Mijn ervaring bij rijschool de Broers was geweldig.

Bij rijschool de Broers heb ik mij altijd veilig gevoeld in de auto. Ik ben overgestapt van een andere rijschool en ik merkte gelijk dat ik hier veel grotere stappen maakte. Er staan ook hele duidelijke filmpjes op de app waar je veel van kan leren. Ik zou rijschool de Broers bij iedereen aanbevelen.

Top rijschool

Super tijd gehad bij Barlas! En in 1x geslaagd! Bedankt Barlas

Mijn ervaring was geweldig bij rijschool de Broers.

Bij rijschool de Broers heb ik mij altijd veilig gevoeld in de auto. Ik ben overgestapt van een andere rijschool en ik merkte gelijk dat ik veel grotere stappen maakte. Er staan ook hele duidelijke filmpjes op de app waar je veel van kan leren. Ik zou rijschool de Broers bij iedereen aanbevelen.

Mijn ervaring bij rijschool de Broers was geweldig.

Bij rijschool de Broers heb ik mij altijd veilig gevoeld in auto. Ik ben eerst bij een andere rijschool geweest maar ik merkte dat ik bij rijschool de Broers veel grotere stappen maakte. Er staan ook hele duidelijke filmpjes op de app waar je veel van kan leren. Ik zou deze rijschool iedereen aanbevelen!

Super rijsschool

Super lessen gehad die ik zeker ga missen, ismail je bent echt een top rij instructeur en een super rijsschool, echt een aanrader

Super rijsschool

Beste rijsschool

Na 3x te zijn gezakt bij een andere rijschool, heeft Roy veel geduld met mij gehad en mijn prikkels Wat tot een mooi resultaat heeft geleid Superblij mee!!

Vandaag in 1x geslaagd door topinstructeur Barlas! Bedankt voor de fijne en duidelijke lessen

Helemaal top

Zelf les gehad van mandy , Goede uitleg lekker relaxed gewoon top rijschool!! In 1x geslaagd!

Helemaal top

Top ervaring

Super blij met rijinstructeur Barlas. Vandaag in 1x geslaagd

Goede lessen

Ben Barkas erg dankbaar voor de goede lessen en daardoor in 1× geslaagd voor mijn rijbewijs

Ik heb veel dingen geleerd ondanks ik niet alles in 1x oppakte, Amine hielp me erdoor heen en nam de tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen. In het begin liet hij het eerst zien en daarna liet hij het je doen. 50 minuten rijles zijn vooral leerzaam en veel herhaling om alles zo goed mogelijk te doen bij het praktijkexamen! Bedankt!!

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar