Hele fijne ervaring

Ik heb les gekregen door instructeur die je dat werkelijk goed wil zetten, kijkt maar wat je goeie en minder goeie punten zijn en probeer daarin je verder te helpen. Geeft je advies en maakt een gezellig praatje met je. Hij gaat mee met jouw tempo, maar probeert je wel te pushen om aan te staan en je te motiveren.

Toplessen, flexibele planning en de juiste feedback voor een geslaagd resultaat!

Mijn motorrijbewijs behaald met Damian als instructeur en ik kan hem van harte aanbevelen! Zijn lessen waren top en hebben mij geholpen om met succes mijn rijbewijs te halen. Daarbij was Damian flexibel met de planning en gaf hij altijd de juiste feedback. Een geweldige ervaring en ik ben blij dat ik voor Damian heb gekozen.

Heel fijne lessen en top instructeurs!

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald voor m’n motor en dat kwam echt door de goede lessen met Damian en Ruki! De communicatie was erg fijn en alles ging heel soepel en flexibel. Ook was hun enthousiasme echt aanstekelijk wat ook weer hielp met het leren van het rijden. Ik voelde me juist ook aangemoedigd om het goed te doen en niet op m’n vingers getikt als ik wel een fout maakte. Echt toppers en zeker een aanrader!

Ik had een aardige instructeur Amine die mij op me gemak stelde en alles rustig uitlegd. Ik heb een fijne tijd gehad.

Top instructeur die je alles goed en snel leert!

Goede rijschool die je in korte tijd klaarstoomt voor een examen. Hij kan je alles goed vertellen en wijst je tijdig op punten waar je allert op moet zijn.

fijne rijschool

Goede uitleg, fijne instructeur.

Zeer tevreden!

Hartelijk dank aan de rijschool! Vooral Khalid, mijn instructeur, die erg geduldig en objectief was in elk van de lessen. Bedankt!!

leuke rijschool

In een keer geslaagd voor mijn motor rijbewijs, Duidelijke maar ook gezellige lessen gereden bij Damian.

Great school, nice instructor and fast result

Khalid provides good tips in very calm, no stress manner. Had a lot of fun and passed very fast. Super happy i chose this school. Highly recommended!

Comfortable en goeie kennis

Tijdens de rijlessen bij Angela voelde ik me erg op mijn gemak. Angela heeft goeie kennis en ervaring die mij heeft geholpen om te slagen voor mijn rijbewijs.

Veel moeite

Salam aleikum, Ik ben vandaag heel blij, ik kan het niet verwoorden hoe ik me voel. Ik heb eerst bij een andere rijschool gereden, daar was ik niet tevreden mee. Toen heeft mijn vriendin mij geholpen om bij rijschool de Broers te gaan rijden. Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt om bij rijschool de broers te gaan rijden. Ik heb samen met Barlas gereden, veel moeite en best gedaan samen met Barlas om mijn rijbewijs te gaan halen. Ik waardeer zijn moeite. Barlas is een hele goeie rijinstructeur, geduldig, vriendelijk en af en toe grappig. Barlas legt ook heel mooi uit hoe alles werkt. Barlas leefde mee met mijn gevoel, ik heb niet alleen mijn best gedaan maar Barlas heeft ook zijn best gedaan samen met mij!! Ik ben erg dankbaar dat ik dankzij Barlas hulp mijn rijbewijs heb gehaald. Voor de mensen die nog bezig zijn met zijn rijbewijs halen wens ik heel veel succes.

Heldere lessen die met plezier gegeven worden.

Amine is aardig en communicatief maar houdt de lessen ook serieus en duidelijk. Top instructeur.

Goede en leerzame lessen

Ik ben vandaag geslaagd! Dankzij Rafael! Ik heb leuke en leerzame lessen gehad. Fijne en geduldige rij instructeur!

Geduldig en meelevend

Via via ben ik beland bij rijschool de Broers. In de FlexPulse app wordt er duidelijk gecommuniceerd over je voortgang en afspraken. Mijn instructeur was Barlas. Barlas is erg geduldig en heeft het beste voor met zijn leerlingen. Met mijn examen wilde hij ook graag dat ik het haalde, erg meelevend.

Goed en vertrouwd

Ik heb les gehad bij Angela. Ik strugglede zelf heel veel met onzekerheid en had de hoop opgeven maar door Angela heb ik me rijbewijs gehaald. Zei heeft me gemotiveerd en goed opgeleid. Ik ben blij met me rijbewijs maar ga Angela en haar leuke lessen oprecht missen. Ze is een hele leuke instructrice en leert je goed autorijden. Dankje well Angela! ;)

Super leerzame en gezellige rijlessen

Tijdens de rijlessen heb ik veel geleerd verschillende situaties mee gekregen wat heel fijn is want dan ben je goed voorbereid voor je examen. Het was altijd super gezellig met Barlas!!

Top ervaring

Ik heb gelest bij Angela. Lessen waren leerzaam maar ook leuk en gezellig. We hebben ook veel gelachen samen. zal deze tijden niet vergeten. Door de goede uitleg en voorbereidingen ben ik in 1x geslaagd voor mij praktijkexamen.

Uitstekende rijschool met kwaliteiten.

Ik ben op latere leeftijd met mijn rijlessen begonnen. Iedereen bemoeit zich met mij. Dat ik het nooit zal halen. Van de ene rijinstructeur naar de andere. Maar ik had niet nog niet de juiste rijinstructeur gevonden. Later kwam ik bij Hassan el mansour. Vanaf de eerste rijles wist ik, dat ik de juiste rijinstructeur had gevonden. Deze jonge man heeft mijn structuur in 5 rijlessen veranderd. Hij geeft veel zelfvertrouwen, met hem wist ik dat mijn rijbewijs zeker zal halen. Hij kan omgaan met iedereen , jong of oud. Hij is zo slim en heeft veel talent. Hij geeft veel aandacht, hij werkt met zijn hart. Bij hem gaat het meer over goed leren en nooit over geld. Hij wilt dat de leerlingen hun rijbewijs halen. Met mij heeft echt hard gewerkt. Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Bedankt rijschool de Broers, jullie zijn toppers, mensen met hart. En bedankt voor Hassan el mansour je bent een topper. Ik zal je nooit vergeten.

Angela was een hele goede instructrice.

Ik heb ongeveer 40 lessen gereden bij Angela. Elke les weer was ze heel vriendelijk en geduldig. Ze legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je helemaal klaar bent voor je examen. Ook was het altijd erg gezellig in de auto.

Uitstekende rijschool.

Ik ben op latere leeftijd met mijn rijlessen begonnen. Iedereen bemoeit zich met mij. Dat ik het nooit zal halen. Van de ene rijinstructeur naar de andere. Maar ik had niet nog de juiste rijinstructeur gevonden. Later kwam ik bij Hassan el mansour. Vanaf de eerste rijles wist dat ik de juiste rijinstructeur gevonden. Deze jonge man heeft mijn structuur veranderd. Hij geeft mij veel zelfvertrouwen. Met hem wist ik, dat ik mijn rijbewijs haal. Hij kan omgaan met iedereen, jong of oud. Hij heeft veel talent. Hij geeft veel aandacht. Hij werkt met zijn hart. Bij hem gaat het meer over leren en nooit over geld. Hij wil, dat de leerlingen hun rijbewijs halen. Met mij heeft hij echt hard gewerkt. Vandaag ben ik voor mijn rijexamen geslaagd. Bedankt rijschool de broers. En bedankt voor Hassan el mansour! Je bent een topper met hart. Ik zal je nooit vergeten.

Perfect en beste en betrouwbaare rijinstructeur en beste rijschool

Rijschool De Broers en rijinstructeur Barals zijn zeer perfect en betrouwbaar voor het leren autorijden, Barals is een vakkundige instructeur en hij heeft mij met slechts zeven sessies voorbereid op het rijexamen en gisteren ben ik geslaagd voor het rijexamen. Ik had al een slechte ervaring met een andere rijschool die een ongeschoolde en laagwaardige rijinstructeur had. Maar rijschool De Broers en rijinstructeur Barals zijn echt van hoge kwaliteit en zeer kundig en zeer snel met een goede opleiding en geven vertrouwen en lef en durft in het rijden, Ze gebruiken effectieve leerstijlen en beschikken over goede communicatieve en sociale vaardigheden, Ze beheersen de Nederlandse taal volledig en spreken vaak ook andere talen,En dit alles zorgde ervoor dat ik slaagde voor het examen. Ik ben rijinstructeur Barals erg dankbaar en ben heel blij dat ik voor rijschool De Broers heb gekozen.

Hellemaal top

Hellemaal top Door de goede ondersteuning en tips van mijn rijinstructeur isma3il, heb ik mijn rijbewijs gehaald

Erg fijne lessen, met veel goede tips!

Tijdens mijn lessen heb ik me erg comfortabel gevoeld in de auto, er is mij veel uitgelegd over de foute die ik in het begin heb gemaakt. Zo werd het goed uitgelegd en heb ik veel kunnen leren achter het stuur

Zeer goeie rijschool

Zeer goeie rijschool, in een keer mijn rijbewijs gehaald! Ze luisteren goed naar je en helpen goed.

Mijn dochter top begeleid!

Geslaagd!

Karel van Manderstraat 35