Prima service, goede communicatie

Vriendelijk, deskundig, prima service, goede en vlotte communicatie

Klantvriendelijk en duidelijke prijsopgaaf

Altijd vriendelijke en betrouwbare service

Vlot en kundig geholpen. Prima bedrijf.

Snelle goede service voor een redelijke prijs

Omdat mijn auto een vreemd gierend geluid maakte, heb ik zondagavond het contactformulier van Autoservice Leeuwarden ingevuld en de situatie uitgelegd. Ik werd de dag er na 's ochtends gelijk gebeld en ik kon wel langskomen. De V-snaar moest worden aangespannen. Ondanks hun drukke agenda is mijn auto tussendoor weer gefikst en ik kon hem aan het einde van de dag al weer ophalen! Het was een snelle en vriendelijke service voor een prima prijs.

Super!!!!

Dit is een goed bedrijf met vakmannen en aardige mensen.

Servicegericht

Altijd top bij de mannen van autoservice Leeuwarden!

Servicegericht

Altijd top bij de mannen van autoservice Leeuwarden!

Autoservice Leeuwarden, is in mijn ogen een prima garage. Onder het motto, wij kunnen niet in iemands portemonnee kijken laten ze zien mee te denken en tot een gezamenlijke oplossing te komen als er iets mis is tijdens een APK. Eentje die voor beide werkt. Ze zijn snel, klantvriendelijk & meedenkend. Ik kom er al sinds ik mijn eerste auto heb. En zal er blijven komen.

Super garage

Vlot nieuwe banden onder de auto, meedenkende mensen. In 1 woord fantastisch

Vlotte service, netjes geprijsd!

Uitstekend meegedacht!

Goede eerste indruk!

Snel Professioneel

Fijne garage

Ze bellen je met de prijsopgave waar je akkoord of niet akkoord mee bent. Ze zullen niks doen als het niet nodig is. Ze zijn deskundig en er is vriendelijk personeel

Ik geloof niet dat het beter kan heren.

Zoals altijd was het weer uitermate goed geregeld, duidelijke afspraak, even gewaarschuwd wat het ging kosten, en weer mooi op tijd klaar. Met andere woorden, Perfect als altijd

Klantvriendelijk en deskundig advies. Goed onderhoud.

Als boven.

Altijd goede service!

Wordt altijd goed geholpen, een goede en eerlijke service!

Altijd vriendelijk en goede service

Goede kwaliteit

Goede service!

Goede service en duidelijkheid. Je weet waar je aan toe bent.

Uitstekende service tegen scherpe prijs

Vriendelijk en kundig personeel. Je wordt netjes gebeld met wat een reparatie gaat kosten. Afspraken worden nagekomen.

picobello contact en service.

vriendelijke en duidelijke ontvangst en uitleg omtrend de reparatie. Jammer dat jullie het zo druk hebben (wat natuurlijk een goed teken is) maar verder zeer tevreden.

Professioneel en betrouwbaar

Professioneel en betrouwbaar

Vakwerk door vaklui

Heel persoonlijke en klantvriendelijke benadering.

Persoonlijk en zeer ervaren

Perfect.

geweldig geholpen

erg aardige professionele en zeer bekwame monteur

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden