Ik heb veel dingen geleerd ondanks ik niet alles in 1x oppakte, Amine hielp me erdoor heen en nam de tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen. In het begin liet hij het eerst zien en daarna liet hij het je doen. 50 minuten rijles zijn vooral leerzaam en veel herhaling om alles zo goed mogelijk te doen bij het praktijkexamen!

Vandaag in 1x geslaagd voor miin rijbewijs! Bedankt Barlas voor de fijne lessen

Een hele fijne rijschool

Ik heb les gehad van Brahim, een fijne instructeur. Bedankt!

Een hele fijne rijschool

Ik heb les gehad van Brahim, een fijne instructeur. Bedankt!

Een hele fijne rijschool!

Ik heb gereden bij Brahim, een fijne instructeur. Bedankt!

Shout out naar Ismaël!

een aanrader voor andere

toen ik net begon bij Mo met rijden had ik nooit gedacht dat ik binnen een jaar mijn rijbewijs ging halen, maar met de support van Mo is het me wel gelukt. ik raad iedereen rijschool de Broers aan omdat ze echt de tijd voor je nemen, en ze begeleiden je door alle lessen heen.

Passed at once

Very friendly and supportive instructor. Passed my exam at once. Highly recommended for Expats.

Ge-wel-dig!

Super goeie lessen gehad van Ismael. Hij is beleefd , geduldig en legt alles goed uit. Zeker een aanrader!!!

Leuk & leerzaam

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen. Dit komt door alle leerzame lessen die ik van Ismaël heb gekregen. Hij is aardig, gezellig maar ook een goede leraar. Hij verteld je goede punten maar ook de slechte punten en hoe je deze kunt oplossen. Ik ga hem missen en ik raad jullie deze rijschool echt aan! Heel erg bedankt Ismaël.

Gewoon top!

De lessen die ik heb gehad met mandy waren altijd heel gezellig en ik heb altijd een goed gevoel gehad. Ik werd goed begeleid en de lessen waren goed gegeven en er werd goed gekeken waar je aan toe was! Bedankt!

Beste rijschool ooit

Ik ben twee keer gezakt , maar dankzij het geduld en de goede lessen van Mo heb ik heb gehaald. Mo bedankt voor de fijne lessen en de mooie gesprekken. Ik ben je echt heel erg dankbaar.

Top ervaring

Fijne rijlessen en vriendelijke instructeur. Duidelijke instructies en uitleg waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Top ervaring!

Top rijschool! Ik heb zelf bij mandy gelest en dat was vanaf de proefles al gezellig en relaxed. De lessen waren duidelijk en op een goed tempo!

Gezellig maar duidelijk

Ik heb der rijlessen erg goed ervaren. Ik kreeg goede feedback, waardoor ik mijn rijexamen ook in 1x gehaald heb.

Rampzalige service rijschoolhouder, maar goede lesinstructeur Veli. Uiteindelijk opgelost.

Het is nu anderhalve week geleden dat ik mijn motor rijexamen heb behaald door Veli. Helaas is hij nu weg bij de Broers en is hij overgestapt naar een ander bedrijf. Hij is streng, maar rechtvaardig. Soms is het iets te veel, maar wanneer je dat aangeeft dan zorgt Veli ervoor dat hij wat gas (mondeling) terug neemt. Maar nu de rijschoolhouder… Op 20/09/2022 had ik een rijexamen staan om 09:50 uur, Veli en ik hebben hier naartoe gewerkt naarmate deze datum dichterbij kwam. Wij stonden om deze tijd bij het CBR Alkmaar klaar om het rijexamen te beginnen, maar het bleek dat het rijexamen niet was aangevraagd, terwijl dit wel in de app van de rijschool stond. Toen Veli navraag deed bij 1 van de examinatoren bleek het examen inderdaad niet aangevraagd te zijn. Hij heeft vervolgens de rijschoolhouder gebeld die de examens aanvraagt om te kijken wat er is gebeurd, maar i.v.m met een rijles die hij aan het geven was kon hij het niet direct uitzoeken. Hij bood zijn excuses aan en zou mij terug bellen. Rond 20:15 uur belde de rijschoolhouder en bood zijn excuses nogmaals aan. Ik liet merken dat ik niet blij was met de situatie, maar gebruikte geen nare woorden. Volgens hem was het niet zijn schuld, maar die van de instructeur, vanwege het feit dat de instructeur geen bevestigingsmail had ontvangen. De rijschoolhouder kwam (mijn mening) met meerdere excuses waardoor het examen niet was gereserveerd, namelijk: het kon zijn dat ik mijn theorie nog niet behaald had of mijn AVB niet afgerond was of dat de instructeur een mail had gestuurd dat ik er nog niet klaar voor was. MAAR… mijn theoriecertificaat was bekend, mijn AVB was al afgerond (certificaat) en Veli heeft mij de mailwisseling tussen beide laten zien. Hij zei daarnaast ook dat de app gelinkt is met het CBR, al met al is het vreemd. Uiteindelijk wilde de rijschoolhouder mij geen woord meer toespreken, omdat hij het niet meer wist, maar hij wilde geen financiële compensatie geven +geen eigen excuses meer toekennen

GEWELDIG

Ik heb gereden bij Roy en ik ben zo ongelooflijk blij met de begeleiding die hij mij heeft gegeven. Ik zou hem iedereen aanbevelen. En heb alleen maar goeie punten voor hem en de rijschool.

Beste ervaring gehad hier

Ik ben van rijschool verwisseld naar de broers en het is de beste keuzen die ik ooit heb gemaakt zo erg genoten in de auto maar ook professioneel goed! Ben erg blij hoe het is verlopen

Ik heb het erg naar mijn zin gehad met de lessen van Roy.

Roy luisterde goed en wist ook goed hoe hij moest reageren als het soms even niet zo goed ging tijdens de les. Ik ben erg tevreden met mijn lessen bij Roy.

Scooter les bij Veli

Productieve en gezellige lessen duidelijke uitleg

Super fijne rijschool en instructeurs!

Zojuist mijn praktijkexamen gehad en in 1x geslaagd dankzij Mo!!! Ik ben bij de Broers terechtgekomen door mijn broer. Hij heeft ook les van Mo gehad en was erg enthousiast over de lessen! Ik was erg onzeker toen ik begon met rijlessen, maar Mo heeft mij hier echt perfect doorheen geholpen, en mij de juiste aandacht gegeven. De lessen waren erg gezellig, maar ook heel leerzaam en serieus. Elke les voelde erg vertrouwd en fijn aan, en dit heeft mij erg geholpen. Mo, enorm bedankt voor je goede lessen!

Leuke lessen en in 1 keer geslaagd

Goeie lessen gehad van Amine, hij legt duidelijk uit en heb snel veel geleerd

Productief

Spoed cursus gehad bij veli en binnen vier lessen geslaagd!! Goede en duidelijke en gezellige uitleg.

Ik heb gereden bij Mandy. Ze had heel veel geduld en legde alles goed uit. Ben in 1 keer geslaagd!

Hele fijne, persoonlijke rijschool

Ik heb zelf bij Mandy gelest en dat heb ik super goed ervaren. Alles ging op mijn tempo en zonder stress. De eerste keer ben ik gezakt voor mijn praktijkexamen. Daarna hebben we samen gekeken naar wat er nog nodig was en aan de hand daarvan lessen ingepland. Toen er 1.5 voor mijn oorspronkelijke herexamen een plekje vrij kwam ben ik meteen gebeld en kon ik veel sneller dan eerst afrijden. Tweede keer ging super en toen ben ik geslaagd. Top rijschool!

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar