Geweldige autobedrijf

Iedereen aan te raden om hier je auto te laten keuren en te repareren.

Kwaliteit voor een normale prijs

Je wordt snel en adequaat geholpen. Geen poespas en geen toeslagen voor het “maatpak”. Een echte aanrader

Prima voorelkaar

Duidelijke communicatie voor een scherpe prijs!

Vriendelijk Snel

Alles netjes en hij denkt mee.

prima service! Veel ervaring en kennis!

Zo moet een garage zijn. Vakmensen met veel kennis. Goede en snelle service en lossen problemen waarvoor bij de dealer garage geen oplossing gevonden werd. Veel vertrouwen gekregen in dit bedrijf!

Fijne service

Maken altijd tijd en ruimte om de problemen op te lossen. Goede kennis en service.

Goede service! Vakkundig personeel

Het probleem van mijn auto hebben ze snel gefixt. Heb de auto achtergelaten en binnen een paar uur kon ik hem al weer ophalen. Prijs/kwaliteit is top! Ik zal mijn auto hier voortaan altijd heen brengen.

Altijd prettig geholpen en dat al jaren

Altijd zeer tevreden

Geen verrassingen komen afspraken na en goede service..

Snel, betrouwbaar en behulpzaam

Deze mannen weten waar ze over hebben. Zoeken het probleem op en herstellen het zo snel en de kosten zijn altijd verklaarbaar. Echte toppers deze mannen

‘S morgens auto door bedrijf opgehaald en ‘s middags weer thuis afgeleverd, prima service.

Zeer positief, vriendelijke vakkundige monteurs en goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk en goeie monteurs.

Zeer goede behandeling en communicatie

Zie boven

Klantvriendelijk, goede service

Goed en betrouwbaar bedrijf

Sinds een aantal jaar zijn wij klant bij Autoservice Leeuwarden. We vinden het een heel prettig bedrijf en de medewerkers zijn vriendelijk. Als er iets dringends aan de hand is met onze auto worden we vaak snel geholpen. En bovendien hebben wij het gevoel dat er goed wordt gedacht om geen onnodig hoge kosten te maken. Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Eerlijk en goede service

Komen er al jaren altijd goed geholpen.

Gewoon top service!

Vriendelijk personeel en daarnaast ook erg goeie service! Auto op afgesproken tijden gekeurd en weer klaar!

Dikke prima

Vriendelijk en klantgericht

APK keuring.

APK keuring banden vóór vervangen TOP!

Vakkundig, vriendelijk en vlug

Bij dit bedrijf langsgereden om probleem met motorkapontgrendeling te laten oplossen. De reparatie was snel en vakkundig. De eerste indruk is uitermate positief.

Fijne klantbehandeling en altijd vriendelijl

ze doen het werk netjes en geven goed advies

Kwaliteit met een persoonlijke benadering

Mensen met verstand van zaken.

Goede communicatie betreffende te verwachte kosten beurt en Apk.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden