Helemaal top

Soepel flexibel, chill, duidelijk.

Hele goede rijschool!

Goede ervaring gehad. Altijd leuke rijlessen gehad en veel ervaring opgedaan.

Barlas was heel rustig en geduldig

Het was een fijne ervaring

Gezellig en leerzaam

Ik heb lessen gehad van Mo en Amine. Het was elke les gezellig en leerzaam. Zij hebben er voor gezorgd dat ik nu mijn rijbewijs heb gehaald. Jullie zijn toppers!! Super bedankt. Groetjes Sanne

Geslaagd bij rijschool de broers met HEEL veel dank aan Chihab! Ik ga de leerzame en gezellige rijlessen missen. Heel erg bedankt voor alles!

Amine is een fijne rijinstructeur

Ondanks mijn gespannenheid, laat hij mij vaak op me gemak voelen. In 1 keer geslaagd ! Nu kan ik veilig het verkeer in. Dankjewel Amine

Top Rijlessen bij Mo!

Dankzij de Rijlessen van Mo ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! We hebben veel gelachen, maar we konden ook serieus zijn wanneer dat even moest. Super leerzame lessen en ook zeker een aanrader! Bedankt Mo en rijschool de Broers!

Toop

Ik ben vandaag 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen. Ik super blij met de les bij barlas altijd rij gezellig , barlas laat duidelijk zien wat je goed en slecht punten zijn en hoe je die slecht punten kan verbeteren . Voor een goed rijschool moet je zeker bij rijschool de brores , dank u wel barlas en groetjes Ibrahim

In 1x geslaagd bij mo!

Top rijschool erg proffesioneel, leuke en goede lessen en een goede aanpak.

Hele goeie rijinstructeur

Amine is een hele fijne en goeie rijinstructeur om mee te rijden, daardoor ben ik ook in 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader

Amine is een bekwame rij instructeur die me heeft geleerd met vertrouwen de weg op te gaan.

Ik voelde mij op mijn gemak tijdens de rijlessen, door heldere en positieve feedback op mijn leerpunten/fouten ben ik met steeds meer vertrouwen gaan rijden.

Fijne rijervaringen gehad bij de broers en goed voorbereid voor het examen

Ik heb altijd op m’n gemak kunnen rijden en leren, mede door Amine. Hij heeft me ook goed voorbereid op het rijexamen!

Gezellig en comfortabel

Bij Roy is het gezellig en comfortabel Hij legt alles duidelijk uit. En nog leuke grapjes tussendoor

Uitstekende rijinstructeur dhr. Barlas Lalpourwal.

De heer Lalpourwal geeft je 100% aandacht tijdens de les (gsm staat stil). Is zeer oplettend tijdens de les en legt en geeft veel tips. Ook legt de heer Lalpourwal goed uit hoe te handelen bij welke verkeerssituaties. Desnoods, geeft de heer Lalpourwal extra les op zijn vrije dag, zodat je goed voorbereid bent voor het rijexamen! Kortom, super blij met de les bij de heer Lalpourwal! Bedankt! Mvg, Cao

Super rijschool! In 1x geslaagd dankzij Mo

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen, allemaal dankzij Mo!!! Ik heb een hele positieve terugkijk op de rijlessen en ga het stiekem toch wel missen. De lessen waren namelijk altijd erg gezellig, maar natuurlijk ook leerzaam. Mo laat duidelijk zien wat je goede en slechte punten zijn, en hoe je die slechte punten kan verbeteren. Voor een goede rijschool moet je zeker bij rijschool de broers zijn! Bedankt Mo!

Fijne lessen bij Mo

Ik heb het afgelopen jaar bij Mo gelest. Ik heb de lessen als fijn ervaren. Mo is een heel eerlijk en professioneel persoon met goed inzicht. Tijdens deze lessen heeft Mo mij gepusht om zo hard mogelijk mijn best te doen. Na mijn tweede keer heb ik mijn praktijkexamen gehaald en kan ik lekker rijden. Super bedankt voor alles!

Mijn rijbewijs in één keer gehaald bij Mo!

Het is helaas niet helemaal gegaan zoals gepland, maar uiteindelijk ben ik toch in één keer geslaagd voor mijn examen. Voor de rest was het altijd erg gezellig tijdens de lessen met Mo, bedankt.

Vriendelijke instructeurs

Amine bedankt voor de lessen die ik gehad heb van jou. Een betere kan je niet hebben!

Heel veel geleerd en geslaagd

Dankzij Amar, Brahim en Roy. Hebben mij heel veel geleerd over de handelingen en kijkgedrag om de auto te kunnen besturen. Ze zijn rustig vriendelijk en aanpakkers, ze zijn ook alert op het verkeer. Dankzij hun heb ik ook in één keer geslaagd. Groetjes Anthony Oosterling

Rijschool met geduld

Super leuke en leerzame rijschool met heel veel geduld . Er word tijdens elke rijles gekeken naar plus/minpunten om te verbeteren om zelfstandig de weg op te kunnen. Ik heb zelf last van faalangst maar bij rijschool de broers word je daar heel goed in begeleid. Alles wat je zoekt in een rijschool!

Begeleiding op maat

Ik heb de rijlessen als gezellig en progressief ervaren aan het begin van de les wordt er verteld waar er aandacht aan wordt besteed en zo groei je steeds meer in het proces tot het eind examen. De sfeer in de auto was gezellig maar wel serieus bedankt voor alle lessen!

Goede rijschool

Hele fijne rijschool!

Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Mo! Super rij instructeur met erg veel geduld. Ik heb enorm genoten tijdens de rijlessen! Enorm bedankt voor de leuke lessen Mo!

Leerzaam maar gezellig

Ik ben geslaagd dankzij mo!!. Hij heeft alles gegeven om mij op dit punt te krijgen wat ik nu uiteindelijk heb bereikt. Heb de juiste lessen en tips gekregen. Het was heel leerzaam. Mo weet precies wat je nodig heb en wanneer je er klaar voor bent. En natuurlijk was het ook altijd gezellig in de auto en kon ik het goed vinden met mo. Heel erg bedankt mo!!!

Ontzettend professioneel

Mijn rijlessen met Ismael heb ik als ontzettend prettig en professioneel ervaren. Hij legt alles superhelder uit en heeft enorm veel geduld! Door de persoonlijke aandacht, de heldere instructies en door het goede voorbereiden op het examen, kon ik in een keer slagen! Kortom: veruit de beste rijschool in Alkmaar en omstreken.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar