Beste Fam Bosgraaf., Aller eerst de beste wensen voor 2018! Uiteraard betreuren wij het enorm dat u onderstaand gevoel heeft gekregen na de aankoop van de auto aangezien u tevreden was over de gang van zaken! Jammer dat u de moeite heeft genomen om u ontevreden te uiten via tekst i.p.v. dat u ons telefonisch heeft benaderd zodat wij samen tot een oplossing konden komen. Naar ons inziens zijn de gebeurtenissen anders verlopen zoals u omschrijft vandaar dat wij graag de moeite nemen om het e.e.a. te rectificeren. De sleutelkaart was inderdaad kapot bij aankoop. Wij hebben direct de belofte gedaan om dit voor u op te lossen echter zijn en waren wij afhankelijk van de Renault dealer. In eerste instantie stonden wij bij de dealer om de sleutel op te halen echter hadden zij de verkeerde sleutel besteld. De tweede keer dat wij daar naar toe zijn gegaan had de dealer een storing in het gehele systeem waardoor het niet mogelijk was om de sleutel te programmeren en uiteindelijk de derde keer lukte het. Tijdens deze laatste poging hebben wij ook diverse andere punten hersteld zoals u wenste. Op het moment dat u het zo terug leest lijkt het minder arbeid intensief echter mogen wij niet vergeten dat er elke keer een leen auto bij u is neergezet door een chauffeur en dat wij voor alle na zorg hebben gezorgd. Uiteindelijk hopen wij op een klein stukje waardering m.b.t. bovenstaande. Gelukkig heeft u destijds via mail ook aangegeven uiteindelijk tevreden te zijn met de geboden oplossing. Nu horen wij via dit schrijven dat er iets kapot is in de motor. Waarom heeft u dit niet aan ons laten weten zodat wij wederom, evenals bovenstaande situatie, tot een oplossing konden komen? Heeft dit te maken met het feit dat de auto een maand geleden op een andere naam is gezet en dat u zodoende niet meer de eigenaar van het voertuig bent of heeft dit een andere reden welke wij zeer graag van u vernemen? Wij lezen tevens dat u een belofte heeft gekregen w.b.t. de dak dragers echter kunnen wij dat helaas niet beloven. Het komt wel eens voor dat er ergens in het bedrijf een “ verloren” set ligt welke wij mee willen geven. Tijdens al onze gesprekken wordt aangeboden om hier naar te kijken. Nagenoeg dezelfde tekst echter een andere interpretatie van de opmerking Uiteraard kunnen wij u dit niet kwalijk nemen maar wel jammer dat u dit op deze manier beschrijft. Conclusie van het geheel is volgens ons dat wij, ondanks het feit dat u de auto zonder garantie heeft aangekocht, wij absoluut de moeite hebben genomen om het u naar het zin te maken echter is dit blijkbaar niet gelukt.. Dit betreuren wij ook uiteraard. Overigens te invloeden op uw eigen administratie, de auto is niet aangekocht in Mei zoals u schrijft en kostte minder dan 3500 euro. Graag hebben wij telefonisch contact met u zodat er het e.e.a. uitgesproken kan worden. Team RB AUTOPLAZA RB AUTOPLAZA B.V. Kalkovenweg 42 2401LK ALPHEN AAN DEN RIJN
Kalkovenweg 42
2401LK Alphen aan den rijn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.