Altijd top

Snel en duidelijk

Zoals gewoonlijk TOP

Deze mannen staan altijd op een zeer correcte manier voor je klaar

Zeer vriendelijk en kundig personeel, die de tijd voor je nemen. Prima service voor een prima prijs.

Duidelijke uitleg, goed advies en vriendelijk en capabel personeel.

Prettige behandeling

Je brengt je auto je hebt er geen omkijken na.enige nadeel je bent je auto lang kwijt,mag wel wat sneller

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Het is een verademing om in garage te komen waar zij naar de auto kijken of deze van hun zelf is. Geven advies maar dringen niets op. Leveren de auto gewassen en gezogen af.

AutoService: ze maken hun naam waar!

Ik ben nieuw in deze omgeving en spreek bijna geen Nederlands. Maar ze hebben mij fantastisch geholpen en voor een eerlijke prijs.

Dikke tervreden

Heel goed.

Prima!

Onderhoudsbeurt aan auto, prima geregeld allemaal.

Helemaal goed.

Goede service. Echt persoonlijke benadering en goede Informatie m.b.t. de werkzaamheden.

Klant vriendelijk goede service eerlijke prijs

Uitstekende service en klantvriendelijkheid.

Er wordt altijd met de klant overlegd over de reparaties en de prijs , zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Al jaren een zeer tevreden klant!

Uitstekend!

Snel en kundig geholpen door een vriendelijke monteur.

Duidelijke communicatie, goede service

Mijn afspraak kon snel gepland worden, de auto werd gehaald en gebracht en de uitleg bij wat er gedaan moest worden, is erg goed. Ook voor een leek te begrijpen. Super!

super goede service

super goede service vlotte service en er zijn voor de klant. geweldig team

Voor mij een nieuwe garage maar erg blij met de service!

Ik ben bij deze garage terecht gekomen na een slechte ervaring met mijn vorige garage gehad te hebben. Ik heb uitgelegd wat er was gebeurd en autoservice leeuwarden heeft mij toen vervolgens gratis geholpen. Kort daarna periodiek onderhoud gehad en ook toen weer een goede service. Al met al een goede ervaring en voor mij een garage waar ik vaker naar toe ga als het nodig is.

Kundig

Correct

Altijd vriendelijk en goed!

Mijn auto is in goede handen bij jullie!

Prima service voor een normaal bedrag

Hier wordt een prima service geboden, en als de kosten wat hoger uitvallen, of als ze denken dat er iets meer gebeuren moet dan jezelf denkt, dan is er altijd even telefonisch overleg. Prima werk doen deze heren. ( en altijd even vriendelijk)

Altijd correct en goede service.

Goede ervaring word altijd goed overlegt wat er moet gebeuren geen verrassingen achteraf.

De service is altijd super goed en ze weten wat ze doen

Altijd top service

Vervanging accu zonder afspraak

Prima service. Deze keer alleen APK.

Voortreffelijke garage en personeel. Een aanraden.

Komen percies hun afspraken na.

Snelle en goede service. En hebben mij echt geholpen. Last afspraak gemaakt maar auto is toch op tijd gekeurd voor de APK. Zeer vriendelijk geholpen.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden