In 1 keer geslaagd!

De lessen bij Mandy waren altijd leuk en ik voelde mij erg op mijn gemak. Ze neemt de tijd voor je en legt alles duidelijk uit.

Geduldig en begrijpend

Top ervaring, Mandy had veel geduld met me, en verschillende methodes toegepast bij me. Echt een topper.

Goeie rijschool

Mo heeft mij met veel geduld en herhaling naar mijn rijbewijs geholpen. Heel duidelijk wat je elke les gaat doen en steeds een stapje erbij. Bedankt mo voor de gezellige en goeie rijles.

Prettige leeromgeving aangepast op je persoonlijke behoeften!

Mijn instructeur Roy Boedjarath heeft onwijs veel geduld en is nooit te beroerd je iets voor de zoveelste keer uit te leggen. Hij blijft altijd kalm en dat geeft een veilig gevoel. De opbouw van de lesstof is erg handig, structureel leer je steeds wat bij. We hebben samen veel gelachen, dat zal ik missen! Ik kan mij geen betere instructeur voorstellen.

Super goed

Alle lessen waren gezellig maar vooral heel leerzaam. Heel erg blij met mijn keuze van rijschool. Ik heb heel fijn lessen met Ismael gehad. Ben door alles op de juiste manier begeleid en er was heel veel aandacht voor jou persoonlijk. Kan het iedereen aanraden:)

Super goed!

Ik heb rijles gehad van Amine. Super goede instructeur die duidelijk instructies geeft en veel geduld heeft. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!!

Lessen van echte professionals

Vanaf dag 1 heb ik met Mo gelesd waar alles perfect, duidelijk, met geduld werd uitgelegd, iedere les werd er met geduld en een rustgevend gevoel les gegeven en dat was in mijn geval erg fijn want ik heb wel te maken met faalangst. door de geduld en aandacht tot aan de kleine details na heb ik goed examen af kunnen leggen en mijn rijbewijs kunnen halen. Rijschool die ik zeker iedereen kan aanraden voor iedereen!! nogmaals bedankt Mo!!

Helemaal top!

De lessen waren super fijn en duidelijk uitgelegd, omdat het ook erg gezellig is tijdens het rijden voelde ik totaal geen stress of druk. Mandy maakte altijd de tijd vrij om dingen extra uit te leggen en kon makkelijk lessen om mijn school en werk heen plannen. Zeker een aanrader, dankjewel!!

Heel prettig

Ik vond het altijd heel fijn om bij instructeur Roy in de auto te zitten. Hij was heel geduldig en dankzij de rust die hij hield in de auto, kon ik dit ook bewaren. Het kijken bleef hij herhalen, waardoor ik hierin geen fouten maakte tijdens het examen. Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Broers en raad dit ook zeker aan aan anderen.

Ismael heeft mij geholpen om mijn rijbewijs te halen! Hele duidelijke uitleg en Ismael is heel geduldig! Als iets niet lukt gaat ie door tot het lukt en uiteraard besteed ie aandacht aan de punten waar je zelf aan wilt werken! Top instructeur!

Top rijschool

Op 31-01-2023 In een keer geslaagd met behulp van Amar Gupta. De lessen van Amar waren altijd erg leer en behulpzaam. Nogmaals erg bedankt Amar!!

We hebben te maken met professional’s

Om te beginnen wil ik aangeven dat rijschool de Broers. De beste rijschool van alkmaar is. Ik ben op 6 februari geslaagd voor mijn rijbewijs B. Met behulp van Amar. Ik heb veel moeite gehad. Met het daadwerkelijk kalm blijven in de auto. En had moeite met het overzicht te bewaren in tijd van drukte. (Op de weg) Ondanks mijn minpunten heeft Amar mij er altijd goed door heen geholpen en ook altijd gezocht naar een daadwerkelijk en goed passende oplossing. Ik zou iedereen zeker rijschool de Broers aanraden. Om het avontuur te beginnen en af te ronden voor jou rijbewijs.

Professionele instructeurs, echte gedreven vakmensen

Een goede ervaring, altijd op tijd, Goede feedback en in een keer geslaagd! Zegt genoeg lijkt mij;)

Mega fijne en gemotiveerde rijschool!

Onwijs fijne rijschool! In 1x geslaagd dankzij Roy! De lessen waren super gezellig maar ook heel leerzaam, ik had zelf veel moeite met dingen en Roy was altijd super motiverend en relaxed!

sympathiek

Dankjewel, woorden kunnen niet beschrijven hoe mooi de tijd met jou was Amar. In een keer geslaagd door de juiste en rustige uitleg van Amar. bedankt.

Sympathiek

Dank u,

Geweldig goed en rustig geholpen tot het eind.

Voor mij was het een top ervaring, met goeie positieve coaching van begin tot het eind zeker een aanrader!!

Goede doelgerichte lessen

Ik heb het met mijn rij-instructeur altijd erg gezellig gehad. De lessen waren ook altijd doelgericht, want hij wist exact waar het CBR op let. Hierdoor heb ik mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen. Ook heeft de rijschool van dingen die je moet kunnen filmpjes gemaakt. Voor elke les moet je dan ongeveer 2 filmjes kijken, zodat deze uitlegtijd niet ten koste gaat van je lestijd.

De ervaring en het leren was geweldig

De rijlessen waren heel behulp saam en het leervol en ik had geen better rijschool kunnen hebben en is wel zekker aan te raaden

Top rijschool

In één keer geslaagd door de toppers van rijschool de Broers! Was altijd erg gezellig en ga Brahim zeker missen naast me in de auto. Ook een erg goed oog voor het les geven en wist precies wat er nog verbeterd moest worden.

In 1 keer geslaagd

Ik ben dankzij Amine in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik kon altijd leuk met Amine praten en voelde mij altijd op mijn gemak. Aanrader om hier te kiezen!

Leerzaam

Roy is erg gezellig. Je verveelt je nooit. Roy kan heel goed op een leuke manier alles leren. Ik heb erg genoten van de lessen en ik ben erg blij dat ik geslaagd ben!

Top rijschool!

Altijd gezellig in de auto, maar ook leerzaam. Enorme bedankt voor alle moeite Brahim!

Helemaal top en naar alle tevredenheid

Ben helemaal tevreden over het verloop van mijn traject bij de rijschool. Chihab is een hele goede instructeur die goed en duidelijk les geeft waardoor ik in 1 keer geslaagd ben. In 1 woord : super

Goede instructeur die weet wat hij doet.

Heb mijn lessen gevolgd bij Amar. Hij wist precies wat de examinator van mij ging verwachten en heeft mij hier dus zeer goed op voorbereid, met een flexibel lesschema. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd, bedankt daarvoor.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar