Goed zoals altijd

Goeie service, aardige mensen

correcte dienstverlening

Personeel geeft goede uitleg wat er moet gebeuren en wat er is gebeurd. Ook goed overleg mogelijk

Vriendelijk en goede service.. Een dikke 10!

Snel en goed

Het is fijn dat je online een afspraak kunt inplannen en dat je dan ook nog redelijk snel terecht kunt. Service en klantvriendelijkheid zijn duidelijk belangrijk. Ik voel me eerlijk behandeld!

Correct, snel, eerlijk en accuraat.

Zie boven

Goed gehokpen, vriendelijk en goedkoop.

Deskundige en vriendelijke service!

Deskundige en vriendelijke service!

Geweldige service !

Vriendelijke en aardige medewerkers. Bij eventuele mankementen neemt de garage contact op om de mogelijkheden van reparatie te bespreken. Echt klasse !

Snel geholpen, eerlijke prijs. Een aanrader!

Goede service, duidelijk verhaal. Kom zeer zeker terug bij deze garage.

Prima!

Prima service.

Top service, goed prijs!

Top service, goed prijs!

Top!!

Wij komen hier regelmatig voor onderhoud/Apk. Even een tussen door een klusje staan ze altijd voor open en ze willen altijd helpen. Vakmensen!

Echt top service

Echt een top garage. Snelle service en ze denken met je mee. Ik kom hier al jaren en ben echt enorm tevreden over het werk dat ze leveren.

Klantvriendelijk en top service

Klantvriendelijkheid en goede service staan bij Autoservice Leeuwarden voorop. Een top garage!

Betrouwbaar, kundig en eerlijke prijs!

Wij hebben onze bedrijfsauto’s hier in onderhoud en zijn dik tevreden!! Geen gedoe, goede prijs en zijn altijd vlot geholpen!

Top garage, goede service voor een goede prijs

Geen onzin verhalen, duidelijke communicatie en komen afspraken na. Voor mij geen andere garage meer. Hier wordt je goed en eerlijk geholpen.

Altijd tevreden

Wij zijn altijd dik tevreden over de verrichte werkzaamheden. Snel goed en ze denken altijd mee

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Uitstekende service. Vooraf altijd prijsopgave. Goed overleg met mij als klant. Voor een alleszins redelijke prijs. En daar rij ik graag een stukkie voor vanuit Sneek naar Leeuwarden.

Prettige service

Autorijden is niet goedkoop dus ik wil graag economisch verantwoord auto onderhoud. Autoservice Leeuwarden denkt hierin mee. Autoservice Leeuwarden heeft wel goed gereedschap en technische know-how maar ik heb niet de indruk dat er geld verbuikt wordt voor glammer en glitter (waar je als klant uiteindelijk voor betaald). Mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende service!

Goede prijs en zeer vriendelijk. Werd direct geholpen, zeker een garage waar ik met mijn auto terug zal keren.

Luisteren goed naar de klant, weten waar ze het over hebben en leveren prima dienstverlening.

Snel en goeie kwaliteit

Snel en vakundig

Goed en eerlijk advies, top geholpen.

Goed en eerlijk advies, top geholpen.

Altijd goede service

Altijd goede service. Zeer tevreden met Autoservice Leeuwarden.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden