Zeer ervaren en klantvriendelijk

Geweldig en zeer flexibel

Uitstekende service en kwaliteit.

Van Engen werkt kundig, levert kwaliteit en altijd bereikbaar als het nodig is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

En geweldige garage goede service en doet ook wat je vraagt raad het ieder aan om naar deze garage te gaan

Ge-Wel-Dig

Gewoon altijd open en eerlijke zorg voor m'n auto

Prima!

Al jaren mijn vaste garage :)

Superservice!

Wim heeft een remcheck voor mij uitgevoerd en alles is in orde! Ik kan volgende maand met een gerust hart op vakantie met mijn Chevrolet "rugzak" Matiz. Bedankt garage Van Engen voor jullie tijd en service!

• Reden bezoek Andere reden

Deze garage weet waar ze het over hebben, heeft de expertise. Altijd vriendelijke en snelle service. En zeker niet te duur. Na paar slechte ervaringen ga ik nooit maar ergens anders heen. Top!

Open en eerlijk

Betrouwbaar en betrokken

Wim en zijn mensen denken altijd met je mee, zijn heel deskundig en je krijgt altijd een goede prijsopgave voordat een reparatie of vervanging wordt uitgevoerd. Wij zijn al vele jaren met volle tevredenheid klant.

Jarenlang sinds opening altijd goede ervaring met Garage van Engen gehad. Klantvriendelijk en bekwaam:)

Helemaal top!

Mijn oude Audi is op verschillende punten verbazingwekkend mooi hersteld voor een zeer nette prijs. Hij kan weer een paar jaar mee dankzij van Engen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals altijd gewoon perfect.

Mooi familiebedrijf met heel veel kennis in huis. Lopen serieus de gehele auto na en mocht er iets gevonden worden word er eerst contact opgenomen over de reparatie met meteen een duidelijk inzicht van wat het gaat kosten. Top ga zo door!! Met vriendelijke groet Michael Robeo Casings BV Lelystad

Heel erg tevreden over dit bedrijf

Vakkundig bedrijf. Ben super tevreden over deze garage. Denken mee met de client. Erg vriendelijk in de omgang.

Prima garagebedrijf .

Ben er netjes geholpen en de auto rijd weer als nieuw, zullen je geen grote beurt aansmeren als een kleine volstaat.

Ze staan meteen voor je klaar Zijn eerlijk als ze geen tijd hebben voor je

Eerlijk, betrouwbaar en kundig

Ik kom nu al een jaar of zeven jaren bij Garage Van Engen. Ik word altijd goed geholpen. Dit is een garage waar ik met vertrouwen naar toe ga.

Vakmanschap en klantgericht

Vakmanschap, goede service, altijd bereid te helpen, klantgericht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een hele goede service zeker een aanrader voor uw auto te repareren en te kopen

Eerlijk en goedbedrijf

Erg fijn om een garage te hebben waar je vertrouwen in kan hebben. Ze zijn niet de goedkoopste, maar deze garage is dat het zeker waard.

klantvriendelijk en vakkundig bedrijf.

Auto voor APK en grote beurt. Klantvriendelijk en vakkundig bedrijf. Oplossing gericht

Altijd topservice

Duidelijke communicatie, zeer goede expertise en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Je weet altijd waar je aan toe bent, ze denken mee om de prijs laag te houden en geven goed advies over de auto. Altijd prettig zaken doen.

Vakman

Ik breng mijn auto al een paar haar naar garage van Engen. Als er tussendoor iets aan de hand is kan ik altijd na even overleg terecht. Zelfs op zaterdagochtend! Ik word altijd fijn ontvangen en vlot geholpen.

Uitstekende garage

Omdat ze vlak bij mij in de buurt wonen, halen en brengen ze onze auto voor onderhoud/reparatie. Voor de werkzaamheden wordt de prijs doorgebeld. Tot nu toe geen problemen ondervonden.

Perfect!

Zoals altijd was de service weer perfect. Het probleem aan de auto was toch snel gevonden en gerepareerd. Prettige en open manier van communiceren.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Topper met verstand van zaken

Altijd goeie hulp.

Over Autovakmeester