perfect ,goed personeel fijne afhandeling en eerlijk

word altijd netjes geholpen en heb er niks op aan te merken,ik adviseer mensen deze garage aan

Duidelijke communicatie en vakwerk

De auto tegenwoordig in onderhoudt hier. Eerder een andere garage gehad. Deze kon binnen 2 weken het probleem niet vinden. En deze garage had het in 5min gevonden. Altijd duidelijke communicatie alvorens kosten worden gemaakt. Snelle service en vakkundig. Ik blijf terugkomen.

Goede service, uitstekende advies.

Uitstekende service en vakmanschap

Ik ben al zo'n tien jaar klant en nog steeds zeer tevreden. Altijd een correcte prijsopgaaf vooraf door een meedenkende chef. Een bekend merk maakt daar nu met veel ophef reclame voor maar Klaas doet dit al tien jaar. Een geen geneuzel met een babbelende receptionist maar rechtstreeks met de vakman.

Top services!

Hier wordt nog meegedacht in alle gradaties. Ga zo door!

Snel en vakkundig geholpen

Positief. Vriendelijke monteur. Werkt volgens afspraak.

Vriendelijke professionele service en eerlijk advies houden zich aan afspraak TOP

Goed en snelle service

Goed en snelle service

Toppers stuk voor stuk

Goede service goede resultaten allemaal toppers

Prima en correcte afhandeling van mijn auto schade

Vlotte en goede reparatie vd autoschade

Vriendelijk en duidelijk/eerlijk

Ik heb mijn APK hier laten doen en ik ga zeker terug: transparante en duidelijke communicatie, geen poespas, eerlijk, vriendelijk en ‘gewoon’ goed - precies wat je in een garage zoekt.

kwaliteit

ik ben fan

Kom hier al jaren, service is en blijft top

Goede snelle service

Begin van de middag een afspraak gemaakt voor vervanging van de remmen. Einde van de dag kon ik terecht en werd gelijk geholpen. Vervangen door een echte vakman!

Altijd goed!

Goede service, erg vriendelijk. Fijn bedrijf.

Zeer goede autoservice

Al mijn autoproblemen zijn tot nu toe goed verholpen. Zij overleggen ook altijd met je wat de mogelijke oplossingen zijn bij een probleem. Transparant en eerlijk.

Top service, goede prijzen!

SUPER

Wij hebben goede ervaring zoals , dat wij een ruilauto kunnen krijgen, heel netjes geregeld , ook de monteurs zijn heel vriendelijk, en bellen op als er iets gedaan moet worden , dat buiten de apk keuring valt. Zodat wij op de hoogte zijn , van het bedrag dat wij moeten betalen, zodat wij niet voor verrassingen komen te staan, Wij zullen dat ook aan onze vrienden bekend maken. Vriendelijke groet, Jan en Coby Schoot

Auto moest voor de APK. Telefonisch overleg gehad over de kosten en ruimte die er gegeven werd voor het herstel. Erg prettig dat er eerst overleg is voor evt kosten.

Top!!

Altijd goed met deze toppersssss... :)

Snelle en goede reparatie & apk. Eerlijke prijs, net bedrijf.

Goeie communicatie geen fratsen

Werd op de hoogte gesteld voor de opties, omtrend banden. En advies voor onderhoud

Service is altijd uitstekend!

Vriendelijke en kundige mensen.

Top geregeld weer

Altijd topservice. Of t nu voor een kapotte koplamp is of een hoofdpijn klus. Snel en vakkundig!

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden