Uitermate tevreden!

Super service. Altijd een belletje voor overleg als er zaken extra gedaan moeten worden. Eerlijke mannen die staan voor hun expertise!

Altijd eerlijke en nette service !

Je wordt goed , netjes , eerlijk en serieus geholpen !

Duidelijk en nette prijs

Eerste keer hier. Goede indruk gekregen. Goed en duidelijk contact en concurrerende prijzen. Kom vast weer.

Ongelooflijk goede service, deskundigheid en goed betaalbaar!

Denkt uitstekend mee, flexibel en erg klantgericht. Ik vertrouw hen door en door.

Prima service en en snelle reparatie

APK was snel gedaan. Er moest wat gerepareerd worden, maar ik kon de auto dezelfde dag alweer ophalen.

Zeer goede service

Dit bedrijf Denkt mee, reparaties worden goed uitgevoerd en redelijke prijzen!

Goede snelle service en geen spoor van onnodige reparaties oid.

Mijn eerste contact was ivm niet werkende verlichting ivm kapotte zekering. Kon gelijk komen en is gemaakt. Geen rekening. Daarom besloten nu ook APK uit te laten voeren. Kon snel terecht auto was snel klaar. Geen onverwachte kosten. Prima!! In het vervolg ga ik er ook voor onderhoud heen.

top

topservice

Top service!

Goed geadviseerd en alles gebeurd in goed overleg. Verschillende opties werden er geboden. Zou deze garage zeker aanbevelen.

snel en goeie service

goed overlegd voordat reparatie uitvoeren.

Snelle service en erg klantvriendelijk

Snelle service en erg klantvriendelijk personeel.

Vriendelijk

Vriendelijk en accuraat. Goede afspraken komen die na

Snel geholpen en vriendelijke mensen

duidelijk en snel

Klantvriendelijk en service gericht

top bedrijf met enorm goede service en vakmanschap

top

Voelt goed en betrouwbaar

Sinds een jaar heb ik mijn auto in onderhoud op dit adres. Ik kwam er via via terecht. Het voelt als een betrouwbare garage die meedenkt. Tot zover zijn ze hun afspraken uitstekend nagekomen.

Service is perfect

De service en prijs zijn geralateerd aan de kwaliteit die zij leveren

Denken altijd met mij mee!

Mijn ervaring is dat de mensen die er werken heel behulpzaam zijn. Ze denken goed met mij mee in prijs/kwaliteit verhouding en adviseren mij op tijd over eventuele reparaties. Ze doen altijd alles in overleg en zijn niet de duurste. Zeer tevreden! Daarom blijf ik komen ondanks dat ik 15km verderop woon (en een autogarage op loopafstand van huis heb).

Garage met een goeie service & kwaliteit aanbieden.

Mijn auto nu 3 keer naar deze garage gebracht en werd goed geholpen er werd ook netjes aangegeven wat ze gaan repareren of vervangen. Deze garage raad ik zeker aan.

Goede en snelle service. Aardige monteurs!

vlot en voortvarend

vriendelijk en attent.

Uitstekende service en vakbekwaam!

Al jaren klant tot volle tevredenheid!

Auto service Leeuwarden zijn vakmensen!

Aanrader!

Keurig geholpen

19 inch Runflat banden laten vervangen. Scherpe prijs en netjes geholpen. Tot de volgende keer.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden