Duidelijk, snel, helder en transparant !

Dikke prima, topgarage

Zeer tevreden over deze garage. Ik word altijd goed en eerlijk geholpen. Topmannen van deze garage. Vaklui

Eerlijk en duidelijk advies

Deze garage had mijn dochter al eens tussendoor geholpen met haar vw lupo. Kreeg een goede indruk van dit bedrijf en besloot daarom van de dealer af te gaan wijken met onze auto.

Gewoon uitstekend

Vriendelijk en zeer deskundig

Super geholpen !!!!! Netjes gebeld wat de er aan de hand was, met onze auto, tevens een ruilauto beschikbaar. Wij zijn heel tevreden, en ook met de ontsmetting goed rekening mee gehouden.

Goed en eerlijk duidelijk

Duidelijk en goed advies

Goed advies en snelle en goede service.

Goed ge daan

Alles prima goed

Wat een goede en snelle service!

Ik heb zelden zo'n eerlijke garagehouder meegemaakt als deze. Onze auto is 14 jaar oud en moest voor een nieuwe APK, vaak is het dan zo dat er van alles aan gebeuren moet en niet altijd hebben wij het gevoel dat het ook echt nodig is. Maar we zijn natuurlijk geen experts dus volgen we de adviezen op. Bij Autoservice Leeuwarden hoef je niet op je hoede te zijn. Ze geven een 100% eerlijk advies want ze gaan voor de klantrelatie op de lange termijn. Ze hebben onze verwachtingen qua deskundigheid, snelheid van handelen en betrouwbaarheid meer dan overtroffen.

Duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg. Alle keuze vrijheid een reparatie wel of niet te doen. Bij ophalen alles goed doorgesproken. Vriendelijk en behulpzaam

Geweldige service!!!

Tot in de puntjes geholpen, beide heren denk met je mee en zijn niet vies van extra werk

Topbedrijf!

Prima en snelle service zoals gewoonlijk!

Super snelle en professionele afhandeling

Eerste ervaring met dit bedrijf. Allemaal snel en mooi afgehandeld. Communicatie verliep spoedig en op een nette wijze. Eerste ervaring was goed, zal zeker weer waar nodig autozaken via dit bedrijf regelen.

Goede service, denken mee met de klant, vakmannen!

Deze vakmannen bieden goede service aan. Ze denken met je mee en hebben echt verstand van zaken.

Goede service. Ze zijn erg kundig en eerlijk.

Vriendelijk en netjes

goede service !!

Snelle en goede service, normale prijzen en leuke mensen.

Top!!

Zeer tevreden ...Goed geholpen en goede service....

Vlotte service en scherpe prijzen.

De service is goed en snel, voor een scherpe prijs. Topbedrijf!

Goed en snel

Kwaliteit

Deskundige service, denken met je mee en leveren auto weer goed af

Schade aan rechterportier deze is keurig hersteld en is niet meer zichtbaar. Dit scheelde enorm in de kosten omdat niet de hele zijkant overnieuw gespoten hoefde te worden.

Netjes geholpen. Snel en accuraat.

echt nog een garage

gewoon een goede garage

Persoonlijk, goed advies en juiste prijs

Mijn auto gehaald en gebracht, neemt tijdig contact op over uit te voeren werk en zoekt beste maar ook passend bij auto oplossingen.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden