Top ervaring gehad met rijlessen.

Vandaag in 1 keer gelaagd bij Mandy! Ze had erg veel geduld met mij en bleef altijd positief maar streng wanneer dit echt nodig was. Ik heb een hele positieve terugkijk op de rijlessen en ga het stiekem wel missen. Ze nemen goed de tijd voor je en alles is goed georganiseerd. Ik zou deze rijschool zeker aanraden bij andere mensen :)

Prima motorlessen

Dankzij Veli zijn duidelijke lessen heb ik in 1 keer mijn avb en avd examens kunnen behalen voor het motorrijbewijs.

goeie rij ervaring

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald, dankzij de gezellige en leerzame lessen van Veli.

Beste rijschool en een hele goede rij-instructeur!

Ik heb hele goede en leuke lessen gehad. En heb het in een keer gehaald dankzij Amine. Ze leggen goed uit alles is heel duidelijk gelukkig. Ik raad rijschool De broers aan!

Gezellig en leerzaam

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer kunnen behalen bij rijschool de broers! Ik ben erg tevreden met de gezellige en leerzame lessen (bij Mandy)

geweldige lessen

Ik heb bij Amine les gekregen Amine geeft goed les door hem ik en een keer geslaagd en het was gezellig.

Super rij ervaring!

Echt een top rijschool met een top instructeur. In 1 keer geslaagd bij Roy! Heel fijn ervaren en onwijs veel geleerd. De lessen waren altijd leuk en gezellig met Roy. Rijschool de Broers is zeker een aanrader!

Hele goeie rij ervaring

Ik had heel veel plezier in de rijlessen, ben super tevreden. Leuke rij instructeur! Beste rijschool van Alkmaad!!

Uitstekend!

Dik tevreden over de lessen met Mandy Ze neemt de tijd Stelt je op je gemak En legt alles duidelijk uit Ik beveel de Broers bij iedereen aan

Leerzaam en gezellig

Ik vond de lessen met Roy heel leerzaam. Na elke les kreeg ik feedback en dat heeft me heel goed geholpen.

Goede ervaring bij rijschool de broers

Vandaag in 1 keer geslaagd!! De rijlessen kreeg ik van Mandy, zij heeft mij op een fijne manier les gegeven en geholpen met zelfstandig en zelfverzekerd rijden. Ik heb de rijlessen met mandy super leuk en gezellig ervaren. Hartstikke bedankt voor alles!

Goeie rijschool heb mij veilig gevoeld !

Ik ben bij mandy gekomen toen ik slechte leservaring heb gehad bij een andere rijschool en voelde me meteen op mijn plek bij Mandy. Altijd gezellig en altijd leuk, heb heel veel geleerd van haar en had t niet kunnen doen zonder haar :) Top rijschool en ik zou iedereen hun aanraden !

Super fijn

Omdat Veli klantvriendelijk is maar ook weer niet te lief waardoor je wel leert

veli scooter

werd geholpen door veli voor mijn bromfiets en ben geslaagd was goeie en duidelijke uitleg!

Scooter

Scooter lessen gevolgd bij Veli. Hele aardige man maakt grapjes tussendoor. Liet me zelfverzekerder voelen op de weg. En in 1x geslaagd!

Top rijschool en super vriendelijk

Wij hebben een super ervaring gehad

Top rijschool

Dankzij het geduld en de goede coaching heb ik vandaag mijn rijbewijs behaald. Ik ben 50+ en had bij geen betere rijschool kunnen wensen. Alles is bij De Broers piekfijn geregeld en georganiseerd. Mo is bent een kanjer van een rijinstructeur. Groetjes Jet

Goede brommer rijschool

Duidelijke uitleg als je iets verkeerd doet blijven rustig, dus een goeie rijschool zeker aan te bevelen

Super rijschool

In 1 keer geslaagd voor het scooter praktijkexamen door de rijlessen van Veli!

Hele goeie ervaring gehad met deze rijschool.

Zeker een aanrader!

Top rijschool!!

Wat ben ik blij met de rijlessen die ik gehad heb van bram! Super leerzame en gezellige tijd gehad. Heb mn rijbewijs in 2 keer gehaald met een faalangst examen en zonder de hulp en tips van bram had ik t niet gehaald. Dankjewel bram ga de leuke lessen missen !!

Perfect Scooter les

Ik heb eerst een examendatum proberen te krijgen bij een andere rijschool maar daar kreeg ik niet snel een datum en toen werd ik aangewezen bij rijschool de broers en daar kreeg ik binnen no time een examen datum en in 1 keer geslaagd bij Veli!

Leerzaam

Hele fijne rijschool. Dankzij Mo heb ik me rijbewijs gehaald. Ik heb alles geleerd wat ik moest leren en hij neemt de tijd voor je. AANRADER!

Goede en duidelijke les, was best wel zenuwachtig maar daar werd goed mee om gegaan

Het is zeker een aanrader!

Top!!

Hele fijne rijschool, heb hele goede begeleiding gehad en goede hulp waneer ik weer is in paniek raakte tijdens het rijden. En de lessen met mandy ga ik zeker missen!

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar