Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelikt bedrijf. Aardige receptioniste. Dit bedrijft schuwt oneerlijk zaken doen niet. Vindt liegen ook geen enkel probleem. Onze inruilauto zou nog maar 500,- waard zijn en weggaan voor export. Een paar dagen later stond de auto op hun website voor 1950,-.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen ,en snel reageren super .\r\nDoorvragen wat het precies voor onderdeel moest zijn ,zelfs foto gestuurd om vragen of dat de juiste was .
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, zijn behulpzaam.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor en tijdens de aankoop van mijn Peugeot Partner positief. Daarna zeer teleurgesteld want gekochte auto beslist niet in orde: vanaf 1e rit blijkt wiellager rechts achter defect, reserveband lek en airco defect.\r\nVrees voor nog meer achterstallig onderhoud! Heb de indruk dat behalve poetsbeurt de garage voor de verkoop de auto niet heeft nagekeken. Auto helaas in vertrouwen zonder garantie gekocht, wat mij nu zeer spijt. Lijkt erop dat dit een miskoop is.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super toko prima verkoper \r\neerlijke verkoop zonder onnodig lange verhalen\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiaste eigenaar en nette behandeling van de aanschaf van de nieuwe auto!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlot en vriendelijk geholpen. Duidelijke informatie en recht door zee. Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud verricht aan de BMW. Kosten werden doorgebeld en kon een leen auto meenemen ideaal.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht bevallen.\r\nAuto was naar 4 dagen al kapot.\r\nGelijk een schadepost van 750 euro!!\r\nHeb bericht gestuurd wat te doen kreeg geen reactie, heb de auto toen laten maken bij garage in de buurt. Toen ik later nar nog een bericht stuurde nog geen reactie had heb ik telefonisch contact gehad. Had geen garantie gekocht dus had geen recht van praten werd me verteld!\r\nIk heb in middels het overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering verzekering en die vertelde mij dat ook zonder bijgekochte garantie er zowiezo een maand garantie zit op zaken die door de verkoper geconstateerd hadden kunnen worden.\r\nIk heb het nog niet eens over de andere zaken die niet deugen aan de auto.\r\nIk ben afhankelijk van de auto aangezien ik in een rolstoel zit, ik voel me erg opgelicht door het bedrijf en laat het er niet bij zitten!!\r\nWordt vervolgd!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed, kreeg netjes leenauto mee. Werd Netjes gebeld over de kosten van de reparatie.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Neplenbroek is een oplichter een auto kopen bij hun en dan na die tijd dure reparaties kosten voor de kiezen krijgen ik zal er nooit meer een auto kopen bij Neplenbroek
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben zeer slechte ervaring met, niet zozeer het bedrijf zelf, maar met eigenaar Serino Neplenbroek!\r\nDhr Neplenbroek stelt aan het begin van onze aankoop, wij kochten een Toyota aygo uit 2007, een contract op met daarin de door ons benoemde punten die aan de auto mankeerden\r\nHierna ondertekenden beiden partijen en ga je er vanuit dat deze punten verholpen worden\r\nNou in dit geval dus niet !\r\nWat een domper ! \r\nEen koppeling die piept was vlgs dhr Neplenbroek wel een ‘puntje’ maar konden we rustig nog 10000 km mee rijden... nou na 150 km dikke mik ! Dhr Neplenbroek wou deze wel vervangen maar dan moesten we €200 bijbetalen.... waarom ? We hebben toch ondertekend dat de boel gemaakt word ?! Hier kon hij niet aan beginnen word ons vertelt...\r\nWe komen de auto wel ophalen en Repareren het zelf wel!, dit is wat ik dhr Neplenbroek meedeel wanneer ik hem telefonisch spreek, prima tot vanmiddag antwoord dhr Neplenbroek kort en bondig.\r\nEenmaal onderweg (1,5 uur rijden) worden we gebeld... de auto kan niet meegenomen worden de ramen die, ook als puntje gemaakt zouden worden, zijn pas net gelijmt dus zitten nog niet goed vast... \r\nverbazing en teleurstelling boosheid enz heerst we rijden al ruim 45 min, en kunnen huiswaarts?!!\r\nwe zijn we toch heen gegaan want dhr Neplenbroek vertelde er wel andere ramen in te zetten van een andere aygo die hij nog had staan... eenmaal daar zagen we het al.., onze auto stond er nog steeds met tape aan de achter ruiten !\r\nDhr Neplenbroek had het wederom mooie verhaaltje dat de andere ramen die hij bedoelde niet pasten want ja die andere auto waar ze uit moesten komen was toch een ander merk auto en ja dan kan dat niet..! \r\nJe kunt nagaan we hebben ook dit zelf later thuis goed moeten maken want de ramen zakten er gewoon uit!\r\nTijdens de sleutel overdracht heeft dhr Neplenbroek ons niet netjes te woord gestaan want hij was ‘druk’ aan het telefoneren\r\nNog enigszins kort beschreven staat hier nu onze ervaring met deze ‘autohandelaar?’ \r\nNiet netjes geen service en een heleboel blabla!\r\n\r\nOverigens willen wij wel onze dank uitspreken naar de vriendelijke dame van achter de balie die veel op kon knappen en ons te woord mocht staan!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service. \r\nAdvies: indien klant bij ophalen auto niet meteen wil/kan betalen daar dan klantvriendelijk mee omgaan en zonder commentaar een nota meegeven!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Goorseweg 33

7478 BB Diepenheim

547388604

[email protected]

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.