Goede communicatie betreffende te verwachte kosten beurt en Apk.

Een autobedrijf die je het gevoel geeft eerlijk geholpen te worden. Zeer vriendelijk en deskundig personeel, waar je ook welkom bent voor een spoed klusje tussen door. Al met al een aanrader voor iedereen die een betrouwbare garage zoekt.

een aanrader

Behalve de perfecte reparatie kreeg ik mijn auto brandschoon terug zowel van binnen en buiten. Toppers

Altijd prima service voor een eerlijke prijs.

Al jaren klant en nog nooit ontevreden geweest. Gewoon goed!

Ik kan me geen betere garage wensen!

Klaas en Johnny zijn uitstekende en betrouwbare vakmensen die altijd voor je klaar staan en met je meedenken. Al jaren trouwe klant!

keurige afhandeling en overleg

Mijn auto werd van mijn werkplek gehaald, helemaal top. Verder was er ook overleg wat er allemaal aan de hand was alvorens er verdere acties werden ondernomen. ook was er al vast vooroverleg wat er aan staat te komen

Snel geholpen en goede service

Snel geholpen en goede service.

Alles goed geregeld. Laten ook even weten wat er aan de hand is en wat de kosten zijn.

Netjes bedrijf.

goede service

Ik ben erg tevreden over de service van Klaas en Johnny. Ik wordt altijd netjes en snel geholpen.

Snel en vakkundig

Snelle service en erg vakkundig

goede garage

vriendelijke mensen en goede werksfeer, prima kwaliteit. kortom , goede garage

Prima auto service garage

Gekwalificeerde automonteurs, vriendelijk en behulpzaam ,eerlijke prijzen.

Goede service duidelijke afspraken

Goede service Duidelijke afspraken gemaakt Je weet waar je aan toe bent Goede prijs Niet alleen service ook nog eens vak werk

Goede en snelle service

Goede en snelle service en ze denken altijd klantgericht mee.

gewoonweg Prima

De service is hier steengoed, je wordt altijd vlot en uitermate vakkundig geholpen Ze vertellen eerlijk hoe de vork in de steel zit, en wat er precies gebeuren moet, en wat het kost.

Fijne service

Hele fijne mensen en goede kennis. Bellen als er iets niet besproken is van te voren.

Uitstekende service en vakmanschap.

Als boven

Uitstekend geholpen

Top service en advies!

Top service en advies. Helder, duidelijk, eerlijk en tegen reële kosten.

Geweldige service !

Mijn auto moest voor de APK. Van tevoren aangegeven dat er enkele reparaties moesten worden uitgevoerd en mij werd gelijk een indicatie van de kosten gegeven waardoor ik gelijk wist waar ik ongeveer aan toe was wat betreft de kosten. De reparaties zijn naar tevredenheid uitgevoerd en de kosten kwamen overeen zoals geïndexeerd. Helaas wel ten koste van middagje Zwaluwen.

Top !

Altijd leuk om even langs te komen voor een bakje en een babbeltje

Klantvriendelijk, goede uitleg, correcte en snelle service.

Altijd de juiste service

Je mag mee denken over de werkzaamheden

Top service!

Altijd goede service, wordt meegedacht en gekeken naar een goede oplossing!

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk