geweldig geholpen door de mevrouw ze heeft er alles aan gedaan dan we vandaag de opel insignia mee konden nemen . Ze zijn niet duur en een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf echt top

erg goede en vriendelijk service, ook nadat de koop gesloten was!!!

Erg goede service!!! Goed en netjes geholpen.

Goed geholpen!

Medewerkers weten waar ze over praten.

Uiteindelijk toch goed opgelost!

De auto was niet zoals afgesproken afgeleverd maar uiteindelijk is de auto zoals afgesproken gemaakt en gepoetst. Jammer genoeg wel een keer heen en weer moeten rijden maar de service was wel goed. Wel steeds goed contact gehad met Ramon.

aankoop Jaguar XJ

Vandaag ik ben een trotse eigenaar van XJ geworden (naar een lange zoektocht, 11 XJ's landelijk bezichtigt) dankzij een super team van RB Autoplaza, deze bedrijf heeft mij vertrouw terug geweekt die was beschadigd door de slechte ervaring van aankoop. Ik geloof mijn ogen niet dat RB Autoplaza heeft beschadigde delen van deze auto, dat ik had geaccepteerd om zo overnemen, heeft netjes gemaakt en op zo'n chique manier auto afgeleverd! ik zeg ja, zeer aan te raden! Mijn volgende auto ik weet waar moet ik halen! Heel Veel Succes RB Autoplaza en tot Ziens!

AGRESSIEF

Ik belde naar aanleiding van een auto ik kreeg geen antwoorden op mijn gestelden vragen door n mevrouw die HEEL agressief was, wat vriendelijk zeg!!!

Geachte, Dit gesprek vond deze ochtend plaats. Er is op geen enkele manier agressief tegen u gedaan behalve dat u enkel agressief kon vragen naar een verkoper die er simpelweg niet was. Deze had u een week geleden gesproken. Vervolgens ging u gemaakte afspraken wat betreft de prijs verdraaien tegen een collega. Toen deze hier niet op in ging was het allemaal ook niet goed. 1 ding is zeker, agressief heeft niemand van RB tegen u gedaan. steekt u uw hand maar in eigen boezem. overigens heet u ook geen Karel. maar dat ter zijde. Gezien het feit dat u ook handelaar bent snap ik niet waarom u zo reageert. Goede zaken toegewenst !

Goede sfeer!

Een klein weekje na de bezichtiging en proefrit konden we de auto halen: keurig gepoetst en klaar voor gebruik. Met een maand garantie, al hopen we natuurlijk daar geen gebruik van te hoeven maken. Alles ging heel soepel en vriendelijk, er hangt een goede sfeer en dat draagt bij aan het prettige gevoel dat we hier onze auto gekocht hebben!

supper

ik kan dit bedrijf met ster aanraden zeer netjes geholpen door verkoper later ook nog door RAMON helaas niet geslaagt voor de auto waar we voor kwamen om dat ik zelf tog nog iets jonger wilde maar dit is eengoed berijf om een auto te kopen zeer bekwaam m.v.g h.koekkoek

Goede service, betrouwbaar, eerlijk en klantgericht.

Kennis van auto’s, combinatie inkoop / verkoop en autogarages werkt goed. Service gericht, duidelijke adviezen en een eerlijke / betrouwbare zaak.

Top bedrijf!

Mooie Mazda 6 aangeschaft bij dit bedrijf, vriendelijk en kundig personeel, duidelijk verhaal en goede prijs / kwaliteitsverhouding . Mocht je een degelijke auto zoeken is dit bedrijf zeker een aanrader!

Gewoon rustig kijken in een relaxte sfeer...

Prima zaak met leuke eigenaars en dito personeel, een relaxte sfeer en eerlijke goed geprijsde auto's zonder poespas.

Het is een goede garage met een goede service

We hebben in 2017 een BMW 3 serie bij hen gekocht, en we zijn er elke dag nog blij mee.Het is een prachtige wagen.

Customer friendly and professional

I bought my Land Rover Range Rover from RB Autoplaza just before Christmas and found the service superb (both before and after sales). Everything we agreed upon was delivered along with good advice. I will certainly recommend them to others and when I am looking for a new car in the future I know I can call on them to find me what I want. From a very happy and satisfied customer. Thank you.

Goed adres voor je auto

Ik heb een auto bij RB Autoplaza gekocht voor mijn vrouw. Goedkoopste van het Net, werd goed behandeld en de auto voldoet meer dan. Kortom, goede garage!

Prettig ongedwongen autobedrijf

Alleen een proefrit gemaakt, bedrijf komt betrouwbaar en prettig over.

Schadeauto te koop zetten als auto met "normale gebruikssporen"

Nav advertentie op Marktplaats afspraak voor proefrit met een Iveco Daily gemaakt Bij aankomst bleek er van alles mis te zijn met de Iveco. Rondom schades, sloten stuk, bumpers gescheurd. Deuren sloten niet goed af (er was hierdoor duidelijk langdurig ingeregend in de laadruimte). Volgens de verkoper had hij dit niet gezien want de auto was net binnen. Hij zou de advertentie er af halen. Dus voor niets naar hem toegereden want ik was niet op zoek naar een schadeauto. Later zag ik dat de advertentie al 2 maanden op internet stond en deze werd ook gewoon hernieuwd toen hij op marktplaats verkopen was. Er staat nog steeds niets in over de vele schade aan de auto.

Allereerst de aller beste wensen voor 2020! Het team van RB Autoplaza betreurt de gang van zaken zoals hierboven omschreven. Het is uiteraard niet de bedoeling om valse of verkeerde verwachtingen te schetsen. Al onze klanten weten inmiddels dat wij een bedrijf zijn welke staat voor kwaliteit en zeker eerlijkheid. Dit is gelukkig ook terug te zien in al onze voorgaande beoordelingen. Door de enorme drukte met de verkoop en het voor de eerste keer vader mogen worden de afgelopen tijd heeft er helaas voor gezorgd dat wij als team niet altijd even scherp waren. De auto waar u over spreekt is al geruime tijd terug naar de leverancier aangezien deze niet was zoals wij verwachte. Wel moet er gezegd worden dat dit een bedrijf auto is en u een dergelijk voertuig zoekt om als camper om te bouwen. Hierin zijn de verwachtingen wellicht ook anders. Wij hopen door zojuist genoemde begrip te krijgen voor de situatie. Nogmaals wenst team RB Autplaza jullie allen een gezond 2020 toe en maak er iets moois van! Met vriendelijke groet,

Leuke auto voor leuke prijs vriendelijk ontvangen. Komt afspraken na zelf zonder garantie toch nog service leenauto mee. Ik ben tevreden over de service en eerlijkheid van de medewerkers. Zeker aan te bevelen !!!!!

Prettig

Vriendelijk Behulpzaam Redelijk netjes met de prijzen Ik ben daar gekomen voor een auto En tot nu toe tevreden met een auto vetrokken Mijn oude auto voor een nette prijs kunnen inruilen Dus van mijn betreft is autoplaza zekker de moeite waard om eens te gaan kijken

Snel geholpen aan een fijne auto

's ochtends een afspraak gemaakt voor een proefrit. 's middags kon ik de auto meteen meenemen en de oude auto achterlaten.

Super service!

Ruim acht maanden geleden heb ik hier een Citroën gekocht. Helaas na een half jaar ging het lampje van de motor branden. Ongeacht dat ik geen garantie had heeft RB autoplaza dit 'deffect' super opgelost! Wederom een week geleden ging mijn dak stuk ( cabrio uitvoering) wederom belde ik om advies. Ik werd weer serieus genomen en het dak is gerepareerd. Kortom als je hier een occassion koopt heb je 1 zekerheid en dat is service.

Hele goede afwikkeling

Een aantal weken terug mijn nieuwe alfa bij Ramon gekocht. Zonder garantie helemaal niks. Helaas had ik na 20 km al mijn eerste storing te pakken. Helaas was iets wat klein leek toch groter dan verwacht in de kosten. Na wat gemaild te hebben over en weer heeft Ramon met zijn team dit heel goed opgelost. Ook al had ik hier officieel geen eens recht op. Ramon ook middels deze weg nogmaals bedankt voor je inspanning en moeite. Als we ooit nog eens een andere er bij willen. Zullen we nog eens aan jou denken.

Deskundig en eerlijk

Prima geholpen met de keuze voor een andere auto. Ben uiteindelijk weggegaan met een auto waarvoor ik helemaal niet kwam en geen moment spijt van gehad. Nogmaals bedankt voor het advies!

Open, eerlijk en gewoon lekker direct.

Auto gezien op marktplaats, bekeken en mocht direct een proefrit maken. Deal vlot gesloten en communicatie snel en duidelijk. Prima bedrijf!!

Bedrijfseigenaar

Ik had een zeer aangename ervaring met dit bedrijf, ik zal het aanbevelen aan mijn vrienden.

Goed geregeld 😀

Voor de eerste keer hier een auto gekocht, geen opdringerig verkoop verhaal laten je rustig zelf een beslissing nemen. Zonder afspraak was het mogelijk om een proefrit te maken. Aanrader.....

Kalkovenweg 42

2401LK Alphen aan den rijn