Prima service, leuke mensen die meedenken en doen wat ze zeggen. Prijs/Kwaliteit is top.

I..v.m. met een wat vreemde ervaring met een andere garage kwam ik uit bij Autoservice Leeuwarden. Afspraak gemaakt en vervolgens een klein gesprekje gehad. Geweldige mensen met Humor en verstand van zaken. Op de dag van de reparatie een prima communicatie met wat er aan de hand was en aan het einde van de dag stond mijn auto weer klaar. Perfect. Een aanrader voor iedereen. Verstand van zaken en prijs/kwaliteit is top.

prettig contact

Beurt gehad voor de auto, was van tevoren duidelijk wat er moest gebeuren en wat dat ging kosten. Achteraf liep de auto minder goed en dat is naderhand zonder problemen door hen verholpen.

Zoals altijd vriendelijk en goede service

Ik kom hier al jaren, en wordt altijd vriendelijk en met goede service geholpen. Topmensen

Vriendelijk en meedenken met de klant

betrouwbaar en flexibel adres

altijd glimlach en topservice, altijd zoeken naar de beste oplossing

Adequaat en goed

De auto is aan een diagnose onderworpen. Na aanleiding daarvan is de auto na overleg gerepareerd. Een aanrader om daar je auto te laten repareren. We zijn zeer tevreden.

Snelle service, ik werd gebeld toen het klaar was. Ik had een nette leenauto.

Top garage

De medewerkers zijn eerlijk en betrouwbaar. Ze denken mee in oplossingen. Top service!!!

Altijd goede en snelle service

Er wordt altijd goed meegedacht en goed geholpen als er iets moet gebeuren. Wij brengen onze auto altijd graag en vol vertrouwen naar Autoservice Leeuwarden!

Keurige montage van afneembare trekhaak

Afgelopen week een afneembare trekhaak naar tevredenheid laten monteren. Vriendelijke ontvangst, goede montage en correcte prijs.

Kundige vriendelijke medewerkers, die weten wat ze doen, en altijd bereid om mee te denken.

Gewoon top!

Goede, betrouwbare service. Transparante en vriendelijke communicatie. Gewoon top!

Gewoon geweldig

Snel klaar

Eerlijke vakkundige garage

Eerlijk over werkzaamheden en prijzen. Vriendelijk en professioneel.

Snelle service !!

Snelle service !!

Goede service en veel vakkennis

Een echte garage waar met hart gewerkt wordt aan je auto. Goede prijzen en eerlijk advies!

Altijd perfecte service en goed onderhoud voor een schappelijke prijs

Ik breng mijn auto hier al jaren in volle tevredenheid naar toe.

Apk

Het is altijd een plezier om mijn auto in handen te geven van het team van Autoservice Leeuwarden. Ze zijn zeer professioneel, vriendelijk en correct.

Altijd eerlijk en betrouwbaar

N.v.t.

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Harde werkers die een passie hebben voor het vak. Ik ben uiterst tevreden over de service die ze bieden. Ik kom hier sowieso terug voor al mijn beurten.

Komen afspraken na, en communiceren goed. Auto kan weer een jaartje vooruit.

Top service!

Altijd snel geholpen, denken met je mee, ook als ondernemer. Goed bedrijf met normale prijzen! Aanrader!

Goeie service

Vriendelijke eigenaar en personeel. Eerlijke mening en vakkundig werk. Snelle service mits je een afspraak maakt. Echt een aanrader.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden