Geachte heer Camuz, Jammer dat u niet tevreden bent. Helaas hebben wij hier niets van mogen horen. Dan kunnen wij het voor u ook niet beter maken als het nu is. Neem eens contact op, ik zou graag willen weten wat het probleem is waarom u niet tevreden bent. Wellicht kunnen we er dan wat aan doen. Mvg, J & F Auto's
Beste familie de Bruin, Allereerst jammer dat u ons bedrijf als minder goed heeft ervaren. We proberen ons uiterste best te doen om het de klant zo prettig mogelijk te maken. Het is dan ook vreemd dat het niet mogelijk was een proefritje te maken want als de prijs eens is, is dat normaal bij ons geen probleem. Als u in de gelegenheid bent neem dan eens contact op met ons bedrijf en vraag naar Frans. Ik wil graag weten over welke auto het gaat zodat ik u ook duidelijkheid kan geven en als de fout echt bij ons zit zijn wij ook niet de moeilijkste en krijgt u een reis vergoeding. Onze excuus voor het ongemak. Ik hoor graag van u. Mvg, Frans Lorsé J & F Auto's B.V.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.