Super service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Je wordt goed geïnformeerd vooraf wat het kost, snelle service.

Zeer nette service

Vriendelijk personeel, transparante communicatie en snelle service

Mijn ervaring: de monteurs zijn vriendelijk betrouwbaar en goed !!!!!! Laat mijn auto met een gerust hart achter en tevreden als ik haar weer ophaal, een aanrader deze autoservice Leeuwarden !!!!

Goed en betrouwbaar

Vanaf de eerste keer een goed gevoel bij deze garage. Personeel is vriendelijk en er is altijd duidelijke en transparante communicatie over eventuele reparaties en de kosten. Ik ben heel tevreden!

goede service en klantenbinding

Goed contact, goede uitleg wat er eventueel aan de hand kan zijn en wat eraan gedaan is.

Zorgvuldig en op maat

Top bedrijf

Goede service bij deze jongens

Weer prima

Kleine beurt + APK, remvloeistof en nieuwe accu. Wederom tevreden. Transparante afspraken en prijs. Goed contact en korte lijntjes met de monteurs zelf, wel zo prettig.

Vlotte service!

Vriendelijk personeel. Praktisch dat je een leenfiets/auto kan meekrijgen. Helaas geen afdekking op bekleding/vloermatten gelegd, waardoor er vetvlekken in mijn bekleding zitten.

Alles is altijd duidelijk vooraf en goed geregeld

Mijn ervaring is goed bij hun altijd vooraf weet je waar je aan toe bent zijn er veranderingen word er altijd contact opgenomen. Zijn altijd eerlijk en oprecht kom er al jaren zowel zakelijk als prive

APK + kleine beurt

Heldere omschrijving van bevindingen en duidelijke uitleg over wat noodzakelijk was en optioneel. Opties waren ook echt opties en geen 'noodzakelijkheden' die later werden afgezwakt. hierdoor een eerlijke ervaring.

Duidelijk en behulpzaam

Duidelijke communicatie en overleg over verschillende gebreken en mogelijke oplossingen. Hierdoor krijg ik een goed beeld over de werkzaamheden.

Vakmanschap en erg vriendelijk geholpen met een prima service

Geen omschrijving

top

snel en ervaren

Weer uitstekend geholpen!

Uitermate tevreden

Hier wordt gedaan wat ze beloven

Goede service, aardige mensen

Goede service, aardige mensen

altijd met een glimlach worden ontvangen en superservice

begrip en kundig voor elke situatie , ga zo door

Top garage, menselijke benadering.

Een persoonlijke benadering en excellente kennis!

Nvt

Betrouwbaar, flexibel, vriendelijk en vakkundig!

Altijd goed

Goede service, behulpzaam, vriendelijk, goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk en klantgericht

Gewoon geweldig, top!

Grote beurt en goede informatie en afhandeling voor dát wat de auto nodig heeft.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden