Teleurstellend
Garage Roest,
Een 8,8 maakte mij dat ik bij jullie voor een auto kwam kijken. Goed gevoel is daarbij dan ook belangrijk. Uiteindelijk de auto bekeken waar ik voor kwam. Gesprek aan gegaan met de verkoper om wat vragen te stellen over de auto en evt verkoop daarvan. Leuk gesprek liep vlot. Na een leuk gesprek, wat soepel verliep (met nadruk) gevraagd of de verkoper mij op de hoogte wilde stellen als er evt meerdere geïnteresseerde kopers kwamen voor de desbetreffende auto. Uiteraard geen probleem. Afspraak stond en mijn 06- Nummer gegeven. Na het weekend, maandag of dinsdag zou ik laten weten of de verkoop door zou gaan ja of nee. Zo gezegd, zo gedaan en gebeld (vlgs afspraak) om door te geven dat we de auto wilde kopen. Waarop de verkoper zegt dat de auto zojuist verkocht is? Verkocht? Ik zou toch gebeld worden? Maar nee, Zonder enig telefoontje te hebben ontvangen van Garage Roest is de auto verkocht aan een ander. Heel vervelend dat je zo met klanten omga, zeker als je je eigen auto al verkocht heb aan een ander. Je moet je eens voorstellen hoe je dit zelf zou vinden? Een foutje kan gebeuren hoor, dat overkomt iedereen, maar geef dan gewoon toe dat het fout is gegaan. schuif de schuld niet op je collega af (die zogenaamd de auto had verkocht toen je er zelf niet was ) slot van het liedje wordt het verhaal zo verdraaid en komt het er op neer dat we vooral geen kritiek mogen hebben en is het ons probleem. Heel misselijk en teleurstellend. Je zet het bedrijf op een hele vervelende vorm van arrogantie neer op deze manier.
Tja auto Roest, je kan dan wel een 8,8 hebben als beoordeling, maar kom dan ook je afspraken na. Je kent hem vast wel toch, die uitspraak? De klant is Koning? Vergeet hem niet, ook al heb je dan een beoordeling van 8,8. Mensen zijn nog steeds mensen en geen belegde broodjes die over de toonbank gaan!