluid wat met deze afstandsbediening moet worden geregeld is er niet bij.
Vooral de manier na afloop, gezien ik niks hoor en zelf 2x heb gebeld zeer slecht
Benieuwd of ik nog iets ga horen, en wat jullie voor mij kunnen betekenen.