Zeer goede service omdat ze meedenken

Ik word ontzorgd.

Onze Mercedes 508d prima onderhouden.

Onze bijna veertig jaar oude 508d is sinds enkele jaren in onderhoud bij Wereld Auto. Prima advies, er wordt snel gehandeld (ook als ‘nieuwe’ onderdelen nodig zijn), vriendelijke medewerkers. Kortom: goed bedrijf!

Goede service en snelle afhandeling

Prima garage

Duidelijke informatie en deskundige uitvoering. Goede verhouding in prijs en kwaliteit.

Heel goed geholpen

Goede communicatie, op de hoogte gehouden worden van de kosten. Ilona van de receptie is een toppertje.

Uitstekende service en snel

Zeer vriendelijk. Wij hadden een verkeerde datum genoteerd. Echter werd direct opgelost. Auto geserviced en netjes thuis gebracht.

Heel fijne garage!

Zeker voor oldtimers zoals ik die heb (Volvo 240).

Super garage!

Gewoon een top garage. Fijn personeel en erg behulpzaam. Aanrader.

Heel goede service

Mijn auto werd nagekeken en omdat het wat langer zou duren, werd ik keurig thuis gebracht. Aan het eind van de dag, werd mijn auto weer keurig voor gereden. Super!

Gewoon goed advies, vriendelijk en vakbekwaam

Nu al een aantal jaren mijn Alfa Romeo GTV bij hen in onderhoud, en de auto heeft mij dan ook nooit in de steek gelaten. Altijd goed advies, vriendelijk en vakbekwaam! Bedankt alle mensen van Wereldauto

Zeer vakkundige mensen werken hier!

Goede service!

Altijd goed en niet duur

Vriendelijke en vakkundig personeel

Na al die jaren nog steeds topservice!

Redelijke prijzen, duidelijke afspraken en snelle service We zijn niet voor niets al jaren trouwe klant!

Aanrader

Vriendelijk, duidelijk, snel & proberen je niks onnodigs aan te smeren.

Goede uitleg over wat er is gedaan aan de auto

De route die is gevolgd van Afpraak maken voor APK ,60.ooo Km onderhoud is de rede om Wered aan te bevelen.

Goeie service en communicatie.

Goeie communicatie en service

Eerlijk en meedenkend

Tot nu toe altijd met een prettig gevoel mijn auto laten keuren bij deze garage. Denkt goed mee waar nodig en is duidelijk betreft de opties en kosten. In het kort: vriendelijke medewerkers en fijne service.

Men heeft intresse in ieder zijn auto

Ik kom hier al meerdere jaren. Wordt hier goed geholpen met het ondehoud van onze auto. Is in deze tijd betaalbaar. Zijn zeker klantvriendelijk.

Altijd goed en vakkundig geholpen, en te woord gestaan.

Ben hier al meer als 20 jaar klant, en nog steeds dik tevreden.

goede service

vriendelijk, wordt gebeld bij extra kosten en komen afspraken na,

Duidelijk en eerlijk

Als ik mijn auto breng krijg ik altijd eerst van te voren wat de kosten zjjn. Zo weet je wat je kan verwachten. Een fijne garage.

Altijd uitstekende service

Denken met je mee en leveren altijd goede service tegen een eerlijke prijs.

snel en netjes

Naar aanleiding van een brom die ik niet kon plaatsen is er een diagnose gedaan en geconstateerd dat het niet gevaarlijk is, maar dat het wel gemaakt moet worden. De week erop een afspraak gemaakt met een leenfiets en dezelfde dag klaar. Mooi geregeld.

Betouwbaarheid en kwaliteit, geleverd door een toegewijd team.

Deze garage kent zijn klanten en hun auto's en dat merk je aan alles. De keuzes die ik maakte om met reparaties en zelfs een nieuw motorblok te blijven rijden in een wat oudere auto hebben goed uitgepakt. Dat is mede te danken aan de vakkennis en goede voorlichting door het personeel. Alles in een prettige sfeer is dan de bonus.

conservenweg 3

2371DT Roelofarendsveen